31 Reacties

17 uur geleden

Hier 7+3, paar dagen geleden de eerste echo gehad. Hartje ging als een malle tekeer, alles goed! Voel me iets beter dan een paar weken geleden. Heb een paar medische aandoeningen waardoor mijn energie sowieso al beperkt is. En drie weken geleden kon ik ineens helemaal niets meer. Wel veel honger en last van hormonen. Maar het gaat gezien alle randomstandigheden goed!

16 uur geleden

Reactie op Fjt2025

Een bugaboo fox5.... merk dat het mij goed doet er af en toe even naar te k ...
Super mooie wagen 😍😍. Ik snap het helemaal ik kan niet wachten om mijn eerste aankoop te gaan doen.

16 uur geleden

Ik ben nu 6 weken en heb bijna geen last van zwangerschapskwaaltjes! Soms buikkrampjes en rugpijn, maar dat is echt op sommige momenten. Na een werkdag ook vermoeid, maaar had dat altijd al 😂 Soms vergeet ik ook dat zwanger ben …. 😂

Reactie op himan

In elke geboorteclub lijkt het de eerste weken ellendiger omdat de meeste o ...
Daar heb je gelijk in
Blij met een topic als deze. Want inderdaad, de minder fijne dingen worden nou eenmaal vaker gedeeld dan dingen die goed gaan.... Hier inmiddels 9+1 dag onderweg en ik voel me als of ik niet zwanger ben... lekker fit, niet misselijk en doe nog heerlijk mijn ding. Hoop dat dit zo blijft!🤩

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Blij met een topic als deze. Want inderdaad, de minder fijne dingen worden ...
Ooh wat fijn

14 uur geleden

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Blij met een topic als deze. Want inderdaad, de minder fijne dingen worden ...
Wat heerlijk zeg!! Hier voor het eerst zwanger, 5+2 en mijn echo duurt nog heeeeel lang (23 december). Voel mij opzich wel prima, wat vermoeider, soms misselijk omdat ik trek heb maar ben vooral heel positief en heb vertrouwen in mijn lichaam 🙏

14 uur geleden

Het is voor mij nog wachten tot de eerste echo voordat ik echt meer met de zwangerschap bezig wil zijn. Eerst zien of het hartje klopt. Ik merk dat ik minder eetlust heb, erg weeïg ben en soms vermoeider. Verder gaat het hier prima. Kan niet wachten om aan anderen te vertellen dat er een baby aankomt! Dan gaat het vast meer leven!

12 uur geleden

Hoi! Ik ben 8,5 wk nu. Voel mij eigenlijk prima! Alleen pijnlijke borsten.. hebben eerste echo al gehad met kloppend hartje, ietwat gerustgesteld.. maar onzekere blijft altijd. Ik probeer nu meer te genieten. ☺️

12 uur geleden

Reactie op DierbareOase579588

Ik ben nu 6 weken en heb bijna geen last van zwangerschapskwaaltjes! Soms b ...
Hahaha dit heb ik ook, vergeet dus ook af en toe dat ik zwanger ben🤣
Hi! 7+3 nu, en een rap kloppend hartje bij de vitaliteitsecho gehad woensdag🥰 ook ik had bloedverlies vorig weekend (6+3) helderrood snachts bij afvegen. Wel een heel papiertje vol. Is daar gelukkig bij gebleven en alles is dus goed:) Tot week 5+5 nagenoeg alleen pijnlijke borsten/menstruatieachtige pijn. Vanaf toen tot nu wel erg moe en veel vaak anders eten (gedoe maar het geeft ook bevestiging van de zwangerschap:) )