26 Reacties
12 uur geleden
Reactie op Roosje2426
O heerlijk herken dit zo erg😂
Hahaha ja oh als ik mezelf nu terug lees dan lees ik alleen maar 'hormonen' hahahaha. Had het wat luchtiger/vriendelijker kunnen typen 😂😂
12 uur geleden
Gelijk een hele babykamer inrichten. Kon bij de eerste niet vanwege de ruimte en verhuizing binnen een paar maanden. Nu gaan wij denk ik ook niet gelijk de oudste naar boven doen. Onze dochter heeft 9 maanden in de co sleeper geslapen en gok dat ik dat bij de volgende ook fijn vindt en dan hoeven we ook nog niet naar boven voor de oudste. Huis is ook net een beetje klaar en geen zin om alles gelijk om te gooien.
8 uur geleden
Lakentjes. My god die van mij rolde de 2e nacht het hele wiegje al door. Doodeng vond ik het. Beter slaapzakken! Kruiken ook niet gebruikt was bloedheet in Mei. Kind zweette zich kapot. Thermometer in bad heb ik wel lang gebruikt ik was bij de 1e nogal dat alles perfect moest dus echt 38 gr 😂 hilarisch achteraf. Nagelvijltjes zijn echt vreselijk ik zou nu echt gwn meteen lekker knippen . Zo'n bijpassende luiertas zou ik ook never nooit meer kopen. Ik pleur nu ook gewoon alles in m'n rugzak. Een rommel wordt het toch😂🙈
8 uur geleden
Haha nou veel verschillende meningen maar lakentjes zijn volgens mij overbodig. Ik moet er niet aan denken zonder een dekbed te moeten slapen 😂 Wij hebben in de winter altijd het raam openstaan in de slaapkamer. Hoe doen jullie dat als er een baby bij je op de kamer slaapt de eerste maanden?
8 uur geleden
Reactie op marss2303
Haha nou veel verschillende meningen maar lakentjes zijn volgens mij overbo ...
Als het koud is raam niet open snachts 😅 niet helemaal wat je gewend bent maar op de tocht liggen voor een heel kleintje is ook niet goed ☺️
Bij iets ouder is dit geen probleem met een goede slaapzak.