58 Reacties

24 dagen geleden

Nu zeg ik nee! Bij mijn eerste zwangerschap kon ik het niet snel genoeg weten haha en heb nu een dochter. En nu zijn allebei even welkom. Het lijkt me gewoon heel spannend en heel bijzonder om bij de bevalling verrast te worden. Ook leuk om twee verschillende namen te mogen bedenken.

24 dagen geleden

Vergeten te vermelden in de topic. S.v.p geen discussies over het wel of niet hebben van een voorkeur voor geslacht en de meningen daarover. De vraag is specifiek of je het graag wilt weten of niet. Wil je verrast worden bij de bevalling? Ben je gewoon te nieuwsgierig? Vind je het handig voor het bedenken van een naam etc. Dank.

24 dagen geleden

Nee! Eerste zwangerschap wisten we het wel, tweede waren we blij met beiden dus hoefde het voor mij niet. Het was zo speciaal om er tijdens de bevalling pas achter te komen. Zou dat nu weer willen meemaken😍

24 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Nu zeg ik nee! Bij mijn eerste zwangerschap kon ik het niet snel genoeg wet ...
Het is zo speciaal hoor zou het zo erg aanraden!! Super spannend😊

24 dagen geleden

Ja, wij wel. Ik ben echt veel te nieuwsgierig daarvoor. Mijn partner ook. 🤣

24 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Nu zeg ik nee! Bij mijn eerste zwangerschap kon ik het niet snel genoeg wet ...
Precies zo zou ik het ook willen! Nu zwanger van de eerste en nu zouden we het wel graag willen weten. Spannend!

24 dagen geleden

Reactie op stephanie94

Het is zo speciaal hoor zou het zo erg aanraden!! Super spannend😊
Ja dat lijkt mij ook echt.. maar 36 weken is wel lang. Hoop dat ik niet te nieuwsgierig word! 🤭 En ergens vind ik het ook wel fijn als mijn dochter even kan wennen als het een jongetje wordt.. want bij een broertje ging ze bij oma wonen zei ze 🙄. Ik ga mijn best doen het niet te weten in elk geval 😂!

24 dagen geleden

Mijn man en ik hebben zó niet dezelfde smaak in namen dat we alleen al het geslacht willen weten zodat we het maar over 1 naam eens hoeven te worden😅

24 dagen geleden

Ja Ik heb twee zonen. En nog veel kleding. Zou fijn zijn als ik weet wat ik weg kan doen of niet. Over een naam eens worden duurde al heel lang bij zoon 2. ( toen ie al geboren was) dus is beter als we al een geslacht weten. Ik hou van shoppen, gerichter shoppen is leuk.

24 dagen geleden

Jaa wij willen het wel weten, zodat we de kamer etc wel naar het kindje gericht kunnen maken & natuurlijk om te shoppen😳

24 dagen geleden

wij wisten het bij onze eerste niet, en dat was zo mooi dat we het nu ook niet willen weten. Ik vond het tijdens de zwangerschap ook heel mooi om aan een kindje in het algemeen te kunnen denken, niet per se al aan een jongetje of meisje 🥰

24 dagen geleden

Ja zeker weten! Kan niet vroeg genoeg zijn!!

24 dagen geleden

Ja! Van onze dochter (5,5) hebben we nog heel veel spullen liggen. Wil graag weten of we dat op moeten gaan ruimen of kunnen hergebruiken. Achter de schotten op zolder is namelijk geen ruimte meer voor nog meer spullen 😅.

24 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Ja dat lijkt mij ook echt.. maar 36 weken is wel lang. Hoop dat ik niet te ...
🤣🤣 Die opmerking van je dochter!😅🥰

24 dagen geleden

Ik vind het nog lastig.. Bij de eerste wisten we het niet, toen maakte me het ook echt niet uit. Nu maakt het ook niet uit, maar ik merk dat ik wel heel nieuwsgierig ben. Ook omdat er nu een dynamiek gaat komen, en ik vind dat er wel een groot verschil is of dat jongen - jomgen of jongen - meisje wordt.. Ik vind het wel een heel mooi moment om er bij de geboorte achter te komen, maar moet er nog even goed over nadenken of ik het volhoud om zo lang te wachten

24 dagen geleden

Ik wil het geslacht wel weten, gewoon omdat ik het leuk vindt om te weten hoe en wat.😅 Pretecho is al geboekt! Bij zoonlief ook gedaan en besloten dat hij dan mee mag.🙏

24 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

🤣🤣 Die opmerking van je dochter!😅🥰
Ja echt hoor.. en ze is heel koppig dus ze blijft er ook bij, wat we ook zeggen. En dat terwijl ze bij de opvang dus juist heel veel met de jongens speelt en regelmatig thuis komt met ruzie met een van haar vriendinnen 😛 nooit problemen met de jongens. Maar durf te wedden dat als het een broertje is en hij is er dat ze gelijk smelt.

24 dagen geleden

Ja, maar vooral omdat ik al vier zoontjes heb en als het nu dan toch een meisje is dan ga ik los met kleding 🤣

24 dagen geleden

Wij willen het wel graag weten! Bij mijn dochter was ik ook zo blij toen ik wist dat het een meisje werd (al hadden we geen voorkeur en nu ook niet). Ik kon haar al bij haar naam noemen in mijn buik en toch iets meer een beeld van de toekomst vormen. En ook vanwege praktische overwegingen met kamer inrichten en shoppen.

23 dagen geleden

Nee, wij gaan weer 9 (nu dus nog 8) maanden wachten. Was bij mijn dochtertje ook zo. De mooiste verassing ooit.