15 Reacties
16 dagen geleden
Ik heb nog geen last van vermoeidheidsklachten. Wel doe ik alles traag. Zelfs mn ontbijt klaarleggen duurt langer dan normaal😅. Hoe ver ben jij?
16 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Ik heb nog geen last van vermoeidheidsklachten. Wel doe ik alles traag. Zel ...
Bijna 7 weken.. en jij?
15 dagen geleden
Ik heb er ook last van, al moet ik zeggen dat het met vlaggen komt. Maar heb erg last van krampen gehad, en beetje eng, leek niet meer op groeipijn maar het voorbereiden op miskraam. Op advies van verloskundige een dagje op bed. Scheelt behoorlijk. Nu nog wat spierpijn in mijn rug. Rustig aan doen dus maar :) 6+3
15 dagen geleden
Ik herken het helaas ook, hartstikke moe en futloos de hele dag. Het liefst kruip ik 's avonds wanneer ik mijn peuter van 3 in bed heb gelegd ook in bed. Ik probeer toch niet te vroeg te gaan slapen omdat ik in de ochtenden ook al vroeger wakker word. O ja en ik word in de nacht vaker wakker omdat ik steeds moet plassen.
14 dagen geleden
Herken het zeker, hoe doen jullie dit met werk?
Mijn ogen vallen rond 12u smiddags dicht en slaap dan zeker 3uur lang..
14 dagen geleden
Het is dat ik zzper ben en nu in een rustige periode zit. Dus zit regematig de hele dag thuis en kan wat kleine klusjes doen zoals wasvouwen, maar idd als ik een drukke dag heb ben ik echt kapot. Hoort er bij is mij verteld en ik geniet nu maar van de rustige periode😅 Gewoon luisteren naar je lichaam en rust pakken wanneer mogelijk.