7 Reacties

vorige week

Ik geef hem nog, maar dat is omdat ze zelf wakker wordt en erom vraagt. Ik ga ze niet zelf wakker maken dus als ze zelf niet meer komt voor de fles is het klaar

vorige week

Wij hebben tijdens sprong 4 die laatste fles er af gehaald en maar gekeken hoe het ging. Toen sliep hij door! En als we dan het idee hadden dat hij te weinig had gedronken en hem weer wakker maakte tussen 22.30 en 23.00 kwam hij om 3.00 weer 🥸 Proberen waard lijkt me!

Reactie op Gezinvanvier078

Wij hebben tijdens sprong 4 die laatste fles er af gehaald en maar gekeken ...
Dan is het zeker het proberen waard! Bij ons werd hij zoiezo ook altijd nog snachts wakker voor een fles. Ga het vanavond gelijk proberen 😃

vorige week

Mijn kleintje is 4 maanden ook maar die maak ik ook niet wakker. Ik geef pas als hij erom vraagt en meestal is dat nu pas rond 1.

Reactie op kyraxxxt

Mijn kleintje is 4 maanden ook maar die maak ik ook niet wakker. Ik geef pa ...
Ja dat zal waarschijnlijk hier dan ook wel zijn. Ik ga het ook gewoon proberen!

19 uur geleden

Heb je het al geprobeerd, en hoe is het gegaan? Wij moeten onze dochter ook altijd nog wakker maken voor een fles rond half 11. Maar ze drinkt overdag ook bijna nooit de flessen leeg en mag wat meer aankomen, dus ze heeft die fles wel echt nodig om genoeg binnen te krijgen in z’n geheel. Maar soms denk ik, als we die fles laten vallen gaat ze overdag misschien wel meer drinken….? Ze slaapt nu sinds een kleine week door namelijk. Ben benieuwd naar jouw ervaring!

Reactie op GulleHinde897272

Heb je het al geprobeerd, en hoe is het gegaan? Wij moeten onze dochter ook ...
Ja het gaat een stuk beter! Hij slaapt niet van 19.00 tot 07.00 zonder voeding maar komt nu 1x rond 02.00. Dus hier heeft het wel geholpen om de voeding weg te laten😊 maar als jou kindje zoiezo snachts al niet kwam moet je idd wel kijken of ze dan nog wel genoeg drinkt