57 Reacties

20 uur geleden

Reactie op Nahla24

Ohh … dan voel je je echt ellendig. Voor ons is het ook de eerste. Qua klac ...
Geen pretje hé deze weken haha. Heeeel veel succes en plezier bij de echo maandag! Ik ben zo benieuwd 🤗

20 uur geleden

Mijn eerste en rond 1/2 juli uitgerekend 🥹

20 uur geleden

Reactie op Lolitaaa1995

Geen pretje hé deze weken haha. Heeeel veel succes en plezier bij de echo m ...
Jaa, even afwachten 😊. Ben heel benieuwd

19 uur geleden

7 juli hier 😊

19 uur geleden

Reactie op DierbareMaretak862441

Mijn eerste en rond 1/2 juli uitgerekend 🥹
Hier hetzelfde! 🥰

13 uur geleden

As vrijdag eerste echo met 8wk zwangerschap. Als mijn berekening klopt 4 juli uitgeteld van ons derde kindje.

11 uur geleden

Reactie op BabyEM

7 juli hier 😊
Hier ook 7 juli 😊

9 uur geleden

Reactie op Nahla24

De 28e wel een afspraak bij de verloskundige. De echo hebben wij nog in het ...
Toevallig! Fijn dat je maandag al een echo hebt. Ik voel mij vooral in de ochtend ziek, erg misselijk met kokhalzen. Dat zakt in de loop van de ochtend af. In de avond vanaf half 9 extreem moe. Verder voel ik me wel goed! En hoe voel jij je? Ik las al wat in het gesprek met Lolitaaa1995

9 uur geleden

Reactie op Nahla24

Hier ook 7 juli 😊
Er zijn aardig veel die de 7e zijn uitgerekend 🤩

9 uur geleden

Ik had vannacht al geplaatst zwanger te zijn van baby nummer 3. Bij mijn eerste was ik tot week 24 kots misselijk. Het was mijn eerste je weet dat het erbij hoort. Bij mijn tweede was ik er best angstig voor... Als het maar niet weer zo gaat.... Mijn verloskundige raadde toen Vita kruid mama dag en nacht aan misschien placebo maar ik was nog maar met vlagen misselijk. Nu de derde ik zit aan de Vita kruid, maar heb mij nog meer er in verdiept. Ik heb ergens gelezen dat de oorzaak ook kan liggen aan te weinig vocht. Als zwangere moet je al snel veel plassen en kiest er dan onbewust voor minder te drinken of je houdt dezelfde hoeveelheid vocht aan van voor je zwangerschap. Ik ben er deze week extra op gaan letten. En drink ruim water. Ik moet zeggen dat de misselijkheid nagenoeg weg is. Wat ook misselijkheid kan veroorzaken.... Is dat de baby veel haar heeft.... Zeggen ze.... Baby 1 had veel haar Baby 2 een paar sprietjes Dan moet baby 3 kaal zijn Ik hoop dat dit advies iemand kan helpen.

8 uur geleden

2e kindje, 6 juli

8 uur geleden

Mijn eerste 💖 8 juli uitgerekend!

8 uur geleden

1e kindje en 2 juli uitgerekend!

3 uur geleden

Reactie op Iwels

Ik had vannacht al geplaatst zwanger te zijn van baby nummer 3. Bij mijn ee ...
Hey lieverd. Goed advies en dit klopt hellemaal… Dit wist ik zelfs niet !! Ik heb mij nooit echt misselijk gevoeld of neiging tot braken.. Wel EEN BEETJE misselijk maar geen last gehad, ik drink inderdaad zeer veel water! Zeker bijna 2L per dag, dus kan inderdaad daardoor komen. En als ik me beetje misselijk voel dan drink ik wat water (heb ik altijd bij de hand) en hielp inderdaad tegen de misselijkheid! Zo iets simpels en toch doet het wonderen inderdaad. Wist ik niet , nooit op gelet, maar nu je het zegt viel mijn frank heel snel en kan ik inderdaad zeggen dat het klopt ! 😉 hier zwanger van nr 3. Eerste had heeeel veel haar wow zelfs TE veel dat verloskundige er van schrok en lekker zwart ook🥰 2e had bijna geen haar (zelfde zwangerschappen, niet veel misselijk) dus ik denk dat het een fabel is .

3 uur geleden

Reactie op Nahla24

Ohh … dan voel je je echt ellendig. Voor ons is het ook de eerste. Qua klac ...
Bij mijn eerste voelde ik me ook heel moe en weinig eetlust! Bij 2e voelde ik me top en nu weer niks van klachten gelukkig. Heel bizzar maar zo goed🥰

3 uur geleden

5 juli uitgerekend van 1e kindje🥰 10 dec termijn echo