5 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de Rockit aan de co-sleeper. Het werkt echt goed, de kleine valt zo in slaap en slaapt ook goed hierdoor! Ik zou hem alleen niet te vaak aanzetten, want ze kunnen eraan gewend raken en niet meer zonder in slaap vallen.
4 maanden geleden
Wij hebben de zazu gekozen vanwege de langere batterijduur en gebruiken hem aan de kinderwagen en vinden hem heel fijn. Aan de cosleeper vind ik die minder fijn want wij hebben een massief houten cosleeper en die is te zwaar.
Ik zet hem alleen aan als het echt niet anders kan en ik m’n peuter moet helpen ofzo, inderdaad omdat ik niet wil dat ze zonder niet in slaap kan vallen.
4 maanden geleden
Wij hebben de zazu. Deze bevalt ons goed. Gebruiken hem niet dagelijks. Maar wel met dagjes weg enzo. Hij gaat ook automatisch aan zodra je baby begint te huilen of een geluidje maakt. We hebben hem nu al 2 weken en nog nooit opnieuw hoeven opladen. Batterij gaat dus heel lang mee☺️
4 maanden geleden
Wij hebben de rocket aan de kinderwagen en is ideaal we gebruiken hem niet telkens maar bijvoorbeeld in het stadhuis waar hij echt even stil moest zijn was het geweldig wij hadden allebij onze handen vrij en meneer kon lekker slapen
4 maanden geleden
Zazu rocker hier! Ik gebruik hem eig alleen als ik heb gewandeld & meneer lijkt thuis iets wakker te worden - zodat ie nog lekker even kan slapen in de wagen. Maar ligt hij te slapen, zet ik hem er niet op!
Maar heel tevreden over. Wij hebben hem alleen op de rockstand staan en niet op de “hij gaat weer aan bij huiltje geluid” stand.