28 Reacties

2 dagen geleden

Nee al kriebelt het wel 🤣🫣 maar ik wacht ieder geval minimaal een jaar en dan zien we wel!

2 dagen geleden

🤣🤣 ben ook wel benieuwd! Wij zijn klaar en zou er niet aan moeten denken zo snel al weer haha

2 dagen geleden

Na mijn keizersnede mag het nog niet maar moet er ook nog even niet aan denken 🤣

2 dagen geleden

Nee, moet er na een pittige zwangerschap en keizersnede niet aandenken. Eerst lekker genieten van dit kleine mannetje🩵

2 dagen geleden

Nee, maar het kriebeld wel! Heb keizersnede gehad, word geadviseerd een jaar te wachten

2 dagen geleden

Nee! Heb er al 4 en mn man is geholpen🤞🏻 het zit erop

2 dagen geleden

Nope! Zou wel graag een tweede willen, ben nu 32. Als, wanneer ik 33,5 ben, mijn cyclus nog niet hersteld is (heb pcos) gaan we wellicht het traject weer in, anders vanaf 34 ongeveer weer proberen

2 dagen geleden

Nee maar wij zijn thuis al wel weer aan het proberen 🤭 onze kleine man is 4 5 maand. We gaan het zien, geen haast maat wel kriebels

2 dagen geleden

Absoluut niet 🤧 ik moet echt even rustig herstellen en optimaal van onze zoon genieten.

2 dagen geleden

Nee maar ik begin twijfelen .. toen hij geboren werd na een pittige laaste 3 weken zwangerschap en keizersnede hebben we GEEN tweede te krijgen. Nu beginnen soms een beetje "grapjes" te maken maar ik ben al 37. Ik heb al duidelijk gezegd nee maar nu weet ik niet meer :/ hehe we zijn bang dat als een tweede komt wordt echt alleen maar erger .. meer moe, chaos met slapen en alles hehe .. dus ik weet echt niet

2 dagen geleden

Reactie op ZwangerC&C

Nee al kriebelt het wel 🤣🫣 maar ik wacht ieder geval minimaal een jaar en ...
Same!🥹 Maar het liefst wacht ik ook nog een jaar

2 dagen geleden

Mijn dochter is nu 5 maanden en het kriebelt wel weer moet ik zeggen! Had ook een fijne zwangerschap en vlotte bevalling. Ben nu net 34 en wil (ook daarom) niet nog jaren wachten. Vanaf ergens begin volgend jaar willen we het wel weer proberen. En misschien wordt het wel weer IUI. Hier is onze dochter na 1 poging uit voortgekomen :) na eerst 1 jaar en 9 maanden zelf proberen

2 dagen geleden

Reactie op Beeb25

Mijn dochter is nu 5 maanden en het kriebelt wel weer moet ik zeggen! Had o ...
Je weet dat begin volgend jaar over 3/4 weken is he 🤣

2 dagen geleden

Reactie op GoudenKolibrie862618

Je weet dat begin volgend jaar over 3/4 weken is he 🤣
Haha ja🤣 ik bedoel ergens in de eerste maanden, maar weet het ook nog niet precies😂

2 dagen geleden

Reactie op Beeb25

Haha ja🤣 ik bedoel ergens in de eerste maanden, maar weet het ook nog niet ...
Dat voel je wel straks 🙏🏻
Kriebelt wel, denk dat we beginnen als hij 9 maanden is. Als in: 9 maanden op, 9 maanden af

2 dagen geleden

Nog niet aan begonnen maar denk er wel al veel over na, wil ik het (op termijn) nog een keer of niet.

VRIEND

gisteren

Nog niet. Maar op onze zoon hebben we 6 jaar moeten wachten. Wij melden ons in mei weer aan bij de kliniek, zodat we hopelijk in augustus weer kunnen starten met terugplaatsingen 🍀

gisteren

Nog niet, en na een totaal ruptuur wil ik mijn lichaam ook eerst even wat rust geven om te herstellen. Maar zodra jongeman 1 is zou ik graag wel weer willen proberen 😌 hoe eerder uit de luiers allemaal hoe liever 😅

Reactie op Tessel ks

Nog niet, en na een totaal ruptuur wil ik mijn lichaam ook eerst even wat r ...
Hier ook een totaal ruptuur gehad dus wil echt wachten tot 1 jaar en dan gelijk weer proberen.