11 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op DierbareOase579588
Ik lees mee. Ik heb dit ook helaas 😫
Ik hoop dat dit een kwaaltje is enkel voor de eerste trimester en dat bij de tweede wij het hopelijk niet meer ervaren 😩😩
2 dagen geleden
Reactie op Dian18177
Heel herkenbaar, ben zelf ook erg benieuwd hoelang dit aan blijft houden
Ik hoop dat we snel antwoord zullen krijgen. 🥹❤️🩹
2 dagen geleden
Ik ben vandaag 6+3 weken. Sinds gisteren is het over. Vandaag nog heel even gehad maar verder niet meer. De voorgaande weken heb ik het iedere dag en de hele dag door gehad. Gisteren een goede echo gehad dus het kan zeker geen kwaad.
2 dagen geleden
Reactie op Babywens24
Ik ben vandaag 6+3 weken. Sinds gisteren is het over. Vandaag nog heel even ...
Dit geeft me hoop dat de pijn snel stopt, want ik heb soms een paracetamol ingenomen omdat de pijn best intens is. Vooral na een dagje veel te hebben gelopen. Wat fijn dat je al je echo hebt gehad 🥹💖 die van mij staat op 2 december gepland. Ik kan niet wachten 🥰 en Dankje voor het reageren
2 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Hoe bedoel je 2+4 weken? Dat is 4 dagen na je eisprong. Bedoel je 4+4? De 2 ...
Ja, 2+4 ik ben 6 weken. Die gratis 2 weken staan erbij. Ik heb een normale zwangerschap test gedaan en het was positief 4 dagen voor mijn menstruatie. De huisarts zei me dat niemand het zeker weet hoe lang het bevruchte eicel ervoor nodig heeft tot innesteling. Maar het kan binnen 4 tot 12 dagen zijn. Bij mij is het blijkbaar snel gegaan 😂 maar hoe lang zal dat gevoel aanhouden dan? Dat is namelijk mijn vraag
2 dagen geleden
Reactie op ActiverendeNachtegaal388969
Ja, 2+4 ik ben 6 weken. Die gratis 2 weken staan erbij. Ik heb een normale ...
Oh! Normaal als iemand zegt 2+4 (of 6+5 of 5+6) bedoelen ze eerst de week en dan de dag. Dus 2 weken en 4 dagen (of 6weken 5 dagen of 5 weken 6 dagen). Niemand kan je vertellen hoelang je dit gevoel houdt. Omdat ieder lichaam en iedere zwangerschap anders is. Bij de een is het eventjes, de ander heeft er de hele zwangerschap last van. Zolang het vruchtje groeit en goed ontwikkelt, hoort het erbij