9 Reacties
14 dagen geleden
Ik heb het wel per direct verteld toen ik het wist! Het is zeker nog erg vroeg, maar ze houden nu wel rekening met me. Dus ik ben erg blij dat ik het heb gedaan! Succes :)
14 dagen geleden
Reactie op Fel En Ger
Ik heb het wel per direct verteld toen ik het wist! Het is zeker nog erg vr ...
Ik werk trouwens in de kinderopvang
14 dagen geleden
Ik zou toch 1 iemand in vertrouwen nemen en aangeven dat je het nog niet wil vertellen maar dat je nu wel steun nodig hebt ☺️
13 dagen geleden
Ik werk ook in de wijkverpleging. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik het tegen onze planner gezegd toen ik merkte dat het lastiger werd rond de 10 weken (waar ik ook een heel fijne band mee heb). Zij hield dan rekening ermee in de planning en vroeg af en toe hoe het ging etc.
Nu lukt het nog goed, maar als het op een gegeven moment niet meer lukt en het te vroeg voelt om het aan iedereen te vertellen zou ik het zo weer doen denk ik
13 dagen geleden
Ik ben nu 5 + 1 dag en werk in de ouderenzorg. Ik heb het mijn team en leidinggevende wel verteld. Ookal is het nog vroeg, maar ze houden nu wel rekening met mij en vragen aan je hoe het gaat. En stel het gaat mis is mijn team en leidinggevende er ook voor mij.
13 dagen geleden
Hoi! Ik ben zwanger en arbo-arts. Ik adviseer het zeker met je werkgever te bespreken. Het advies is ook om bij een zwangerschap altijd een gesprek te krijgen met de bedrijfsarts om advies te krijgen over je werk (ook al ben je niet ziek). Als je het nog niet wilt delen met je werkgever, kan je ook buiten je werkgever om zelf een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts. Die heeft een beroepsgeheim en mag niet delen dat je zwanger bent, maar wel adviezen aan jou geven. Denk om jezelf en sterkte! ❤️