21 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb de foliumzuur van Solgar. Hierbij zit geen vit d, omdat ik die al op een andere manier binnenkrijg. Super kleine ronde pilletjes馃

15 dagen geleden

Die van mij zijn van Davitamon, zijn kleine, platte ronde pilletje. Wanneer deze op zijn, koop ik Kruidvat merk. Weet niet hoe die zijn. Wb welke vitamine en actieve folaat, geen idee. Wat mij betreft zijn al die vitamines hetzelfde, alleen het prijskaartje is anders.

15 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Die van mij zijn van Davitamon, zijn kleine, platte ronde pilletje. Wanneer ...
Neem je hier 茅茅n van op een dag of meerdere?

15 dagen geleden

Reactie op BetoverendeSpar595492

Eentje per dag

15 dagen geleden

Reactie op BetoverendeSpar595492

Deze, met korting nu zie ik! https://www.wehkamp.nl/davitamon-compleet-zwanger-multivitamine-bij-zwangerschap-en-kinderwens-60-stuks-16460183/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213292&utm_term=164601830000&utm_marketing_tactic=NL&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA0MG5BhD1ARIsAEcZtwQoyWkdsVGszndE5i3hYN0h3GzFhkONzgzATkqubZKSIBz8_OQnzvQaAmiYEALw_wcB

15 dagen geleden

Ik heb devitamon compleet zwanger, deze zijn niet zo groot :)

15 dagen geleden

Daarbij neem ik ook deze! Ik heb extra vitamine D omdat ik hier een tekort van had(heb).

15 dagen geleden

Reactie op Fel En Ger

Daarbij neem ik ook deze! Ik heb extra vitamine D omdat ik hier een tekort ...
Hi! Gewoon even een check鈽猴笍. Is alleen Davitamon zwanger compleet niet voldoende? Ik dacht namelijk dat te veel van vitamine A bijvoorbeeld niet goed is. En dat zit ook in die van Etos volgens mij

15 dagen geleden

Reactie op Cha-

Hi! Gewoon even een check鈽猴笍. Is alleen Davitamon zwanger compleet niet vold ...
Misschien dat dit per persoon verschillend kan zijn. Ik kan dit wel samen slikken omdat ik vitamine tekort heb

15 dagen geleden

Reactie op Cha-

Hi! Gewoon even een check鈽猴笍. Is alleen Davitamon zwanger compleet niet vold ...
Er wordt idd geadviseerd om geen multivitamine met vitamine A te slikken. Teveel vitamine A verhoogt de kans op afwijkingen.

15 dagen geleden

Ik heb ze ook besteld. Vind zelf ook lastig groot tabletten, maar dit is echt van de beste. Alles zit er in wat je nodig heb. Slik zelf wel calcium-magnesium en omega 3 en vitamine C erbij. Succes!

15 dagen geleden

Mijn huisarts adviseert vitals elke dag mama.

15 dagen geleden

Reactie op AftastendeUil848067

Mijn huisarts adviseert vitals elke dag mama.
Deze heb ik ook, maar ze zijn echt gigantisch馃槀 en ze stinken ook hahaha

15 dagen geleden

Reactie op Cha-

Volgens mij is het zo dat als er b猫tacaroteen (vitamine A) op staat, betekent dat dat het een type is wat je lichaam alleen omzet in vitamine A als je lichaam het nodig heeft, en zo kan je dus nooit teveel vitamine A binnen krijgen.

14 dagen geleden

Ik lik op dit moment deze, is dit goed/voldoende?

14 dagen geleden

Ik gebruik vita kruid vitamine b complex waar de juiste soort foliumzuur in zit die je nodig hebt in plaats van alleen los foliumzuur slikken.

14 dagen geleden

Er is hier al een topic over en daar werden goede tips gegeven o.a. de verlosmoeder op insta. Zij heeft vorige week een live gedeeld waarin ze alle soorten doorneemt. De davitamon kwam goed eruit maar ook enkele die niet helemaal aansluiten. Tip om op te zoeken

14 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Deze heb ik ook, maar ze zijn echt gigantisch馃槀 en ze stinken ook hahaha
Ik heb de capsules, niet de pillen. Dat scheelt

14 dagen geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Er is hier al een topic over en daar werden goede tips gegeven o.a. de verl ...
Thx voor de tip!

14 dagen geleden

Ik heb ook de Davitamon zwanger compleet, die pilletjes zijn kleiner gelukkig. In aanvulling daarop kan je als je niet genoeg vis eet Davitamon plantaardig omega 3 slikken, die zijn ook niet supergroot en omega 3 zit niet in Davitamon zwanger compleet. Ik heb deze combinatie gecheckt bij mijn verloskundige en ze vond het een goede keuze.