6 Reacties

6 dagen geleden

Het kan bij die kleintjes gelukkig ook weer heel snel verbeteren! Laatst was ons meisje ook echt niet lekker 鈥榮 avonds incl. koorts. Zetpil gegeven (werkt heel goed) en de volgende ochtend had ze al nergens last meer van. Opvang zou ik alleen niet doen met koorts idd of als je echt merkt dat ze zich niet goed voelt en heel aanhankelijk is. Sterkte 馃┓ echt niet leuk he om je kindje zo te zien 馃ズ

6 dagen geleden

Met koorts mogen ze uberhaupt niet naar de opvang gebracht worden / daar aanwezig zijn. Maar dat moet je natuurlijk ook niet willen ( ik ben pedagogisch medewerker) wel zielig! Hier alleen heel erg verkouden en vandaag veel huilen, misschien dat het er hier ook aan zit te komen. Dan geven we gewoon een zetpil en hopen dat ze zich snel beter zal voelen!

6 dagen geleden

Als je kindje zich niet goed voelt, niet brengen. Je kindje heeft er niks aan en voor de pmers is er meer kans dat ze zelf ook ziek worden als zieke kindjes maar steeds gebracht worden. Ben ook pmer en zie dit zo vaak. Smorgens een zetpil erin zodat ouders in elk geval een paar uurtjes kunnen werken en "wie weet valt het mee en kunnen ze de hele dag blijven". Ondertussen proberen wij het die kindjes zo fijn mogelijk te maken, al zien we dat ze niet helemaal fit zijn. Kost meer tijd waardoor andere kinderen minder aandacht krijgen. Ziek=thuis. Maar ja, verkouden en ontstoken oogje zou ik 'm niet voor thuishouden. Dat snot hangt van september tm april toch wel in de groepen馃ぃ

Reactie op Bysaa

Als je kindje zich niet goed voelt, niet brengen. Je kindje heeft er niks ...
Mee eens hoor, als ze echt ziek is dan is het alleen maar zielig. Hangerig zijn vind ik daarentegen een lastige. Ik werk in de verpleging dus last minute afmelden betekend minder goede pati毛ntenzorg ook, dus daarin kan je ook niet voor elk wissewasje thuis blijven. Je wordt echt gemist qua handjes aan bed als je er niet bent

gisteren

Hoe gaat verder met je baby? Die van mijn heeft precies hetzelfde:( de hele dag heel huilerig en koorts.. huisarts zegt dat een virus is.. ik weet niet het niet meer... het is zo moeilijk om je baby zo te zien ..

Reactie op Reyinis05

Hoe gaat verder met je baby? Die van mijn heeft precies hetzelfde:( de hele ...
Heeft 3 dagen koorts gehad en 2 ontstoken ogen. Is er net van opgeknapt en heeft nu keelontsteking, dus hopelijk is het hierna even klaar. Zo naar om je kleintje ziek te zien