16 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb zelf de vulpes goods pro gebruikt. Heel tevreden mee! Wel pas in gebruik genomen nadat mijn productie goed op gang was gekomen. Ik heb zelf fulltime moeten kolven dus was wel fijn zo'n apparaat :) en een stuk goedkoper dan vergelijkbare apparaten

8 maanden geleden

Ik heb bij de 1e een medela freestyle flex gebruikt en nu vast op de gok een wowmom gekocht😊 nog geen ervaring mee dus maar lees er wel veel goede ervaringen over. Ze hadden een mooie deal dus dacht ach ja😅

8 maanden geleden

Ik hoor goeie dingen over 4mommy maar ook over eufy pro, die heeft verwarmde borstschilden

8 maanden geleden

Vulpes, tevreden mee alleen stroomde die bij de eerste wel eens over in rijke tijden

8 maanden geleden

Ik heb in mijn omgeving het advies gekregen om de kolf pas na de bevalling aan te schaffen. Een lactatiekundige kan dan eventueel meekijken wat het fijnste/meest passend is. Je kan dan ook verschillende types uitproberen. Het kan namelijk per persoon/situatie/pasvorm verschillen in ervaring.

8 maanden geleden

Ik heb de eufy pro!

8 maanden geleden

Reactie op clementine97

Ik heb de eufy pro!
Is het het waard? Vond ze erg duur🫣

8 maanden geleden

Reactie op GezelligeBliksem791681

Ik heb in mijn omgeving het advies gekregen om de kolf pas na de bevalling ...
Ik lees dit vaker maar hoe werkt dit in de praktijk? Want je hoort toch gelijk te beginnen (na de bevalling) zodat je productie goed op gang kan komen?

8 maanden geleden

Reactie op sunflowerseed

Ik lees dit vaker maar hoe werkt dit in de praktijk? Want je hoort toch gel ...
Je hoeft niet gelijk te beginnen met kolven😊 Vooral je kindje heel veel aanleggen om zo de borstvoeding op gang te krijgen en je kindje te laten leren hoe hij moet aanhappen en drinken etc. Mocht dat niet werken kan je vaak ook een tijdelijke kolf huren van je verloskundige om het een zetje te geven. Maar het is zeker niet direct nodig. Met de eerste pas na 1,5 week een kolf gekocht, meer omdat ik graag m'n partner een flesje wilde laten geven zodat we hem ook daaraan konden laten wennen. Maar dat had zeker niet gehoeven

8 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Is het het waard? Vond ze erg duur🫣
Ik heb hem gekocht laatst met 100€ korting. Ben er heel blij mee! Super goede reviews, handig koffertje waar je hem in kan opladen. En scheelt niet zoveel met de medela handsfree bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

Reactie op sunflowerseed

Als je een kolf nodig hebt voor je productie, dan huur je meestal een professionele kolf. Die zijn meer dan 1000€ en koop je zelf dus ook niet zo snel. De borstkolven zoals eufy, medela etc. Zijn voor als je productie gewoon goed op gang is gekomen :)

8 maanden geleden

Ik heb een youha, erg fijn! Wel duur, dus ik zou hem pas aanschaffen als je zeker weet dat je nog borstvoeding geeft als je weer gaat werken

8 maanden geleden

Ik heb een evite draadloze kolf. Enorm tevreden mee.

8 maanden geleden

Thanks voor alle reacties 🥰🙏

8 maanden geleden

Ik ga denk ik voor de Evite borstkolf

8 maanden geleden

Reactie op sunflowerseed

Je kindje is de beste kolf die er bestaat! Dus beter je kindje vaaaaaak aanleggen