38 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb een beetje bloed bij afvegen. Eerst bruin nu een beetje rood. Sinds gisteravond.
Ook buikpijn gisteravond.
Ik denk dat dit wel een miskraam wordt
.Maar het zet niet door.
22 dagen geleden
Reactie op Femke338
Ja hoor. Ik wordt in december 42
Ik hoop dat het toch goed blijft gaan voor je. ☘️
21 dagen geleden
Ik heb op dit moment ook een miskraam. Vanmiddag begon het. Moet een maandverband dragen voor het bloed.
Sterkte iedereen die nu ook een miskraam doormaakt.
15 dagen geleden
Reactie op SfeervolleEls645781
Ik snap je onzekerheid, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, althans ik ...
En hoe is het nu met je? Ik ben nu 4+1 en heb hetzelfde. Ik maak me zorgen
15 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408
En hoe is het nu met je? Ik ben nu 4+1 en heb hetzelfde. Ik maak me zorgen
Gister getest, en die heeft een duidelijke positieve test , is wel opgelopen. Had nog een paar dagen verlies, maar dat is nu wel opgehouden. Het blijft sws spannend tot de eerste echo . Heb jij verder ergens last van ?
14 dagen geleden
Reactie op SfeervolleEls645781
Gister getest, en die heeft een duidelijke positieve test , is wel opgelope ...
Wat fijn! Mijn testen lopen nog niet zo op en heb nu al een week bruinige afscheiding/bloedverlies. Niet veel, vooral bij het afvegen..
Het is mijn eerste zwangerschap en merk dat ik heel onzeker ben of het wel goed gaat.
14 dagen geleden
Hier ook zo'n verhaal wat perfect past bij de titel. Wij mochten officieel vandaag testen (ICSI behandeling)..
Helaas nog een hoop onzekerheid. Sensiset loopt terug. Clearblue zegt zwanger. Maar nog langer wachten om te kijken wat het gaat doen..
4 dagen geleden
Hier een verhaal wat ook past bij de titel, ik probeer positieve ervaringen te vinden. Dat ik een nog een beetje hoop heb
Vorige werk donderdag postief getest, 1 a 2 weken stond op de beschrijving,
toen ging zondag een clearblue halen deze gaf aan 2-3 daar tel je 1 a 2 weken boven op.
deze week woensdag 20 nov.. de zelfde test gedaan als de eerste kreeg ik een ligt streepje.. dat betekend toch dat mijn hcg verminderd is. Ik heb vrijdag een echo maar de moed is in mijn schoenen gezakt
4 dagen geleden
Reactie op Jefavorietepanda
Hier een verhaal wat ook past bij de titel, ik probeer positieve ervaringe ...
Licht*