38 Reacties

24 dagen geleden

30 oktober

24 dagen geleden

29 oktober eerste testen

24 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

30 oktober
Een streep is een streep. Waarom erna nog zoveel testen doen? Anders even huisarts bellen. Ik heb zelf 2 testen gedaan want er zaten er 2 in de verpakking 😅. De eerste was ‘s middags en de ander was de ochtend erna met ochtendurine. Maar een positieve test is een positieve test ☺️

24 dagen geleden

ik zie dat je allemaal verschillende testen gebruikt, zou even een aantal van de zelfde testen halen en dan paar dagen aankijken of het oploopt.

24 dagen geleden

Ik snap je onzekerheid, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, althans ik ben dan pas 4 +1 of 2 Maar test loopt ook niet echt op en heb af en toe ook wat bloedverlies bruinig, rood , bruinig. Vind het ook zo spannend ... slecht voor de mens dat afwachten he , is je test al donkerder ?

24 dagen geleden

Het probleem is dat het elke keer andere testen zijn. Om een goed beeld te krijgen moet je hetzelfde merk en dezelfde tijd elke keer gebruiken. Dus bijvoorbeeld s ochtends 6:30-07:00 u met Sensitest en dan een paar dagen achter elkaar.

23 dagen geleden

HCG verdubbeld zich elke 72 uur, elke dag testen geeft inderdaad echt maar heel weinig verschil. Wat de rest ook zegt: gebruik 1 soort test. Daarnaast zou ik ook echt 1 of 2 dagen er tussen laten om echt een realistisch beeld te zien in de oploop.

23 dagen geleden

Heb je ook al eens geprobeerd de middag te testen? Ik heb dus ‘s middags een duidelijke oploop en al mijn ochtend testen blijven licht of vaag

23 dagen geleden

Reactie op mgvandenbrink

Heb je ook al eens geprobeerd de middag te testen? Ik heb dus ‘s middags ee ...
Ja de eerste test dinsdagmiddag 29 oktober duidelijk en donderdagmiddag 31 oktober de wekenindicator test en normale kruidvat test. De ochtenden met kruidvat test zijn nauwelijks zichtbaar. Die van vanochtend moet ik zelfs mijn best doen om met het blote oog te zien. Wat raar is. Ik heb er helaas geen goed gevoel over. De testen van mijn vorige zwangerschap waren heel duidelijk en voelde ik ook totaal geen noodzaak om meerdere keren te testen. Ik laat het voor nu rusten en niet meer testen. Ik zal dinsdagmiddag weer een test doen met wekenindicator van kruidvat. Dezelfde als donderdag. En als dat goed is dan bel ik verloskundige.

23 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ja de eerste test dinsdagmiddag 29 oktober duidelijk en donderdagmiddag 31 ...
Ik moet wel zeggen dat de kruidvat testen hier ook lichter blijven, terwijl andere merken heel duidelijk zijn em mooi oplopen .

23 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ja de eerste test dinsdagmiddag 29 oktober duidelijk en donderdagmiddag 31 ...
Heftig om de horen dat je er geen goed gevoel over hebt. Ik herken je angst van een eerdere zwangerschap bij mij. Knap dat je het even probeert te laten. Wellicht goed om een paar dagen tussen het testen te laten? Snap dat je antwoorden wilt; maar het gaat echt nog even duren voordat je iets weet. Hopelijk lukt het even wat tijd te vinden voor jezelf om af te schakelen.

22 dagen geleden

Hier Lorn de testen sinds vanochtend ook af. Helaas weet ik dan dat ook deze zwangerschap in een miskraam zal eindigen. De 6e miskraam . En onze wens voor een 2e definitief opgegeven moet worden.

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Hier Lorn de testen sinds vanochtend ook af. Helaas weet ik dan dat ook dez ...
Heftig. Sterkte

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Wat erg! Hoezo moet je de wens voor een 2e opgeven? Zat je in een traject?

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Och jeetje heel veel sterkte!

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Jeetje wat heftig! Ik hoop van harte dat er ineens een zwangerschap aankondigt met een mooi/gezond kindje ❤️ voor nu heel veel sterkte!!

22 dagen geleden

Reactie op Anno27

Wat erg! Hoezo moet je de wens voor een 2e opgeven? Zat je in een traject?
Nee vanwege mijn leeftijd. Ik heb voor mijn dochter 2 miskramen gehad, mijn dochter is geboren met 29.+5 en na haar geboorte weer 3 miskramen gehad. Ik moet wel zeggen dat de 2e test die ik vanochtend deed weer een stuk donkerder was, dus ik ben nu een beetje in de war. De komende dagen zal blijken of hij afloopt

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Nee vanwege mijn leeftijd. Ik heb voor mijn dochter 2 miskramen gehad, mij ...
Spannend zeg… ik duim voor je dat tie alsnog gaat oplopen! Hoeveel dpo ben je nu?

22 dagen geleden

Reactie op k1995j

Spannend zeg… ik duim voor je dat tie alsnog gaat oplopen! Hoeveel dpo ben ...
Dat denk ik niet meer helaas. Ik ben vandaag al 5 weken. Dus zal weer een vroege miskraam worden.

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Nee vanwege mijn leeftijd. Ik heb voor mijn dochter 2 miskramen gehad, mij ...
Mag ik vragen wat je leeftijd is? 🙈