46 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb Vitals elke dag mama. Hoor ik goeie dingen over

18 dagen geleden

Reactie op marlies1995

Het merk maakt helemaal niks uit. Het gaat om de werkzame stoffen erin. Vaa ...
Ben ik het niet helemaal mee eens. De werkzame stoffen zullen wel overeen komen maar sommige zijn minder/niet goed op te nemen door het lichaam. Dan heb je er nog niks aan

18 dagen geleden

Hier nu foliumzuur van Vitakruid, daar heb ik ook de visolie al klaar van staan en ga ik ook slikken daarnaast vitamine D3 en nu calcium want dat raadde mijn verloskundige ook aan. Lekker alles los haha 🤪

18 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Zoek op het account van de verlosmoeder hier info over op. Zij was hier van ...
Hele goede tip! Zij geeft hele duidelijke uitleg! Dank

18 dagen geleden

Reactie op Haras16

Hele goede tip! Zij geeft hele duidelijke uitleg! Dank
Graag gedaan ik vond het zelf ook heel fijn!

18 dagen geleden

Ik slik nu compleet zwanger van Davitamon met foliumzuur, vitamine D3 en Omega 3 visolie . Is dat voldoende of is het slim om aanvullend nog multi-vitamine innemen?

18 dagen geleden

Reactie op marlies1995

Het merk maakt helemaal niks uit. Het gaat om de werkzame stoffen erin. Vaa ...
Precies dit!

18 dagen geleden

Reactie op FabiënneS

Ik slik nu compleet zwanger van Davitamon met foliumzuur, vitamine D3 en Om ...
Dat is als je normaal eet zeker voldoende :)

17 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Dat is als je normaal eet zeker voldoende :)
Gelukkig, dank je. Ik eet gevarieerd, maar geen vis. Vandaar de omega 3 aanvulling :-)

17 dagen geleden

Reactie op FabiënneS

Ik slik nu compleet zwanger van Davitamon met foliumzuur, vitamine D3 en Om ...
Ik heb deze ook. In vorige zwangerschappen ook genomen. Is prima 💚

17 dagen geleden

Ik heb deze net gekocht

17 dagen geleden

Dames, hierboven gaf iemand de tip om naar verlosmoeder op Instagram te zoeken. Zij is een verloskundige die over supplementen live is gekomen en zij heeft verschillende merken vergeleken. Het gaat idd zoals hier ook gezegd is om de werkzame stoffen. Die verloskundige vond die van Kruidvat en Davitamon compleet prima, maar gaf ook het advies om daarnaast choline los te kopen. Het merk Solgan verkoopt choline los. Dus die zou je dan evt erbij kunnen nemen. Mocht je twijfels hebben, neem dan contact op met je verloskundige voor advies. Daarnaast een belangrijke tip: cafeïne blokkeert de opname van ijzer. Dus als je die vitamines samen met thee of koffie drinkt krijg je geen ijzer binnen.

17 dagen geleden

Reactie op Eerste keer zwanger

Ik heb deze net gekocht
Deze blijkt dus goed te zijn!👍🏼

17 dagen geleden

Ow en folaat blijkt niet voldoende onderzocht te zijn en is dus minder betrouwbaar dan de foliumzuur. Let op dat je echt de foliumzuur inneemt en niet folaat terwijl op doosje wel bv foliumzuur staat

12 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Ik slik losse foliumzuur, met een multivitaminen. Daarnaast nog een losse v ...
Ik slikte ook hoge dosering van vitamine C maar op achterzijde verpakking stond dat dit niet mag nemen tijdens een zwangerschap. Ik wilde dit volgende week overleggen met me vk.

12 dagen geleden

Hoi, ik heb liever ook alleen de foliumzuur, omdat ik het soms wel wat last ...
Ik gebruikte tijdens mijn 2e zwangerschap foliumzuur en Davitamon mama complete en is mijn zoontje ook geboren met een hazenlipje zegt dus soms echt weinig

12 dagen geleden

Ik slik Multi dag Mama van Vitakruid en Multi nacht, iemand hier bekend mee? Is het goed?

12 dagen geleden

Reactie op Bella2020!

Ik slikte ook hoge dosering van vitamine C maar op achterzijde verpakking s ...
Ik ben benieuwd :-)

11 dagen geleden

Ik slik nu de foliumzuur met vitamine D en visolie van de kruidvat. Ik wil overstappen op de multi van vitakruid. Weet iemand of je zomaar kan switchen van foliumzuur?

11 dagen geleden

Reactie op OngedwongenSchat980022

Ik slik nu de foliumzuur met vitamine D en visolie van de kruidvat. Ik wil ...
Alle merken zijn gewoon hetzelfde, laat je niet foppen door de industrie en marketing! Antwoord op jouw vraag: nee switchen is niet erg want overal zit PRECIES hetzelfde in.