28 Reacties
19 dagen geleden
Hoii Gefeliciteerd! Wij wilde eerst ook wachten tot kerst alleen duurde dit echt veelste lang. Dus ik heb het wel tegen mijn moeder gezegd alleen tegen zijn ouders vertellen we met een vroeg kerstcadeau het in december. Als je het kan volhouden tot je eerste echo is dat natuurlijk perfect maar als dat niet gaat, lekker vertellen!
19 dagen geleden
Hi! Jij ook gefeliciteerd!!
Ik ben inmiddels tussen de 4 en de 5 weken zwanger. Inderdaad, zo spannend allemaal! Ik ben iemand die zn mond niet kan houden! Ik ben zo enthousiast. Ik ben ook iemand die leeft op koffie en een wijntje niet gauw afslaat. Dat valt natuurlijk enorm op wanner ik dat laat staan. Gisteren hebben we het aan mijn ouders verteld. Aankomende zondag vertellen we het aan de ouders van mijn man.
Veel geluk 🍀🤍🤍
19 dagen geleden
Wij vieren Sinterklaas met schoonfamilie! Deze gekocht en ga ik dan geven met een klein gedichtje erbij dat ze moeten samenwerken om het woord te raden. Zoon heeft ondertussen een trui aan met “big brother”. Hints genoeg.😂
19 dagen geleden
Reactie op Lotte1107
Hi! Jij ook gefeliciteerd!!
Ik ben inmiddels tussen de 4 en de 5 weken zwa ...
Dank je wel!! Spannend zeg! Ik snap je zoooo. Het is echt lastig voor je te houden he. Je wilt het nieuws met iedereen delen. ❤️ Nu je het zegtttt.. bij mij gaat het ook opvallen dat ik geen koffie meer drink. Toch maar op tijd vertellen denk ik, haha.
19 dagen geleden
Reactie op RelaxedDolfijn394596
Hoii Gefeliciteerd! Wij wilde eerst ook wachten tot kerst alleen duurde dit ...
Dank je wel! ❤️ Jij ook he 😘. Dat is wel heel leuk om met een vroeg kerstcadeau te vertellen. Weet je al hoe?? Het liefst wacht ik de echo ook af, maar even kijken hoelang we dit voor ons kunnen houden. 🙈
19 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Dank je wel! ❤️ Jij ook he 😘. Dat is wel heel leuk om met een vroeg kerstc ...
Jaa ik heb een doosje met merry christmass erop en dan een rompertje met first grandkid is coming soon en een cb test erbij!
19 dagen geleden
Iedereen gefeliciteerd!
Ik had gister een positieve test in handen.
We gaan het volgend weekend aan mijn schoonmoeders vertellen. Dit zo snel omdat de moeder van mijn vriend ervaring heeft met miskramen, dus mocht het fout gaan wel fijn om wat steun te kunnen krijgen.
Mijn ouders, broertjes en de vriendin van mijn broertje vertellen we het met het sinterkerst spel. We zijn van plan om iedereen los van het spel een cadeautje te geven. Mijn ouders een oma/opa vertel eens… boek en mijn broertjes moeten we nog even bedenken hoe precies.
Die boeken bestellen we trouwens ook voor de rest van de toekomstige opa&oma’s :)
19 dagen geleden
Reactie op RelaxedDolfijn394596
Jaa ik heb een doosje met merry christmass erop en dan een rompertje met fi ...
Super leuk idee zeg! 🥰 Staat er bij jou nog iets in het schermpje van die CB test? Bij mijn eerste kindje wilde ik m ook bewaren, maar na een dag was de uitslag verdwenen. 😪
19 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Super leuk idee zeg! 🥰 Staat er bij jou nog iets in het schermpje van die ...
Nou ik heb er nu 1 in zitten en die tekst staat er al bijna 4 weken op, stel de tekst is die dag weg doe ik gewoon een nieuwe want het is wel leuk als er zwanger staat
19 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Super leuk idee zeg! 🥰 Staat er bij jou nog iets in het schermpje van die ...
Volgens mij blijft de zwanger of niet zwanger lang staan en de weken indicator 24 u
19 dagen geleden
Reactie op Novbaby02
Ahhhh dit is echt heel leuk bedacht!!! 😍❤️
Thanks, nu nog een gedichtje erbij! :-)
19 dagen geleden
Ik wil wachten tm pakjesavond. Wat denk je, was vandaag aan het videobellen met m’n moeder. Zegt m’n moeder wat zie je er moe uit, zegt m’n zoon meteen: nee oma, mama is misselijk 🤭
19 dagen geleden
Ik heb het zonder poespas de eerst volgende keer dat ik hen zag verteld. Wij hebben eerder een miskraam gehad; toen wilden we wachten tot we een mooie echo foto konden overhandigen, maar dat ging toen dus niet door. Het was toen heel lastig voor me om mijn verdriet te delen omdat ik dan ook nog ‘het goede nieuws’ moest vertellen. Dat was erg zwaar. Dus toen besloten het bij een volgende positieve test gewoon te delen, zodat alle gesprekken erna gewoon kunnen volgen. Ook geen moeilijk gedoe over wat wel/niet te eten/drinken en ik hoef niet verborgen te houden dat ik moe/misselijk ben. Heel fijn 😅
Als we een goede echo mogen krijgen, dan vertellen we dat met kerst alsnog op een leuke manier :)
19 dagen geleden
Jij ook gefeliciteerd! Wat een onwerkelijk nieuws is het hè.
Ik hink een beetje heen en weer tussen gedachten: het ene moment wil ik het NU vertellen en het volgende denk ik.. al die ongevraagde adviezen, daar hebben ze nog tijd genoeg voor ;) Mijn vriend komt over 3 weken thuis en we hebben vrij direct dan de eerste echo. We zijn van plan na de echo naar ze toe te gaan om het te vertellen!
19 dagen geleden
Enerzijds wil ik het nu al vertellen, ze weten dat we bezig zijn. Willen dan o ze dochter een speciaal shirtje aandoen oid. Maar aan de andere kant heb ik dan zo'n shirt gekocht en stel dat dan op de echo niks te zien is😅 en "gewoon" vertellen zonder dochter erbij te betrekken vind ik ook weer zowat.
MAAR ze is een echte kletskont dus als we het haar nu al vertellen, weet straks echt iedereen het, nog voor de echo 😅 dus weet niet zo goed wat nou slim is