23 Reacties

4 dagen geleden

Ik ben ook benieuwd. Wij gaan eind februari weg
Ja wij hebben de deryan aangeschaft speciaal voor vakantie ook, zelf nog niet gebruikt met vakantie maar al wel uit de doos en onze kleine man erin gehad. Voor zo ver geprobeerd rijd hij heel soepel en is mooi licht en super makkelijk in te klappen.

4 dagen geleden

Wij hebben de deryan die speciaal als handbagage mee kan. Tot nu toe lijkt hij fijn. Gaan er volgende week mee vliegen!

Reactie op jill..

Wij hebben de deryan die speciaal als handbagage mee kan. Tot nu toe lijkt ...
Kan die deryan ook plat?

3 dagen geleden

Ik zie verschillende Deryan, de rolo en luxe. Welke hebben jullie?
Wij nemen altijd onze gewone kinder/wandelwagen mee en dan doen we hem bij het vliegtuig in een speciale zak. Ze zetten hem daar vervolgens in het ruim. Je krijgt hem alleen soms pas weer bij de bagageband terug ipv bij het vliegtuig.

3 dagen geleden

Ik lees mee, want wij gaan in april en oriënteren er nu al op. Even een andere vraag, mag dit mee naast een 10 kg bagage? Of valt dit dan onder de 10 kg bagage 😅

3 dagen geleden

Reactie op WilskrachtigeBries886303

Wij nemen altijd onze gewone kinder/wandelwagen mee en dan doen we hem bij ...
Mijn zus nam ooit haar Joolz mee met transavia en daar kreeg ze een kapotte kinderwagen terug op de band…. Net zoals koffers etc gooien ze eigenlijk alles op de band. Dus durf ik onze kinderwagen niet eens mee te nemen want die wil ik nog gebruiken als ik meer kinderen mag/kan/wil krijgen…

Reactie op yysrx

Mijn zus nam ooit haar Joolz mee met transavia en daar kreeg ze een kapotte ...
Ja snap ik, het is idd wel een beetje een risico. Die van ons heeft het tot nog toe goed overleefd maar je weet het nooit idd.

Reactie op yysrx

Ik lees mee, want wij gaan in april en oriënteren er nu al op. Even een and ...
Hangt van de vliegmaatschappij af. Bij de meeste maatschappijen mag je een tas of trolley handbagage mee plus een kinderwagen /buggy. Maar bij Transavia zijn ze bijvoorbeeld strenger dacht ik.

3 dagen geleden

Hangt van de vliegmaatschappij af. Bij de meeste maatschappijen mag je een ...
Klopt ook wel, risico is het altijd! Ook met dure koffers😂 Wij vliegen dit keer niet met Transavia, maar met Air Oman. Ik ga even onderzoeken wat er bij onze tickets staat

Wij nemen altijd onze gewone kinder/wandelwagen mee en dan doen we hem bij ...
Ja ik ben opzoek naar een kinderwagen die mee mag tot aan de gate

3 dagen geleden

Reactie op Gekwalificeerdebloem193220

Kan die deryan ook plat?
Ja is echt mega klein zit in een soort tas erbij. Ik heb wel diegene waarbij echt vermeld staat dat het voor vliegtuig is. Je hebt ook een grotere versie
Voor mensen die de deryan buggy wilde aanschaffen hij is nu in de korting
Wij hebben ook Deryan, superfijn! En kan helemaal plat 😊

Reactie op FantastischeKrokus617961

Wij hebben ook Deryan, superfijn! En kan helemaal plat 😊
Mag die mee met de handbagage?

Reactie op ZelfstandigeTuimelaar758520

Mag die mee met de handbagage?
Wij mochten hem meenemen tot aan de gate, daarna ging hij wel onderin, maar bij aankomst in Turkije hadden ze hem alweer klaargezet bij de uitgang van het vliegtuig. Heel chill! In Amsterdam iets meer pech, daar konden we hem pas ophalen bij de speciale bagage balie.

gisteren

Bugaboo butterfly mag ook mee als handbagage.

Reactie op GMdBM

Bugaboo butterfly mag ook mee als handbagage.
Ja die is alleen weer erg duur

1 uur geleden

Wij zijn heeeeel erg blij met de Cybex Orfeo. Hij is normaliter wel €300 maar er zijn er genoeg in perfecte staat via Marktplaats te vinden. Zijn ermee naar Spanje geweest in december en je kan hem zelfs helemaal plat leggen, dus dutjes werden er ook in gedaan! 😍