58 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op San_95

Ja die willen wij uiteindelijk wel weten. Ik was eerst daar niet zo mee een ...
Tenzij je echt perse een thema/kleur wilt qua kamer wat gender specifiek is, is er niets anders in de voorbereidingen voor een meisje of jongen toch?🫢 Je hoeft geen andere spullen te komen ofz. Wij wisten het bij de eerste niet en heb 0 moeilijkheden ervaren 😊 Tegenwoordig is er zoveel leuk voor beide geslachten, het hoeft zelfs niet alleen saai beige/grijs etc te zijn

17 dagen geleden

Het lijkt me heeeel mooi om het pas bij de bevalling te horen wat het is, maar ik ken mezelf en ga het willen weten zodra de mogelijkheid er is. Het veranderd natuurlijk helemaal niks, en het maakt me ook echt niet uit. Mijn vriend wil het sowieso van te voren weten, was ook geen discussie over mogelijk haha. “Ja dan kijk jij maar weg, ik wil het weten” zijn reden weet ik niet, maar hem kennende zal het een praktische oorsprong hebben haha.

15 dagen geleden

Ik wil het niet weten, mijn man wel hebben al drie dochters en een zoon en mn zusjes bevallen allebei in december van een zoontje. Dus maakt kwa spullen niet uit, er zal altijd snel genoeg spul zijn

15 dagen geleden

Ik las zojuist online over de rode kool test om achter het geslacht van de baby te komen. Als rode kool 10 min wordt gekookt, dan pak je x ml van het gekookte water en daar doe je dezelfde hoeveelheid ochtendurine bij. Als het paars kleurt zou het een meisje zijn, als het rood/roze is dan wordt het een jongen. Wie weet ga ik dit binnekort voor de grap eens proberen. 🤣

14 dagen geleden

Reactie op MoonAndSun

Ik las zojuist online over de rode kool test om achter het geslacht van de ...
🤣 hahaha, deze heb ik nog nooit gehoord! Het is natuurlijk maar een bakerpraatje, maar als je het gaat doen ben ik wel benieuwd of het klopt. Houd ons op de hoogte haha 😃

14 dagen geleden

Jazeker! Wij zijn veel te ongeduldig en benieuwd hier naar.

13 dagen geleden

Nee, wij niet. Bij de eerste was het een leuke verrassing na de bevalling en dat hopen we nu weer zo te krijgen!

13 dagen geleden

Wij willen het niet weten, bij onze eerste wisten wij het ook niet tot aan de bevalling. Tot ongenoegen van sommige mensen in onze omgeving 🤣

13 dagen geleden

Ik wil het nu wel heel graag weten. Bij de eerste wilde ik het niet weten, mijn partner wel. Dus toen toch gekozen om het wel te weten. En dat was maar goed ook! Ik dacht echt dat het een jongen werd en zag dat helemaal voor me. En dat beeld spatte uit elkaar toen het een meisje bleek te zijn en ik moest echt even huilen. Niet van teleurstelling, maar omdat ik het echt niet verwacht had en ik gewoon helemaal overdonderd was (ookal weet je dat de kans 50/50 is). Dat duurde gelukkig maar een dagje, maar had dat gevoel nooit bij mn bevalling willen hebben….

11 dagen geleden

Reactie op MoonAndSun

Ik las zojuist online over de rode kool test om achter het geslacht van de ...
En al getest hahah

11 dagen geleden

Bij de eerste wil ik het wel weten omdat ik dacht dat dat zou helpen voor de hechting. Voor de eerste was dat denk ik ook wel zo. Maar nu ik weet hoe het is lijkt me ook fantastisch om het pas te weten bij bevalling en maak ik me geen zorgen over hechting. Dus wij gaan nog 8 maanden wachten 😁

11 dagen geleden

Wij willen het wel weten. Heb wel de afspraak gemaakt dat ik het voor de families geheim hou tot de bevalling

11 dagen geleden

Wij willen het wel weten. Ik ben van mezelf zo rete nieuwsgierig dat ik op de eerste dag van de positieve test al heb gegoogled wat het zou kunnen zijn 😅😂

11 dagen geleden

Reactie op KLY8

En al getest hahah
Haha nee nog niet. 😂 Ik heb volgende week woensdag pas mijn eerste echo dus eerst maar eens even kijken of alles goed zit. Maar ik zal het hier posten als ik wel nog de test doe 😂

11 dagen geleden

Bij de eerste wilde ik het niet weten tot de bevalling en mijn man wel en kreeg ik mijn zin😁 Het gaf me extra motivatie om te persen! Deze keer krijgt mijn man zijn zin maar vertellen we het verder aan niemand.

11 dagen geleden

Jaa wij willen het weten 😇

10 dagen geleden

Ja, wij willen het vooraf al weten. Bij de eerste twee wisten we het ook vanaf de gender reveal met een taart: 2 meisjes. Mijn man wil nu de gender reveal zelfs niet eens afwachten, hij wil het gewoon weten. We hebben nu afgesproken dat hij er wel al bij de 13-weken-echo achterkomt en zelf de taart gaat maken om mij en de meiden mee te verrassen. Ik ben benieuwd!

9 dagen geleden

Voor nu nog steeds een nee, m'n man wil het wel graag weten. Dus bij de eerste hebben we wel een bepaling gedaan. Maar nu wil ik het weer niet weten en heeft hij het er maar te doen dit keer😛