15 Reacties

16 dagen geleden

Ja hier precies hetzelfde! Echt extreem moe en futloos, krijg niks uit m’n handen.. Had ik niet bij de zwangerschap van m’n 1e, hoop dat m’n energie snel weer terugkomt😅

16 dagen geleden

Ik heb nog geen last van vermoeidheidsklachten. Wel doe ik alles traag. Zelfs mn ontbijt klaarleggen duurt langer dan normaal😅. Hoe ver ben jij?

16 dagen geleden

Same ! Ben echt kapot moe. Gelijk sochtends ql

16 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

Ik heb nog geen last van vermoeidheidsklachten. Wel doe ik alles traag. Zel ...
Bijna 7 weken.. en jij?

16 dagen geleden

Reactie op Rowena92 $

Bijna 7 weken.. en jij?
5+2 weken

16 dagen geleden

Ik ook de hele week last gehad van vermoeidheid. Vandaag eerste dag weer fit en weer wat dingen in huis kunnen doen 💪🏼 4w5d

16 dagen geleden

Hier ook. Zo erg zelfs dat ik m’n bloedwaardes heb laten checken. Hier kwam gelukkig niks uit.

15 dagen geleden

Yep, vorige zwangerschap ook. Met veel misselijkheid. Na een week of 11 werd het echt veel beter. Nog even volhouden :)

15 dagen geleden

Ik heb er ook last van, al moet ik zeggen dat het met vlaggen komt. Maar heb erg last van krampen gehad, en beetje eng, leek niet meer op groeipijn maar het voorbereiden op miskraam. Op advies van verloskundige een dagje op bed. Scheelt behoorlijk. Nu nog wat spierpijn in mijn rug. Rustig aan doen dus maar :) 6+3

15 dagen geleden

Dat is echt normaal voor mijn zwanger ik zoul heel weel lopen Maar nu word ik snel moe en huishouden moet ik tussen rustig en een beetje zitten

15 dagen geleden

Hier ook extreem moe. Maar na schildklier medicatie moest ophogen stuk minder. Wel veel rugpijn en vet haar

15 dagen geleden

Ik slaap overdag 2 uur en dan avond van 9 tot 7 a 8

15 dagen geleden

Ik herken het helaas ook, hartstikke moe en futloos de hele dag. Het liefst kruip ik 's avonds wanneer ik mijn peuter van 3 in bed heb gelegd ook in bed. Ik probeer toch niet te vroeg te gaan slapen omdat ik in de ochtenden ook al vroeger wakker word. O ja en ik word in de nacht vaker wakker omdat ik steeds moet plassen.

14 dagen geleden

Herken het zeker, hoe doen jullie dit met werk? Mijn ogen vallen rond 12u smiddags dicht en slaap dan zeker 3uur lang..

14 dagen geleden

Het is dat ik zzper ben en nu in een rustige periode zit. Dus zit regematig de hele dag thuis en kan wat kleine klusjes doen zoals wasvouwen, maar idd als ik een drukke dag heb ben ik echt kapot. Hoort er bij is mij verteld en ik geniet nu maar van de rustige periode😅 Gewoon luisteren naar je lichaam en rust pakken wanneer mogelijk.