24 Reacties

5 maanden geleden

Je bent zeker niet alleen. Hier ook. Overdag een engeltje. Snachts veel huilen, krampjes en onrust. Valt rond 6 uur in diepe slaap om vervolgens “uit te slapen”.

5 maanden geleden

Jaaaa zo herkenbaar!

5 maanden geleden

Reactie op LevendigeKomeet251365

Je bent zeker niet alleen. Hier ook. Overdag een engeltje. Snachts veel hui ...
Hoe doen jullie dit snachts?

5 maanden geleden

Ja hier hetzelfde. Ze woord dan alleen rustig als ze op mij mag slapen.

5 maanden geleden

Reactie op Imke Nagtzaam

Hoe doen jullie dit snachts?
Wij slapen om en om. Mijn vriend pakt vaak van 23:00 uur tot 4 uur de luiers en het knuffelen. 4 uur voedings moment doen we samen en dan pak ik van 4 tot 9/10 uur. En dan door de dag heen nog wat dutjes om de dag door te komen.

5 maanden geleden

Hoe slaapt jouw kindje in bed? Ligt hij onder een dekentje of? Wat wellicht helpt is inbakeren.. worden ze rustig van en kunnen ze niet meer flink van bewegen. Ook goed voor die krampen

5 maanden geleden

Hier ook, weer een drama nacht gehad. Ook nog een peuter die gaat huilen als ze het hoort... ik word ook gek

5 maanden geleden

Reactie op ValerieThiago

Hoe slaapt jouw kindje in bed? Ligt hij onder een dekentje of? Wat wellicht ...
We hebben een groot bedje dus de kraamzorg had aangeraden om hem op zijn verschoonkussen te leggen en dan een dekentje er straks omheen. Zo slaapt hij heel de dag lekker in zijn box maar snachts in bed....

5 maanden geleden

Jup...

5 maanden geleden

Lig er nu ook naast alleen maar te sussen en speentje erin doen. Hopelijk is hij nu rustig. Ben al gevoeld een marathon dansend gelopen met hem.door huis.

5 maanden geleden

Ja precies hetzelfde hier. Zo zwaar. En nu met peuter erbij. Met 1 deden we om en om slapen inderdaad. De baby gaat sochtends uitslapen maar ik wil er ook voor mijn peuter zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Imke Nagtzaam

We hebben een groot bedje dus de kraamzorg had aangeraden om hem op zijn ve ...
Bij mij zelfde! Overdag kan ik haar overal neerleggen, en vanaf 18;00 beginnen de kramp uurtjes. ze is nu 6 dagen oud maar door inbakeren slaapt ze al 6 dagen gewoon de nacht door ( tussendoor nog flesje ) en daarna weer verder.. probeer het anders een keertje voor zijn armpjes, wie weet helpt het!🤍 Het wordt beter 😘

5 maanden geleden

Woow ja dit hebben wij ook nu voor de 2de nacht. Totaal in coma gister bijna de hele dag. We moesten haar zelfs wakker maken voor haar voeding. Om vervolgens vanaf 22.00 uur tot 02.00 uur onrustig te worden. Wij dachten ook echt wat is dit.. maar we zijn dus niet de enige (helaas).

5 maanden geleden

Ja hier ook herkenbaar. Overdag slaapt ze als een roos en kan je haar loslaten. Zodra ik haar in haar bedje leg in de nacht doet ze haar open ogen en begint ze weer te huilen. Alleen als ze op ons ligt is ze rustig. ‘s nachts is het natuurlijk ook stil in huis, dus wil ze dichtbij zijn.

5 maanden geleden

Reactie op MarMar2

Ja hier ook herkenbaar. Overdag slaapt ze als een roos en kan je haar losla ...
Heb vannacht op Spotify de hele nacht "babyruis" aangehad... het leek te helpen! En we hebben op de slaapkamer een lampje dat je kunt dimmen met heel warm licht. Dat heb ik op de laagste stand aan gezet. Dat hielp vannacht heel goed! En dan in de cosleeper, m'n hand op z'n borst tot hij in diepe slaap was gevallen. Kon ik iig ook wegtukken al was het geen fijne houding.

5 maanden geleden

Hier loop ik ook al een x aantal nachten van 00:00 tot 05:00 heen en weer met de baby om te troosten. En dan om 06:30 staat mn peuter er weer klaar voor de dag 😂🙌

5 maanden geleden

Herkenbaar! Bij ons nu iets meer rust door de combinatie van inbakeren (meyco slaapzak) en witte ruis. Onze dochter slaapt goed als er geluid is overdag, ze lijkt het snachts dan te stil te vinden zonder de witte ruis.

5 maanden geleden

Wij hadden dit met de eerste nacht en begin tweede nacht ook, vervolgens heb ik dus uit wanhoop de love to dream slaapzak gepakt en haar hier in gedaan en letterlijk binnen 2 seconden was ze vertrokken. Nu slaapt ze zo vast dat we haar haast niet wakker krijgen voor voedingsmomenten dus dit is echt een aanrader!

5 maanden geleden

Hier ook veel krampjes maar voor ons werkt probiotica orthiflor start heel goed!

5 maanden geleden

Reactie op Zeestar

Heb vannacht op Spotify de hele nacht "babyruis" aangehad... het leek te he ...
Ah goede tip van de ruis aanzetten! Bedankt ga ik ook proberen vannacht.