11 Reacties

5 dagen geleden

Ja het is normaal maar er heerst nu ook griep en buikgriep dus het kan beide zijn 😅

5 dagen geleden

Ja had ik ook! Je hebt verminderde weerstand dus pakt ook sneller iets op als het in de lucht hangt

5 dagen geleden

Waarschijnlijk is het beide. Het is november he, echt verkoudheidsseizoen. Ik heb het nu ook te pakken.

5 dagen geleden

Ik herken precies wat je zegt. Het gevoel dat je elk moment koorts gaat krijgen maar dat het net niet door zet. Ben ook extreem moe, gisteren heb ik denk ik letterlijk 20 uur in bed gelegen. Ik denk dat het er gewoon bij hoort, vandaag voel ik me alweer iets beter. Het zal denk ik per dag verschillen…

5 dagen geleden

Ik heb dat ook. Misselijk en overgeven waarvan ik denk dat het bij de kwaaltjes hoort maar ook de hele tijd koud en hangerig
Ik voel me soms ook een dag wat grieperig, maar blijkbaar ook wat verhoging dus denk toch een virus te pakken. Geen lekkere combinatie met de zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid 😅 doe maar rustig aan en hopen dat het snel beter wordt

5 dagen geleden

Reactie op VerrassendeZonsverduistering444840

Ik voel me soms ook een dag wat grieperig, maar blijkbaar ook wat verhoging ...
Ik ken het hier ook verhoging en sommige momenten lichte koorts. En echte buikgriep dus met moeite alles binnen houden nadat zondag alles er uit kwam. Inclusief zwanger zijn is het 100x erger

5 dagen geleden

Wie ervaart ook de pijn laag in de rug stralend naar de tenen? Voornamelijk stekende pijn. Heb het idee dat het gewoon niet over gaat. 😭 #stress

5 dagen geleden

Reactie op Deleeuwbijsterrenhemel

Wie ervaart ook de pijn laag in de rug stralend naar de tenen? Voornamelijk ...
Bel hier aub de huisarts mee. Mijn arts vroeg de vorige keer zo enorm duidelijk of ik uitstraling had naar mijn tenen vanuit de pijn in mijn rug dat het wel belangrijk moet zijn ❤️

4 dagen geleden

Ik heb twee weken beginnend last gehad van m’n keel, vandaag ineens écht verkouden. Veel snot, kriebelhoest en door het snot kriebel in mn hele hoofd. Ook constant moe (hierdoor?). Bleh. Ben er al wel klaar mee eigenlijk. M’n man vindt me een aansteller als ik hoest 😯 Tjah, ik hoestte vandaag ook wel op een manier die heel zielig klonk 😂

4 dagen geleden

Ik ben ook niet fit, verkouden en zere keel. Was m'n vorige zwangerschap ook aan het begin. Toch vatbaarder voor alles en werk in het onderwijs en een dochter van 2,5 dus zo wat opgepikt helaas. Helpt ook niet mee dat zij al iets te vaak tussen ons ingeslapen heeft deze week. Dat is al heel lang niet meer gebeurt, of ze het aanvoelt ofzo.