20 Reacties

Goedemorgen, Yes. Zaterdag positieve test in de hand Op de dag van de test voelde m’n lichaam al anders dat ik dacht of m’n menstruatie breek zo door , een dag eerder of ik ben zwanger Gister krampen dat je denk toch nog ongesteld te worden En zonet vanmorgen moest ik super nodig plassen nadat man lief het bed uit ging Normaal sliep ik door of kon ik het nog uitstellen.. maar vanmorgen echt niet. Daarna weer op bed met lichte krampen Dus ja kan me goed in vinden wat je zeg Krampen - lichte hoofdpijnen en af en toe duizeligheid. ( is bij mij echt de ervaring) 🌸

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Goedemorgen, Yes. Zaterdag positieve test in de hand Op de dag van de t ...
Aaah dankjewel, en gefeliciteerd ook!l!! Ik heb dus ook momenten van helemaal niks, dat vind ik nog een beetje raar, omdat er wel iets bezig is in je lichaam...

één dag geleden

Hoi! Ik heb krampjes gevoeld dus innestelingspijn en daarna heel licht gevoelige borsten. Dat heb ik nooit met mn menstruatie en ben al eerder zwanger geweest dus wist toen eigenlijk al dat het raak was. Na een paar dagen/week een positieve test in handen. Ik heb veel buikpijn en een opgeblazen gevoel en een avondje maagzuur gehad. Voor de rest een beetje pukkels en moe. Al deze symptomen vind ik toch redelijk mee vallen. Bij mn vorige begon de misselijkheid rond 5 weken dus ik hoop dat het dit keer mee valt🤞🏽

Reactie op Lindsay2024

Aaah dankjewel, en gefeliciteerd ook!l!! Ik heb dus ook momenten van helema ...
Ja het is zo bizar! Ben net ook eventjes wezen sporten… maar pfff wat stom je lichaam is totaal niet “goed” actief. Lijkt het wel haha. Of het zit tussen de oren? Was ook een oefening als je met je benen zo plaat weg drukt laat maar zeggen. Tijdens de menstruatie merkte je wel iets. Maar nu… nu erger. 🤣 🤩🌸

Reactie op sarahsimone

Hoi! Ik heb krampjes gevoeld dus innestelingspijn en daarna heel licht gev ...
Hi Even nieuwsgierigheid Toen je misselijk was .. moest je toen ook overgeven enzo? Of bleef het bij misselijkheid

één dag geleden

Ik heb gister een positieve test gehad en had al 1,5 dag en nu nog steeds een raar gevoel in mijn buik, soort opgeblazen gevoel, het gevoel dat ik naar de wc moet maar het niet lukt en een soort krampen. Hopelijk is dat normaal? Vind het allemaal best spannend na een miskraam in juni

één dag geleden

Ik heb vlagen van misselijkheid (en kokhalzen, heel irritant 😅). En verder soms beetje duizelig, sneller moe en buiten adem bij inspanning. En had innestelingspijn, niet echt krampen maar meer echt steken. Net alsof iemand met 2 nagels aan de binnenkant van je baarmoeder trekt, haha weet niet hoe anders te omschrijven. De nacht nadat ik die dag erachter kwam dat ik zwanger was heb ik ook geen oog dicht gedaan. Moest even alles verwerken maar wel super blij!

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hi Even nieuwsgierigheid Toen je misselijk was .. moest je toen ook overg ...
Hey! Ik was voornamelijk misselijk en heb 1x overgegeven.. in heb last van emetofobie (angst om over te geven) dus kan ook goed zijn dat ik maar 1x heb gespuugd omdat ik het vaak tegen probeer te houden😅

Reactie op sarahsimone

Hey! Ik was voornamelijk misselijk en heb 1x overgegeven.. in heb last van ...
🤣ja! Emetofobie heeft mijn man dus! Vandaar Ik hoop namelijk niet dat ik moet overgeven🤣omdat ik anders weet dat hij helemaal naar wordt hahah We zullen afwachten wat mijn lijf doet Hoop oprecht niet te spugen. Ook gericht op m’n werk.. moet echt flink stuk lopen tot ik bij de wc ben

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

🤣ja! Emetofobie heeft mijn man dus! Vandaar Ik hoop namelijk niet dat i ...
Aaaah wat vervelend voor je man!! Is echt verschrikkelijk dat emetofobie.. zo bang ervoor terwijl het zo normaal is eigenlijk en er niks echt ergs gebeurd! Maarja een angst kan je niet tegen houden🥲 Gelukkig hoeft niet iedereen misselijk te worden dus ik hoop dat het overslaat bij je!! En dat van je werk is ook wel pittig ja🤣 standaard een plastic tasje in de buurt/in je tas houden voor het geval dat!!

