14 Reacties
21 dagen geleden
Ik ga wachten tot 3 maanden en daarna wil ik hey vertellen
21 dagen geleden
Ik was bij deze zwangerschap van plan om langer te wachten. Bij de eerste wist bijna iedereen het bij 4-5 weken. Maar toen ik bij 10 weken een bloeding had (gelukkig geen miskraam uiteindelijk) dacht ik wel: waaaarom heb ik het al aan z贸 veel mensen verteld? Straks moet ik iedereen een bericht sturen dat het niet goed is gegaan. Eindstand weten nu ook alweer heel veel mensen het omdat wij het gewoon niet kunnen verzwijgen 馃槀馃槀 Wel wat minder dan de vorige keer hoor! Ik zou een afweging maken wie je dagelijks/wekelijks spreekt en echt een goede band mee hebt. De rest lekker mee wachten.
21 dagen geleden
Ik vertel het met kerst aan familie en vrienden. Ouders al eerder bij ongeveer 8/9 weken :) anderen pas na 12 weken! 馃槃
21 dagen geleden
Ik heb het op het werk verteld toen ik er achter kwam ivm rontgen straling. Vervolgens heb ik nog tot 5.5 week mijn mond kunnen houden, tien begon het te knagen en hebben we het onze ouders verteld, met 6 weken de broers/zussen en de rest komt na de 12 weken echo
21 dagen geleden
Wij willen het zsm vertellen, zowel mn vriend als ik kunnen het niet goed geheim houden. Kan niet wachten op dit weekend, dan beginnen we met vertellen aan familie! Wel spannend of alles goed gaat natuurlijk, nu 5 wk pas dus super pril!
21 dagen geleden
Reactie op DoortastendeLotus035820
Wij willen het zsm vertellen, zowel mn vriend als ik kunnen het niet goed g ...
Wij kunnen dat dus ook niet maar stiekem wil ik het lange r geheim houden. Onze ouders weten het en een paar vriendinnen. Oeps.. Ach ik wil het ook delen met die mensen als het mis gaat.
21 dagen geleden
Voor eigen ouders/broers/zussen: onze dochter krijgt op haar verjaardag een kado van ons waar iedereen bij is. Een trui met big sis erop 馃グ. In de ochtend vertellen we het haar zelf, en dan maar hopen dat ze niet eerder al iets verklapt als ze binnen komen 馃槅.
Voor de rest van de familie; Wij gaan een fotoshoot doen tussen de kerstbomen en daarbij natuurlijk de echo en grote zus erop.
Gaan het dan met kerst aan de familie en vrienden rondsturen.
Ik organiseer het zelf in Friesland dichtbij Drachten. Mocht iemand ook interesse hebben, stuur me dan een berichtje via Instagram: VerheulFotografie.
21 dagen geleden
Ik heb maandag een positieve test gehad, en ben morgen 4 weken. Maar ik ga het al morgen aan mijn ouders vertellen. Derest van de familie met kerst dan ben ik 11 weken. en verder andere mensen bij 14-15 weken.
20 dagen geleden
Ik heb gisteren voor het eerst positief getest en heb het vandaag wel gelijk tegen m鈥檔 collega verteld waar ik veel projecten mee samen doe.
Ik merk dat ik na de lunch echt enorm moe word, en dat was ook de reden dat ik het hem verteld heb. Wil niet dat ie gaat denken dat ik niet ge茂nteresseerd ben 馃檲
20 dagen geleden
Vorige week positief getest hebben het in de loop van de week wel al met de eerste mensen gedeeld denk aan zusje, moeder, vader. Dichtbijstaande mensen. De rest van de familie willen we het met kerst vertellen dan zijn we zo goed als 12 weken en dan oud en nieuw aan de vrienden als die dan nog niet op de hoogte zijn馃槀
20 dagen geleden
Ik heb het met iedereen gedeelt aan wie ik het ook zou willen delen als het mis zou gaan. Zijn toch best veel mensen al, maar ik ben een beetje een open boek.