25 Reacties

8 maanden geleden

Ja heb onze lakens ook van daar en vind ze heerlijk 🥰🥰

8 maanden geleden

Jaa heerlijk en snel droog, geen hoes nodig

8 maanden geleden

Oke dan ga ik denk ik toch eens bestellen ☺️ nu €59 i.p.v. €198 , is toch een mooi koopje

8 maanden geleden

Ik had ook erg getwijfeld en vind het een uitkomst voor onze (oudere) kinderen. Het is super snel droog, lekker zacht en het opmaken gaat een stuk sneller.

8 maanden geleden

Reactie op Lise_xx

Oke dan ga ik denk ik toch eens bestellen ☺️ nu €59 i.p.v. €198 , is toch e ...
Wij kopen de onze meestal ook als er 1 + 1 is. Let wel goed op dit is niet op alle dekbedden dat verwisselt per keer

8 maanden geleden

Reactie op mommy0

Wij kopen de onze meestal ook als er 1 + 1 is. Let wel goed op dit is niet ...
Heb deze twee gekocht, twee kinderdekbedden ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Lise_xx

Heb deze twee gekocht, twee kinderdekbedden ☺️
Ja die zijn leuk he🥰

8 maanden geleden

Ik vind het niet fijn, heb toch een hoes eromheen gedaan het pluist snel.

8 maanden geleden

Reactie op mommy0

Ja die zijn leuk he🥰
Ja idd 😍

8 maanden geleden

Ik vind het zo jammer dat bijna alles polyester is. De enige katoenen optie die ze hebben is een winter dekbed en dat is echt veel te warm voor in ons nieuwbouwhuis. Ik heb voor onszelf een katoenen versie van een Brits merk, maar ik kan nergens kinder of 1 persoons versies vinden in katoen.

8 maanden geleden

Wij hebben ze ook ideaal

8 maanden geleden

Ik zit hier ook al een tijdje over te denken. Hoe doen jullie dit met je wasmachine? Wij zouden een 240x200 nodig hebben qua maat, maar dan heb je een 10kg wasmachine nodig en die van ons gaat maar tot 9kg.

8 maanden geleden

Reactie op Mickeymrn

Ik zit hier ook al een tijdje over te denken. Hoe doen jullie dit met je wa ...
Wij krijgen die gewoon in ons wasmachine maar kan dan ook wel niks meer bij🤣. Je kunt eventueel ook naar een wasserette in de buurt gaan om deze te wassen. Maar heb zowizo het idee dat die kg's niet echt overeenkomen met wat het daadwerkelijk is

8 maanden geleden

Reactie op Mickeymrn

Ik zit hier ook al een tijdje over te denken. Hoe doen jullie dit met je wa ...
Als je een dik deken hebt dan lukt het bijna niet wij hebben een wat dunnere in die maat die past wel

8 maanden geleden

Reactie op mommy0

Wij krijgen die gewoon in ons wasmachine maar kan dan ook wel niks meer bij ...
Ik had een plaid in een hele grote maat en die paste ook in de wasmachine, maar had soms wel dat die niet helemaal nat was als de machine klaar was. Dan zit je trommel toch te vol.

8 maanden geleden

Reactie op Waterrat

Ik had een plaid in een hele grote maat en die paste ook in de wasmachine, ...
Daar hebben wij tot nu toe nog niet echt problemen mee gehad. Nu over het algemeen nemen veel beddekken van zelesta zwz niet echt veel water vast. Daarom drogen ze ook zo snel. Als je 1x centrifruge opzet zwiert er al een groot deel uit de lakens

8 maanden geleden

Dus zeg maar winterdelbed/teddy past niet, maar seizoensdekbed wel?

8 maanden geleden

Reactie op mommy0

Daar hebben wij tot nu toe nog niet echt problemen mee gehad. Nu over het a ...
Ja geloof best dat het ook gewoon goed kan gaan hoor, maar wilde dit even delen, dat alleen dat het erin past niet perse wil zeggen dat het ook goed gaat.

8 maanden geleden

Reactie op Mickeymrn

Dus zeg maar winterdelbed/teddy past niet, maar seizoensdekbed wel?
Wij hebben het royal dekbed en die past er bij ons nog net in. Kan wel echt niks meer bij dan. Maar als ik kijk op de site is het teddy dekbed ook 10kg en die van ons ook. Dus normaal zou die er gewoon in moeten passen

8 maanden geleden

Reactie op Waterrat

Ja geloof best dat het ook gewoon goed kan gaan hoor, maar wilde dit even d ...
Is ook goed dat de meningen gedeeld worden want hier vroeg ze ook om he