21 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Saar.xx
Hiii, hier ook hetzelfde probleem😭😭
Alleen heb ik 2 maanden geleden wel ...
Erg he !
Oh jeetje , maar daarom snap ik je angst wel een beetje natuurlijk . Ik had bruin verlies, met 4 weken, maar vorige week ook weer 3 dagen. Toen heb ik een echo praktijk gebeld voor een echo , want ik ging stuk van de zenuwen. Hartje klopte al en zag er verder prima uit .
Was even relax maar daarna ging ik weer malen malen malen...pffff hoever ben jij? Voel je je goed ?
4 dagen geleden
Reactie op SfeervolleEls645781
Erg he !
Oh jeetje , maar daarom snap ik je angst wel een beetje natuurlij ...
Jaa pff!! Ik ben nu als het goed is 5 weken en een paar dagen, hoeveel precies weet ik niet. Heb ook sinds 2 dagen bruinverlies maar heel minimaal.. voel me verder ook goed. Mag ik je een privébericht sturen?? Zou graag wat willen weten
4 dagen geleden
Reactie op Saar.xx
Jaa pff!! Ik ben nu als het goed is 5 weken en een paar dagen, hoeveel prec ...
Ja natuurlijk! Is goed hoor
4 dagen geleden
Ik ben momenteel 5+4 weken zwanger van ons eerste kindje en herken mij hier zo in. Ook in deze app lees ik veel over miskramen en elk krampje dat ik heb maakt me alleen maar banger. Merk ook dat ik door deze angst niet kan genieten. 9 december hebben wij onze eerste echo maar het duurt nog zo lang voor mijn gevoel.
4 dagen geleden
Heel herkenbaar! Ik heb mijn eerste echo nog niet gehad, nog even wachten. Maar je leest zoveel verschillende verhalen dat je bij alles gaat twijfelen.
4 dagen geleden
Reactie op PositievePlaneet071483
Ik ben momenteel 5+4 weken zwanger van ons eerste kindje en herken mij hier ...
Ja dat ervaar ik dus ook zo , lees zoveel over miskramen of missed abortion dat ik denk het is dan wel echt een wonder als het dan wel goed gaat erg he .. de hele dag zo denken
4 dagen geleden
Reactie op ToegewijdeHemelsblauw674422
Heel herkenbaar! Ik heb mijn eerste echo nog niet gehad, nog even wachten. ...
Twijfel indd bij alles ... om gek van te worden het genieten is er dan ook echt nog niet
4 dagen geleden
Reactie op LaraFinch
Heb hetzelfde... sinds een dag best wel irritante zeurende pijn rechtsonder ...
Ja ik begrijp je helemaal, en inderdaad een pijntje een krampje en in combinatie met verschillende verhalen dan ga je toch denken nou het zal wel niet goed zijn. Maar mooi je eerste zwangerschap 🤗
4 dagen geleden
Ja ik begrijp je helemaal, en inderdaad een pijntje een krampje en in combi ...
Ja echt zooo erg. Ben ook heel blij maar zou graag zonder alle angst verder gaan haha. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ik er extreem weinig invloed op heb.
4 dagen geleden
Hier ook zo. Maar je moet met iets anders bezig zijn. Wat moeilijk is. Vrijdag en zaterdag bruinverlies. Zaterdagavond met licht bloedverlies. Gynecoloog gebeld. Was normaal. Geen zorgen maken . Heb geen buikpijn. Kon 3 dagen geen grote boodschap doen eindelijk deze morgen wel. Vooral even iets doen en dan neem ik rust. Ik voel heel goed aan wanneer het niet meer gaat. Hier een dochter en 3 afgegeven en nu terug zwanger. Positief denken en bangig angst niet de bovenhand laten nemen.
4 dagen geleden
Ja dat ervaar ik dus ook zo , lees zoveel over miskramen of missed abortio ...
Precies dat, het spookt heel de dag door mijn hoofd. Wat als het mij misgaat, wat als ik niet merk dat het misgaat en er straks geen hartje klopt. Vreselijk lastig om mijn gedachten daar vanaf te zetten.
4 dagen geleden
Ik heb na 2 miskramen hetzelfde 😣. Alles maakt je zo angstig. Ondanks dat het naar is voor iedereen vind ik het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met deze gevoelens. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je weer een gezond kindje mag krijgen
4 dagen geleden
Ik had er ook heel veel last van de eerste weken.kan me dat van de vorige keer niet herinneren. Let wel dat veel mensen al voor de NOD testen, dan is de kans op een miskraam 50%. We krijgen daardoor op de app een vertekend beeld. Het is ongeveer 15% van de zwangerschappen, nog veel en ik heb er zelf ook een gehad voor de eerste maar hier hoor je zoooooveel verhalen door vroeg testen
één dag geleden
Vandaag een beetje een rot dag, heb aanstaande woensdag een echo bij de verloskundige, weer heel erg zitten malen vandaag( ja ik weet het misschien eigen schuld ) maar weer van alles zitten lezen over missed abortion en dan denk ik jeetje echt veel vrouwen die dit meemaken straks heb ik dit ook . Ben helemaal down op het moment en baal van mezelf waarom ik dit zo sterk heb...* zucht *
één dag geleden
Vorig jaar 2 stilgeboortes gehad in het tweede trimester .. vandaag 9 weken zwanger en woensdag echo gehad en alles zag er top uit.. toch weer bezorgd.. omdat met mijn twee sterren kindje ook alles goed was en zij toen met onverklaarbare red opeens gestopt zijn met leven.
Ik kijk elke x naar het toilet papier na het plassen..bang voor bloed. ik doe me hand op me buik en praat tegen me babytje over hoeveel ik al van haar of hem houdt❤️ en dat houdt me positief. En dat geef ik me babytje graag mee liefde.. hoe het ook gaat aflopend.
één dag geleden
Vandaag een beetje een rot dag, heb aanstaande woensdag een echo bij de ver ...
Oh MEGA herkenbaar. Dit doe ik dus ook….Ik heb as maandag de 1e echo. Ik heb bij mijn 1e zwangerschap een spontane miskraam gehad en hierna een gezond mannetje op de wereld mogen zetten💙 Nu dus 3e zwangerschap, 2e kindje, maar zoo bang door alle verhalen die ik hier lees voor een missed abortion. Dat lijkt me zo pijnlijk🥹