23 Reacties

één maand geleden

je moet tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, die eerste 2 weken ben je inderdaad nog niet zwanger, maar tellen ze wel mee om een indicatie te krijgen

één maand geleden

Reactie op DoortastendeHart996747

je moet tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, die eerste 2 wek ...
En als je heen regelmatig cyclus hebt?

één maand geleden

Clearblue wekenindicator geeft de weken aan sinds bevruchting. Dus niet die 2 weken cadeau. Die moet je zelf erbij optellen

één maand geleden

Nee de dokter telt zo, maar CB test geeft vanaf de bevruchting aan alleen CB heeft wel wisselende weken

één maand geleden

Reactie op ZinderendeIjsbeer908017

Nee de dokter telt zo, maar CB test geeft vanaf de bevruchting aan alleen C ...
oh dat wist ik niet! Heb zelf niet met wekenindicator getest

één maand geleden

Volgensmij zou de indicator dan nu 2-3 moeten aangeven, maar geloof niet dat een hogere indicatie slecht is hoor. Had met mn eerste zwangerschap precies hetzelfde! Ook iets te hoge indicator. Maar een gezonde zwangerschap en gezonde peuter nu. Vorige zwangerschap bleef de wekenindicator laag en dat werd een miskraam. Dus zou vooral van het positieve uitgaan!

één maand geleden

Ik had eerst een indicatie van 2-3 weken en daarna 1-2 weken van CB. Ik schrok me dood en dacht dat ik een miskraam had en dat m'n hcg afnam. Kwam er nu achter dat er meerdere klachten zijn over die wekenindicatie! Dus ik zou die 3+ weken gewoon voor nu benaderen als een 'normale' ositieve test :)

één maand geleden

Wie weet wel een tweeling ;)

één maand geleden

Dit staat er bij de cb, wellicht helpt dit je

één maand geleden

Ik had dit ook; maar ben zwanger van een tweeling 👯. Maar; je kan ook snel stijgende HCG hebben!

één maand geleden

Oh meiden ik hoop niet op een tweeling 😅 Dan hoop ik op dat mijn hcg maar wat sneller stijgt haha

één maand geleden

Reactie op Nienepien1

Oh meiden ik hoop niet op een tweeling 😅 Dan hoop ik op dat mijn hcg maar ...
Haha 😜… Wanneer heb je een echo?

één maand geleden

Reactie op Tantetruus1992

Haha 😜… Wanneer heb je een echo?
Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap van een tweeling ☺️ Had je al een echo hiervoor gehad? De echo staat gepland op 21-11

24 dagen geleden

Hier hetzelfde. Normaal gesproken zou ik 16 oktober mijn eisprong moeten hebben gehad, maar uiteraard deze maand niet gewerkt met ovulatietesten.. 27 oktober een positieve test en 2 CB's die 3+ aangeven, wat dus 5+ betekend. Als ik naar mijn laatste menstruatie kijk, heb ik toen veel minder gebloed, geen buikpijn en migraine gehad, dus ik vermoed dat ik toen al zwanger was. Dan zou ik nu 9 weken zijn

24 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap van een tweeling ☺️ Had je al ee ...
Nee m’n eerste echo was met 6 weken 🙂

24 dagen geleden

Ik heb met 4+4 ook 3+ op de wekenindicator gekregen, had met 4+5 ook een knaltest. Weet ook zeker dat ik niet verder ben aangezien ik gebruik heb gemaakt van ovulatietesten. We hebben gewoon wat sneller meer hcg denk ik?

24 dagen geleden

Reactie op Louise_

Ik heb met 4+4 ook 3+ op de wekenindicator gekregen, had met 4+5 ook een kn ...
Kan zeker; of een tweeling of gewoon snel stijgende HCG!

24 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Kan zeker; of een tweeling of gewoon snel stijgende HCG!
Ook leuk een tweeling! Heb je nu meer kwaaltjes dan bij de zwangerschap van je eerste kindje?

23 dagen geleden

Reactie op Louise_

Ook leuk een tweeling! Heb je nu meer kwaaltjes dan bij de zwangerschap van ...
Ja enorm veel… Voelde al gelijk bij 4 weken meer klachten. Ben de hele dag misselijk en heel moe, bij m’n zoontje was het echt behapbaar, nu intens , maar goed tis toch echt een tweeling ja 😆

23 dagen geleden

Ik had dit ook bij de eerste! Op NOD ook 3+ weken uitslag en het was er toch echt maar eentje. Ik maakte gewoon snel veel hcg aan denk ik. Dat heb ik ook wel gevoeld, tot 20 weken elke dag kotsmisselijk geweest haha