14 Reacties

Ik doe hem steeds wat zachter als wij na bed gaan zet ik hem zachtjes

vorige week

Wij gebruiken het ook elke nacht, het ligt nu iets verder van er af en idd zachtjes

vorige week

Reactie op DappereCeder677842

Ik doe hem steeds wat zachter als wij na bed gaan zet ik hem zachtjes
Wat voor 1 heb jij dan? Want die van mij gaat steeds eerst harder zeg maar, dus dan zou ik de white noice al echt uit de kamer moeten halen om helemaal door te klikken totdat hij op een zachter geluid staat.

Reactie op DemamavanSterre

Wat voor 1 heb jij dan? Want die van mij gaat steeds eerst harder zeg maar, ...
Ik heb een numsy

vorige week

Het gaat erom dat white noise apparaten op veilige afstand staan en een max decibel volume hebben. Kun je een app voor downloaden en testen. Wij hebben een white noise apparaatje met nacht geluiden. Dus vrij zachtjes en werkt prima.

vorige week

Wij hebben ook een, maar als het stil is gaat het geluid automatisch uit na een tijdje, en als ze begint te huilen of geluidjes maakt gaat deze weer aan! Echt ideaal dus staat alleen bij het inslapen aan. Misschien is dat een oplossing?

vorige week

Reactie op Rosera

Wij hebben ook een, maar als het stil is gaat het geluid automatisch uit na ...
Ik heb die stand inderdaad er ook opzitten, maar heb het gevoel dat ze ook wakker wordt omdat het muisstil is ofzo haha.
Ik heb een gratis decibel app gedownload en check dus hoe hard die staat :)

vorige week

Hier gaat hij ‘s nachts naar mijn kant van het bed en zachter. Overdag wel naast zijn eigen bedje

vorige week

Reactie op Zeestar

Het gaat erom dat white noise apparaten op veilige afstand staan en een max ...
Wat is een veilige afstand? Ik las dat zelfs heel zacht niet veilig is

vorige week

Reactie op yysrx

Wat is een veilige afstand? Ik las dat zelfs heel zacht niet veilig is
Ik meen 3 meter, dus behoorlijk ver weg!

6 dagen geleden

Reactie op Zeestar

Het gaat erom dat white noise apparaten op veilige afstand staan en een max ...
Hoeveel decibel hou jij aan? Even nieuwsgierig

4 dagen geleden

Reactie op AlerteSequoia591276

Hoeveel decibel hou jij aan? Even nieuwsgierig
Maximaal 50 als ik ernaast sta, en leg het dan aan de andere kant van de kamer.

19 uur geleden

Wij zijn zelf toch per direct gestopt met het gebruik van de white noise. We hadden op het apparaatje ook altijd een rood lampje aanstaan als nachtlampje. Die gebruiken we nu nog wel zodat ze ook altijd iets bekends ziet. Maar ze slaapt nog precies hetzelfde als met white noise, dus of het überhaupt echt wat deed voor haar..?