26 Reacties

19 dagen geleden

Je kan de verloskundige altijd bellen. Al is het alleen maar om even je hart te luchten. En dan kunnen zij je gelijk vertellen of je iets moet doen of ergens op moet letten.

19 dagen geleden

Heel veel sterkte 馃珎馃挌

19 dagen geleden

Och sterkte meid! Zelf denk ik niet dat je iets moet doen. Even twee weken afwachten en misschien nieuwe hcg controle doen via strip om zeker te zijn dat alles weg is? Als het dan nog positief is zou ik de verloskundige bellen.

19 dagen geleden

Ach wat verschrikkelijk. Ik heb hier nu ook ineens flink bloed verloren. Ik begrijp hoe je je voelt en tast voor mijn gevoel nu ook volledig in het duister.

19 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Ach wat verschrikkelijk. Ik heb hier nu ook ineens flink bloed verloren. Ik ...
鉂わ笍鉂わ笍 Ik heb de verloskundige toch gebeld.. wilde gewoon weten waar ik aan toe was.. dat heeft me wel geholpen.. Ik blijf wel bloeden.. dus ik weet igg nu dat het niet goed is..馃様 Hoe gaat het met jou?

19 dagen geleden

Hallo, ik ben zelf met miskraam naar de dokter gegaan want ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik zou dan max tussen 6-7 weken zitten. De dokter zei dat er op deze termijn geen reden is aan te nemen dat er iets achterblijft, dat alle weefsels van deze zwangerschap wel afgevoerd zou worden. Alleen als je hoge koorts hebt, flauw valt of duizelig bent moet je wel naar de dokter. Ik heb zelf nog wel getest een week na bloeding stopte en testte toen negatief. Volgens mij blijf je positief testen wanneer er weefsel is achtergebleven.

19 dagen geleden

Heel veel sterkte 馃拹

19 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

鉂わ笍鉂わ笍 Ik heb de verloskundige toch gebeld.. wilde gewoon weten waar ik aan ...
Ik heb nog wel licht bloed verlies. Ik ga er vanuit dat het niet goed is. Ik moet maandag even bellen met de verloskunde om te overleggen hoe nu verder. Tip was over een week nog een keer testen om te kijken of de test nog positief is, nu zou dat nog geen zin hebben omdat dat nog te vroeg is. Voel me zo leeg en verdrietig

19 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Ik heb nog wel licht bloed verlies. Ik ga er vanuit dat het niet goed is. I ...
Jaa klopt dat zei mijn verloskundige ook inderdaad. Spannend maandag wat de verloskundige zegt.. Die leegte herken ik wel馃様 Is dit je eerste zwangerschap?

18 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Jaa klopt dat zei mijn verloskundige ook inderdaad. Spannend maandag wat ...
Het is mijn derde zwangerschap. Heb twee kinderen. Het bloedverlies is nu nihil en verder ook geen pijn, alleen met druk of tillen een beetje vaginale steekjes. Hoe gaat het met jou? Is het jou eerste zwangerschap?

18 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

鉂わ笍鉂わ笍 Ik heb de verloskundige toch gebeld.. wilde gewoon weten waar ik aan ...
Heel veel sterkte 鉂わ笍

18 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Het is mijn derde zwangerschap. Heb twee kinderen. Het bloedverlies is nu ...
Misschien valt het dan mee? Heb geen idee natuurlijk.. hoe sta je erin? Hier lichamelijk gaat het nog goed, steken en bloedverlies zoals menstruatie. Ben beetje bang voor wat er nog komen gaat馃様 Voel me wel emotioneel gezien leeg.. Ik heb een kindje van 20 maanden, waar ik nu extra veel energie uithaal鉂わ笍

18 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Misschien valt het dan mee? Heb geen idee natuurlijk.. hoe sta je erin? H ...
Wat verschrikkelijk naar voor je 馃槩 Wat fijn dat je kindje ook troost bied. Dat herken ik wel ook bij mijn eigen kinderen, en man natuurlijk ook. Ergens heb ik nog een kleine hoop dat het misschien mee mag vallen en dat het met flinke schrik vanaf kom. Maar het is 50/50. Het bloedverlies is nu nagenoeg nihil, maar ik weet niet of het terug gaat komen, of dat dit de volledige bloeding was. Heb geen idee wat er nog te wachten staat. Ik hang tussen hoop en wanhoop in op het moment. Ik wens jou heel veel sterkte en kracht toe 馃檹鉂わ笍馃槩

18 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Wat verschrikkelijk naar voor je 馃槩 Wat fijn dat je kindje ook troost bied. ...
Ik hoop het voor je! Heel spannend! Dankjewel!鉂わ笍

18 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Wat lief van je heel erg bedankt 馃檹鉂わ笍

17 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Hoe gaat het nu met je?

17 dagen geleden

Lief dat je een berichtje doet! Lichamelijk nog best wel goed eigenlijk! Heel moe dat wel馃様 en echt nog momenten dat het even flink nog op me af komt..馃槳 Hopelijk doordeweeks wat meer afleiding.

17 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Lief dat je een berichtje doet! Lichamelijk nog best wel goed eigenlijk! ...
Hoe gaat het met jou?

17 dagen geleden

Reactie op Awilvdh

Lief dat je een berichtje doet! Lichamelijk nog best wel goed eigenlijk! ...
Vind het zo naar voor je. Moet je nog op controle komen? Hoop dat je inderdaad wat afleiding krijgt. Zo een hevige emotionele tijd he 馃槥 Ja hier heel wisselend. Vandaag een uitwendige echo bij een prive praktijk laten doen. Daar zag ze bloed in de baarmoeder en iets wat mogelijk een vruchtzakje kan zijn, maar ze kon niet in beeld krijgen of er ook daadwerkelijk iets in het vruchtzakje zat. Ze gokt dat mijn termijn mogelijk ook nog wat korter is en leefde heel erg met ons mee. Vroeg ook of we haar op de hoogte wilde houden, dus dat doen we uiteraard. Ze raade me aan toch ook nog een vroege afspraak bij de verloskundige te maken, omdat die inwendige echo's doen en mogelijk meer kunnen zien. Nu verlies ik hier en daar alleen oud bloed, dus dat is denk ik soort van okay. Het is meer veegjes dan echt actief. Nihil in een maandverbandje. Ik zit nog tussen hoop en wanhoop in. Net nog behoorlijk gehuild en heel erg bang dat het toch mis gaat of mis is.

17 dagen geleden

Reactie op Eyawan

Vind het zo naar voor je. Moet je nog op controle komen? Hoop dat je inderd ...
Over 2 weken moet ik weer testen en als het dan negatief is, dan is alles eruit en hoef ik geen controle o.i.d. Wat fijn dat je vandaag ergens terecht kon! Kun je toch ergens terecht met al je vragen. Maar wat een spannende tijd馃様 Hopelijk kan je snel terecht bij de verloskundige zodat je meer weet!