28 Reacties
2 dagen geleden
Nee al kriebelt het wel 🤣🫣 maar ik wacht ieder geval minimaal een jaar en dan zien we wel!
2 dagen geleden
Na mijn keizersnede mag het nog niet maar moet er ook nog even niet aan denken 🤣
2 dagen geleden
Nee, moet er na een pittige zwangerschap en keizersnede niet aandenken. Eerst lekker genieten van dit kleine mannetje🩵
2 dagen geleden
Nope! Zou wel graag een tweede willen, ben nu 32.
Als, wanneer ik 33,5 ben, mijn cyclus nog niet hersteld is (heb pcos) gaan we wellicht het traject weer in, anders vanaf 34 ongeveer weer proberen
2 dagen geleden
Nee maar wij zijn thuis al wel weer aan het proberen 🤭 onze kleine man is 4 5 maand. We gaan het zien, geen haast maat wel kriebels
2 dagen geleden
Absoluut niet 🤧 ik moet echt even rustig herstellen en optimaal van onze zoon genieten.
2 dagen geleden
Nee maar ik begin twijfelen .. toen hij geboren werd na een pittige laaste 3 weken zwangerschap en keizersnede hebben we GEEN tweede te krijgen. Nu beginnen soms een beetje "grapjes" te maken maar ik ben al 37. Ik heb al duidelijk gezegd nee maar nu weet ik niet meer :/ hehe we zijn bang dat als een tweede komt wordt echt alleen maar erger .. meer moe, chaos met slapen en alles hehe .. dus ik weet echt niet
2 dagen geleden
Reactie op ZwangerC&C
Nee al kriebelt het wel 🤣🫣 maar ik wacht ieder geval minimaal een jaar en ...
Same!🥹 Maar het liefst wacht ik ook nog een jaar
2 dagen geleden
Mijn dochter is nu 5 maanden en het kriebelt wel weer moet ik zeggen! Had ook een fijne zwangerschap en vlotte bevalling. Ben nu net 34 en wil (ook daarom) niet nog jaren wachten. Vanaf ergens begin volgend jaar willen we het wel weer proberen. En misschien wordt het wel weer IUI. Hier is onze dochter na 1 poging uit voortgekomen :) na eerst 1 jaar en 9 maanden zelf proberen
2 dagen geleden
Reactie op Beeb25
Mijn dochter is nu 5 maanden en het kriebelt wel weer moet ik zeggen! Had o ...
Je weet dat begin volgend jaar over 3/4 weken is he 🤣
2 dagen geleden
Reactie op Beeb25
Haha ja🤣 ik bedoel ergens in de eerste maanden, maar weet het ook nog niet ...
Dat voel je wel straks 🙏🏻
2 dagen geleden
Kriebelt wel, denk dat we beginnen als hij 9 maanden is. Als in: 9 maanden op, 9 maanden af
2 dagen geleden
Nog niet aan begonnen maar denk er wel al veel over na, wil ik het (op termijn) nog een keer of niet.
gisteren
Reactie op Tessel ks
Nog niet, en na een totaal ruptuur wil ik mijn lichaam ook eerst even wat r ...
Hier ook een totaal ruptuur gehad dus wil echt wachten tot 1 jaar en dan gelijk weer proberen.