13 Reacties

Wij zouden in de kerstvakantie gaan maar toch geannuleerd. Te veel twijfels…

3 uur geleden

Ik ga rond kerst een korte week skiën! Nog net geen 12 weken, dus moet kunnen. Ik zie wel hoeveel ik de berg af ga, en anders is het een gezellige vakantie!
Ik ga eind januari met de familie. Dan niet zelf skiën maar wordt alsnog een gezellig week

3 uur geleden

Ik ga met oud en nieuw week snowboarden. Ik ben dan precies 12 weken

3 uur geleden

Ik ga met 16 weken op wintersport. Maar denk dat ik zelf de latten niet onder bind. Twijfel nog wel een beetje wat ik vind het altijd heerlijk!

2 uur geleden

Wij gaan inderdaad ook eind januari met mijn familie.. geen idee of het dan nog handig is om te skiën en of mijn skibroek nog dichtgaat 😂

2 uur geleden

Ik ga wel rond 13 weken maar ga niet skiën of snowboarden…

2 uur geleden

Wij gaan ook op wintersport! Meest leuke vakantie die er is. Vorige zwangerschap ook geweest en toen zelfs in de sneeuw de foto's voor de aankondiging gemaakt boven op de berg.

2 uur geleden

Reactie op BriljanteVlucht420614

Wij gaan ook op wintersport! Meest leuke vakantie die er is. Vorige zwanger ...
Wat leuk! Heb je toen ook geskiet? Hoeveel weken was je toen?

2 uur geleden

Jaa wij gaan eerste week februari. Gek om dan niet te kunnen snowboarden (ben dan rond de 16 weken), maar een weekje wandelen, relaxen en genieten van de Oostenrijke gezelligheid is ook niet verkeerd! En ik weet zeker dat er familieleden zijn die een dagje skiën willen opofferen om met mij iets anders te doen :)

één uur geleden

Ah ik lees dus toch wel veel wintersporters! Ik heb ook gevraagd aan mijn gynaecoloog of ik veilig op wintersport kan 4 januari een weekje en dan ben ik rond de 11/12 weken. Dit was geen probleem! Alleen met de sauna nog even een dingetje… Ik zat wel stiekem een beetje te kijken naar beschermmiddelen voor m’n baarmoeder. Soort bandenband om te doen. Iemand ervaring?

één uur geleden

Reactie op MamaAvontuur

Wat leuk! Heb je toen ook geskiet? Hoeveel weken was je toen?
Heb toen alleen voor de foto geskied. Ik ga sowieso de laatste jaren vooral mee voor de gezelligheid en sfeer. Ik ski niet veel meer vanwege de knieën. Maar het kan wel gewoon prima als je geoefend skiër bent.

4 minuten geleden

Ik heb in Januari 2023 op wintersport m'n positieve test gehad. Dus toen ook geskied maar ja, toen was ik net 4 weken. Afgelopen jaar vond ik m'n zoontje te klein (4maanden) en nu weer zwanger.. dus we slaan weer over. Miss volgend jaar.