Reactie op sarahsimone

Aaaah wat vervelend voor je man!! Is echt verschrikkelijk dat emetofobie.. ...
Ja.. vind ook sneu voor hem Eerste keer toen ik buikgriep had.. vroeg ik dus iets aan hem terwijl ik aan spugen was .. hij kon gewoon niet naar mij toe komen Ja .. op t werk zou nog een optie zijn in de wasbak op de locatie waar ik sta.. maar beetje smerig idee 🤣 als m’n collega’s het zien of zo. Die ook op die plek staan haha

één dag geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Ja.. vind ook sneu voor hem Eerste keer toen ik buikgriep had.. vroeg ik du ...
Jaaa tis echt heel naar om dat te hebben😖 wasbak is wel een optie hahahaha wel vies inderdaad maar ja het moet uiteindelijk ergens 🤣

één dag geleden

Hey dames! Ik ben afgelopen week zo ontzettend snel uitgeput! Ik loop de trap op, aankleden, douchen, opruimen maakt me al buitenadem. Ook heb ik zo nu en dan spontane opvliegers , wat gevoelige boobs, voel ik me tegen de avond echt moe, af en toe een krampje en ruik ik alles (en vind ik ook nog eens alles stinken!). Herkennen jullie een van de symptomen ook? Vooral het snel buitenadem zijn en de sterke reuk maken me gek.

Reactie op FlorissanteCactus519337

Hey dames! Ik ben afgelopen week zo ontzettend snel uitgeput! Ik loop de ...
Ja! Als je te actief wil zijn merk ik dat m’n conditie nog erger is dan normaal🤣 Avond eten was Duits biefstuk. Vond het vlees stinken! M’n man rook niks… Gevoelige borsten ook aanwezig. Vooral als ik in bed lig op m’n zei. En de arme komen er over heen/drukken Steken in de buik dat je denk. De menstruatie is er maar dan anders Misselijk op sommige momenten En vandaag op het werk. Normaal prima temperatuur. Maar had het mega heet Werk blouse met een dunne trui onder Maar voelde als of ik in m’n winterjas stond. Zo warm had ik het haha Dus ja! Kan me goed in vinden wat je zeg ☺️

20 uur geleden

Ik vind ineens sinds 2 dagen knoflook gigantisch stinken, gewoon met klaarmaken en persen. Daar had ik normaal nooit last van 😅😂 als dit zo blijft word het een knoflookloze 9 maanden 😀🤪
Goedemorgen dames… Ik heb vanacht mega pijn in m’n baarmoeder gehad.. hele erge steke (Groei) Ik kan me soort van herinneren toen ik de spiraal ging zetten of er uit gehaald had (ruim 5 jaar geleden al) Ook zo pijn ervaarde in de baarmoeder Beetje naar gevoel… maaar! Wel weer oké dat je weet dat het groeit Kan niet wachten tot 11 november Eerste inwendige echo 🌸

10 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Ja! Als je te actief wil zijn merk ik dat m’n conditie nog erger is dan ...
Wat fijn dat in niet de enige ben en dat het normaal is. Alles is nu nog zo spannend en fragiel. 11DPO vandaag maar de lijn loopt gelukkig mooi op! En om de digitale ClearBlue kon ik ook niet heen, harstikke zwanger. Maar man o man dat ik alles ruik en alles vind stinken is iets waar ik niet op had gerekend. Ik ging bijna over mijn nek in uitgerekend de Macdonalds van al die vette geuren en het zien van mensen die roken! Het was geen succes 😂 Sinds gisteravond werden de krampjes wat aanweziger, maar met een warmtedeken aan zakte het weer wat weg. Blijft toch spannend van die krampjes, heb dan gelijk het gevoel dat er iets fout gaat. Gelukkig heeft de oploop van de test me vanochtend goed gerustgesteld, nu proberen te genieten en dingen lost te laten. 🩷

10 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Goedemorgen dames… Ik heb vanacht mega pijn in m’n baarmoeder gehad.. he ...
Wat vervelend zeg! Hoe voelt ‘groei’ pijn in je baarmoeder? Ik heb deze ervaring niet gehad na het plaatsen of verwijderen van mijn spiraal. Het staat me alleen nog bij dat het ‘opendoen’ van de baarmoedermond zo’n fel onprettig gevoel was. Bedoel je dat?

Reactie op FlorissanteCactus519337

Wat vervelend zeg! Hoe voelt ‘groei’ pijn in je baarmoeder? Ik heb deze erv ...
Ja.. zo zeurende pijn Ik had na het plaatsen ook heel erg de drang dat ik naar de wc moest Omdat m’n lichaam dacht dat er wat uit moest Was normaal volgens de arts als je nog geen kinderen had Maar ja. Druk gevoel heftige steken🤣 Werd er gewoon wakker van…

Reactie op FlorissanteCactus519337

Wat fijn dat in niet de enige ben en dat het normaal is. Alles is nu nog zo ...
Ja die geuren 🥲 Ik ruik sommige dingen sterke/eerder dan m’n collega’s Sta op een afdeling waar ik met eten bezig ben🫣 En bah bah… alles stinkt nu🤣 Vind ham heel erg ruiken En ik grill vlees op m’n werk plek Moet uit een verpakking gehaald worden En pfoeee … die lucht🤣 Kan niet wachten tot ik het kan delen.. dan snappen de collega’s waarom ik zo reageer af en toe🤣 Of ze moeten al wat door hebben Werk namelijk met dames van 40+ die al kinderen hebben🤣