11 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou je aan je eigen voorkeur houden. Verlof is niet hetzelfde als vakantie.

3 dagen geleden

Hoi! Hier idem dilemma in de zorg. Heb het uiteindelijk al vroeg tegen mijn teammanagers in vertrouwen gezegd. Zij waren blij dat ik het heb meegedeeld- niemand heeft zin in dubbel werk om het rooster weer aan te passen 👍. Mocht t mis gaan ben ik waarschijnlijk ook wel een paar dagen niet op het werk, is daar ook gelijk meer begrip voor. Gr,

3 dagen geleden

Ik volg ook even, zit in hetzelfde schuitje! Wil het ook nog niet vertellen. Ik zit te twijfelen om gewoon alvast voor week 38, 39, 40 vakantie aan te vragen. Dat valt dan na mijn verlof.

3 dagen geleden

Reactie op Kim7649578

Hoi! Hier idem dilemma in de zorg. Heb het uiteindelijk al vroeg tegen mijn ...
Dat is natuurlijk een optie, het lastige is alleen dat 2 van mijn directe collega's het rooster maken en die het dan dus wel weten...

3 dagen geleden

Ik heb het vrijdag verteld in vertrouwen aan m’n leidinggevende omdat ik bloed verlies vruchtje klein was en trage hartslag. Ik hoefde verder niks te zeggen ze heeft me gelijk op ziek gezet. Het is fijn dat zij er ook voor me zijn in deze situatie

3 dagen geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Ik heb het vrijdag verteld in vertrouwen aan m’n leidinggevende omdat ik bl ...
Ja kan ik me voorstellen! Hoop dat alles goed blijft gaan!

3 dagen geleden

Hier 7+6, 7 juli uitgerekend. Moeten voor 1 dec zomervakantie doorgeven. A.s.. vrijdag 1e echo, als deze goed is/lijkt, vertel ik het 2-3 dec. Daarbij is m'n buik ook niet heel lang meer te 'verstoppen' in mn werkkleding.. 😉

3 dagen geleden

Als je het liever nog niet zegt hoef je dat ook niet te doen. Je neemt toch geen vakantie maar verlof dus gelden andere regels :) Het wordt rooster technisch sowieso waarschijnlijk dan een puzzel voor ze dus die paar weekjes die je er dan ook niet bent maakt vast ook niet veel uit.

3 dagen geleden

Hier zelfde werken met 3 mensen vast in team en willen allebei de zelfde 3 weken en ik wetend dat ik er niet ben😂🤭 en dat hun vakantie niet door gaat is best stom.

3 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Als je het liever nog niet zegt hoef je dat ook niet te doen. Je neemt toch ...
Zo kan ik het ook bekijken! :) Wil liever wachten tot ik de uitslag heb van de NIPT. De puzzel is er inderdaad toch wel, dat zien we dan wel.

3 dagen geleden

Reactie op Huizen3

Hier 7+6, 7 juli uitgerekend. Moeten voor 1 dec zomervakantie doorgeven. A. ...
Ik heb het 'geluk' dat we in onze eigen kleding werken dus ik kan m'n buikiets langer verstoppen door truien te dragen 😁