23 Reacties
één maand geleden
je moet tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, die eerste 2 weken ben je inderdaad nog niet zwanger, maar tellen ze wel mee om een indicatie te krijgen
één maand geleden
Reactie op DoortastendeHart996747
je moet tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, die eerste 2 wek ...
Nee de dokter telt zo, maar CB test geeft vanaf de bevruchting aan alleen CB heeft wel wisselende weken
één maand geleden
Reactie op ZinderendeIjsbeer908017
Nee de dokter telt zo, maar CB test geeft vanaf de bevruchting aan alleen C ...
oh dat wist ik niet! Heb zelf niet met wekenindicator getest
één maand geleden
Volgensmij zou de indicator dan nu 2-3 moeten aangeven, maar geloof niet dat een hogere indicatie slecht is hoor. Had met mn eerste zwangerschap precies hetzelfde! Ook iets te hoge indicator. Maar een gezonde zwangerschap en gezonde peuter nu. Vorige zwangerschap bleef de wekenindicator laag en dat werd een miskraam. Dus zou vooral van het positieve uitgaan!
één maand geleden
Ik had eerst een indicatie van 2-3 weken en daarna 1-2 weken van CB. Ik schrok me dood en dacht dat ik een miskraam had en dat m'n hcg afnam. Kwam er nu achter dat er meerdere klachten zijn over die wekenindicatie! Dus ik zou die 3+ weken gewoon voor nu benaderen als een 'normale' ositieve test :)
één maand geleden
Ik had dit ook; maar ben zwanger van een tweeling 👯.
Maar; je kan ook snel stijgende HCG hebben!
één maand geleden
Oh meiden ik hoop niet op een tweeling 😅 Dan hoop ik op dat mijn hcg maar wat sneller stijgt haha
één maand geleden
Reactie op Nienepien1
Oh meiden ik hoop niet op een tweeling 😅 Dan hoop ik op dat mijn hcg maar ...
Haha 😜…
Wanneer heb je een echo?
één maand geleden
Reactie op Tantetruus1992
Haha 😜…
Wanneer heb je een echo?
Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap van een tweeling ☺️ Had je al een echo hiervoor gehad?
De echo staat gepland op 21-11
24 dagen geleden
Hier hetzelfde. Normaal gesproken zou ik 16 oktober mijn eisprong moeten hebben gehad, maar uiteraard deze maand niet gewerkt met ovulatietesten.. 27 oktober een positieve test en 2 CB's die 3+ aangeven, wat dus 5+ betekend. Als ik naar mijn laatste menstruatie kijk, heb ik toen veel minder gebloed, geen buikpijn en migraine gehad, dus ik vermoed dat ik toen al zwanger was. Dan zou ik nu 9 weken zijn
24 dagen geleden
Reactie op Nienepien1
Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap van een tweeling ☺️ Had je al ee ...
Nee m’n eerste echo was met 6 weken 🙂
24 dagen geleden
Reactie op Louise_
Ik heb met 4+4 ook 3+ op de wekenindicator gekregen, had met 4+5 ook een kn ...
Kan zeker; of een tweeling of gewoon snel stijgende HCG!
23 dagen geleden
Reactie op Louise_
Ook leuk een tweeling! Heb je nu meer kwaaltjes dan bij de zwangerschap van ...
Ja enorm veel…
Voelde al gelijk bij 4 weken meer klachten.
Ben de hele dag misselijk en heel moe, bij m’n zoontje was het echt behapbaar, nu intens , maar goed tis toch echt een tweeling ja 😆