30 Reacties
één maand geleden
Gisteren ineens mijn hand onder de velletjes na even schoonmaken (dit heb ik normaal nooit) en vandaag even in bad gezeten, kom ik uit bad en wil mijn benen afdrogen en volledig droog en allemaal velletjes. Alsof ik aan het vervellen ben nadat ik ben verbrand ofzo. Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad, dus nu maar lekker smeren met crèmes.
Maar vraag me toch af, zou dit door de zwangerschap kunnen komen?
Hebben meer mensen hier last van? ☺️
één maand geleden
Reactie op Geeb89
Gisteren ineens mijn hand onder de velletjes na even schoonmaken (dit heb i ...
Oh wat apart
Misschien is dit ook bepalend wat het wordt ( die mythes , jongetje vette huid. Meisje puistjes /dacht zo iets )
één maand geleden
Reactie op sarahsimone
Hey!
Ik was voornamelijk misselijk en heb 1x overgegeven.. in heb last van ...
Hoi. Mag ik jou wat vragen. Ik ben ook net zwanger en heb ook angst voor te spugen. Kan soms helemaal van slag zijn en misselijk zijn vanwege de angst ervoor. Hoe ging/ga jij er mee om?
één maand geleden
De avond tikt aan… buik voelt aan als ik ongesteld ben.. en m’n tepels.. Jezus wat doet dit zeer 🤣
Warme douche gaat er wel goed op!
Kennen jullie dit? Met de tepels
één maand geleden
Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??
De avond tikt aan… buik voelt aan als ik ongesteld ben.. en m’n tepels.. Je ...
Jep! Dat heb ik nu gelukkig niet. Maar ten tijden van mijn spiraal zeker elke 2 maanden 1 tot 2 weken lang gehad. Echt een verschrikking! Ik sliep heel vaak met die crop hemdjes van de Primark zodat niks kon schuren tegen m’n tepels en ik geen bh aan hoefde om mee te slapen. Verder zoveel mogelijk bh dragen en warm bad. Douche straal deed bij mij zelfs al pijn..
één maand geleden
Ik herken het zo erg wat jullie schrijven over de krampen! En vind het fijn om te lezen dat jullie het als iets positiefs namelijk groeien zien. Ik ben steeds ook bang als ik naar de wc ga en dan misschien toch bloed ga zien. Voel het naast krampen ook in mijn onderrug en merk dat ik meer moe ben dan normaal. En ik denk er de hele dag door aan haha. Soms lastig met werken! Ik ben 4+2 weken als het goed is ☺️
één maand geleden
Reactie op GM93
Ik herken het zo erg wat jullie schrijven over de krampen! En vind het fijn ...
Ik kijk ook elke keer of ik iets van bloed kan zien.. super irritant want daar wil ik helemaal niet mee bezig zijn.
Verder gelukkig nog geen rugpijn dit had ik vorige maand toen ik voor het eerst (ongesteld werd na het nu hebben van mijn spiraal) wel echt 2 weken lang! Om gek van te worden.
Nu alleen wat gevoelige borsten, af en toe wat krampjes, moe, heel goed kunnen ruiken en het allee irritantste heel veel last van lucht!! Dus maagzuur, oprispingen en voornamelijk heel veeeel boeren. Om gek van te worden. Slik nu van die Rennie tabletten en dat werkt wel wat.
één maand geleden
Reactie op GM93
Ja dit is voor mij ook heel herkenbaar. Heel zeurend gevoel (grenzend aan lichte kramp, maar toch niet echt ofzo?) en gevoel dat m’n hele buik nu al wordt opgerekt. En dat zeuren straalt ook echt door naar m’n onderrug. En ook heeeeel moe de hele tijd 😓
één maand geleden
Reactie op GM93
Hohh ik precies hetzelfde! Bang dat ik bloed zie en de heeeeele dag door mee bezig 😅 kan me moeilijk concentreren op werk. En als ik dan toch even afgeleid ben geweest denk ik: hee ik heb er even niet aan gedacht. Ik ook 4+1 of 2
één maand geleden
Reactie op GM93
Ja die krampen zijn zo gek.. ik denk ook iedere keer bloed te krijgen zien
Maar nog steeds een schone ondergoed 🤪
Ja.. werken pfoe
7:30 tot 17:00 had ik gister en vandaag
Was om 15:30 al moe/op
Als of ik 20 kilometer gelopen had of zo
Heb van de 4 dagen 2 dagen een staand/lopend beroep/werkdag
Die andere 2 staand en zittend
Collega’s weten nog niks dus zodra er gezeten kan/mag worden. Ben ik de eerste!
Werk in een supermarkt 🤭