43 Reacties
vorig jaar
Ik ga eind januari met de familie. Dan niet zelf skiën maar wordt alsnog een gezellig week
vorig jaar
Ik ga met 16 weken op wintersport. Maar denk dat ik zelf de latten niet onder bind. Twijfel nog wel een beetje wat ik vind het altijd heerlijk!
vorig jaar
Wij gaan ook op wintersport! Meest leuke vakantie die er is. Vorige zwangerschap ook geweest en toen zelfs in de sneeuw de foto's voor de aankondiging gemaakt boven op de berg.
vorig jaar
Reactie op BriljanteVlucht420614
Wij gaan ook op wintersport! Meest leuke vakantie die er is. Vorige zwanger ...
Wat leuk! Heb je toen ook geskiet? Hoeveel weken was je toen?
vorig jaar
Jaa wij gaan eerste week februari. Gek om dan niet te kunnen snowboarden (ben dan rond de 16 weken), maar een weekje wandelen, relaxen en genieten van de Oostenrijke gezelligheid is ook niet verkeerd! En ik weet zeker dat er familieleden zijn die een dagje skiën willen opofferen om met mij iets anders te doen :)
vorig jaar
Ah ik lees dus toch wel veel wintersporters! Ik heb ook gevraagd aan mijn gynaecoloog of ik veilig op wintersport kan 4 januari een weekje en dan ben ik rond de 11/12 weken. Dit was geen probleem! Alleen met de sauna nog even een dingetje…
Ik zat wel stiekem een beetje te kijken naar beschermmiddelen voor m’n baarmoeder. Soort bandenband om te doen. Iemand ervaring?
vorig jaar
Reactie op MamaAvontuur
Wat leuk! Heb je toen ook geskiet? Hoeveel weken was je toen?
Heb toen alleen voor de foto geskied. Ik ga sowieso de laatste jaren vooral mee voor de gezelligheid en sfeer. Ik ski niet veel meer vanwege de knieën. Maar het kan wel gewoon prima als je geoefend skiër bent.
vorig jaar
Ik zal laatste week januari naar Oostenrijk en tweede maart Frankrijk. Januari heel erg getwijfeld om heen te gaan en niet te gaan skiën. Maar toch besloten om niet te gaan. Een week wintersport is bij ons hele dag skiën en daarna borrels en après skiën. Geen zin dat de hele club hele dag aan het skiën is en ik niks kan en in me eentje zit en dan komen ze vervolgens terug en gaan ze lekker lallende aan de borrels. Nou kan beter maar even overslaan denk ik dan.😂
vorig jaar
Reactie op Maartjeeeee
Ah ik lees dus toch wel veel wintersporters! Ik heb ook gevraagd aan mijn g ...
Tot 12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambot. Is dus al heel goed beschermd! Daarom is er tot 12 weken ook eigenlijk geen risico voor de baby qua vallen of stoten in je buik.
vorig jaar
Reactie op iFlower
Wij gaan ook eind januari/begin februari skiën. Dan ben ik 16 weken. Ik ga ...
Ik heb precies hetzelfde. Ik twijfel heel erg.
vorig jaar
Reactie op MamaAvontuur
Ik heb precies hetzelfde. Ik twijfel heel erg.
Het ligt er denk ik ook aan hoe vertrouwd je bent op skies. Ik ski al vanaf jongs af aan en voel me erg vertrouwd, val eigenlijk nooit. Ik was met name “bang” voor andere skiërs of snowboarders, die evt tegen me aan zouden kunnen skien. Daarom deed ik alleen de rustige pistes, en sowieso skiede ik wat rustiger aan. Heb me geen moment onveilig gevoeld op de skies.
vorig jaar
Reactie op iFlower
Het ligt er denk ik ook aan hoe vertrouwd je bent op skies. Ik ski al vanaf ...
Ja snap ik!! Ik heb zelf al 30 jaar ervaring, maar ben meer bang voor al die kamikazepiloten.. Ik denk er nog even goed over na. Vanavond toevallig een event in SnowWorld. Sta ik in ieder geval 1 x dit seizoen op m'n board😜