13 Reacties
18 dagen geleden
Wat mij helpt is om ieder 1 tot 1,5 uur wat te eten. Ook in de nacht als ik wakker word, eet ik. In de ochtend rustig opstaan. Ook in bed een cracker oid eten voordat ik opsta.
Ik heb nu de Sea Band gekocht. Dit lijkt mij voor nu de perfecte oplossing!
18 dagen geleden
Nu nog niet echt misselijk, maar wat in m'n vorige zwangerschap goed hielp was regelmatig blijven eten. Echt de honger voor zijn, want het moment dat ik honger begon te krijgen kwam de misselijkheid ook en bleef die vaak ook heel lang hangen.
En zoals hieronder ook gezegd inderdaad voor ik opstond direct als ik wakker werd een crackertje o.i.d. eten in bed.
Verder zeggen mensen dat gemberthee zou kunnen helpen, maar ik vond dat niet lekker, dus zag op een gegeven moment meer op tegen de thee dan dat het hielp 馃槄
18 dagen geleden
Het enige wat bij mij vorige zwangerschap werkte is gemberwortel capsules van H&B. Slik ze nu preventief en moet zeggen dat ik me tot nu toe stuk beter voel dan vorige zwangerschap. Maar voor iedereen werkt wat anders denk ik
18 dagen geleden
Reactie op Babywens24
Wat mij helpt is om ieder 1 tot 1,5 uur wat te eten. Ook in de nacht als ik ...
Oh, ik slik trouwens ook bij de ontbijt gembercapsules van een natuurwinkel.
17 dagen geleden
Verse Gember thee in plakjes schaven met de kaasschaaf en aan het eind eet ik een paar stukjes op
17 dagen geleden
Ik merk dat het bij mij vooral ligt aan de maatijd. S ochtends geen heel ontbijt meer, maar gewoon een banaan en dan een half uur later een cracker etc. De havermout die ik normaal eet wordt ik misselijk van.