4 Reacties

12 dagen geleden

Is de clear blue een early of een wekenidicator? Die wekenindicator heeft als ik me niet vergist meer hcg nodig dan die van de action. Mijn dochter is ook 8 maanden en ik ben er net een paar dagen achter dat ik weer in verwachting ben.

12 dagen geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Is de clear blue een early of een wekenidicator? Die wekenindicator heeft ...
Een wekenindicator! Dus toch nog een paar dagen wachten met testen… Merk dat ik het wel spannend vind hoor, zo vlog op elkaar. Hoe is dat voor jou?

11 dagen geleden

Reactie op Mommy03032024

Een wekenindicator! Dus toch nog een paar dagen wachten met testen… Merk ...
Ja dat vind ik ook. Ben ergens bang spijt te gaan krijgen. Omdat het nog heel vers in mn geheugen ligt dat ik toen onze dochter 2,5 maand oud was, echt niet wist waar ik aan begonnen was. Maar ook de omgeving. Mijn dochter logeert iedere week bij mn ouders. Dat gaat ook anders worden. Een aantal vrienden/familieleden hebben moeite met zwanger worden en ik voel me schuldig naar hen. Mijn werk is heel geduldig met mij geweest toen ik zwanger was en toen ik terug kwam. Ik ben bang weer veel “ruimte” te moeten vragen. Maar ook financieel en met de verbouwing waar we aan gaan starten. Tja… haha ik ben voorzichtig blij 😅

11 dagen geleden

Twee keer een lichte streep volgens mij!