28 Reacties
14 dagen geleden
Wij twijfelen ook heel erg, alle bemoeienis, daar zit ik niet op te wachten. Maar wat als het een miskraam wordt? Dan kun je het er niet makkelijk met iemand over hebben... zoveel twijfels... 馃槙
14 dagen geleden
Wij hebben het vrijwel direct verteld. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik onwijs gebloed van 5 tot 7 weken. En vond ik het verschrikkelijk dat ik niet met iemand anders dan mijn partner er over kon praten, heb mij zo eenzaam gevoeld toen. Er loopt nu een gezond 2.5jarig ventje rond.
Ik wilde het niet op een "verdrietig" moment vertellen dus hebben we toen niks gezegd tot we meer wisten.
Dat wil ik deze keer voorkomen 馃き馃尭
14 dagen geleden
Wij hebben het de vorige keer met 12 weken gezegd en zijn van plan dit nu ook te doen. We vinden het heerlijk om het eerst een poosje voor onszelf te hebben
14 dagen geleden
Wij gaan dit keer wat langer wachten met het vertellen. Vorige zwangerschap hadden wij een miskraam en onze moeders vooral hadden het al doorverteld en toen kreeg ik na weken nog een gefeliciteerd of waar is je buik en dat soort opmerkingen. Ik vond het helemaal niet leuk en ook dat ik dan met iedereen over het miskraam moest praten.
14 dagen geleden
Wij vertellen het met kerst, na de eerste echo en zo rond de 12 weken. Leuk om het nu nog samen als 'ons' geheimpje te hebben.
We hebben voor iedereen een passend kerstcadeautje (fles wijn met gepersonaliseerd etiket 'sip sip hooray, baby on the way' en voor de opa's en oma's een fotolijstje met een kaartje 'wil je mijn opa/oma zijn?' waar ze later een foto van de baby in kunnen doen). Online zijn super veel creatieve idee毛n te vinden om het met familie te delen!