38 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op missjoy89

Mag ik vragen wat je leeftijd is? 🙈
Ja hoor. Ik wordt in december 42

22 dagen geleden

Ik heb een beetje bloed bij afvegen. Eerst bruin nu een beetje rood. Sinds gisteravond. Ook buikpijn gisteravond. Ik denk dat dit wel een miskraam wordt .Maar het zet niet door.

22 dagen geleden

Reactie op Femke338

Ja hoor. Ik wordt in december 42
Ik hoop dat het toch goed blijft gaan voor je. ☘️

21 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ik heb een beetje bloed bij afvegen. Eerst bruin nu een beetje rood. Sinds ...
Kan het ook nog van de innesteling komen? Ik duim voor je. Je hebt er helaas helemaal geen invloed op :(

21 dagen geleden

Mijn testen liepen ook niet op en zojuist op 4+5 begonnen met bloedden… (tweede miskraam 😞)

21 dagen geleden

Reactie op k1995j

Mijn testen liepen ook niet op en zojuist op 4+5 begonnen met bloedden… (tw ...
Hier ook begonnen met bloeden op 5+1 sterkte

21 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ik hoop dat het toch goed blijft gaan voor je. ☘️
Helaas is het bloeden zoals voorspeld begonnen.

21 dagen geleden

Reactie op Femke338

Hier ook begonnen met bloeden op 5+1 sterkte
Dankjewel ❤️ Ach… meid.. vind het zo sneu voor je omdat het je laatste kans was zoals je zei.. heel veel sterkte samen! Wat een enorme verdriet moet dit zijn, dikke knuffel vanuit hier ❤️

21 dagen geleden

Ik heb op dit moment ook een miskraam. Vanmiddag begon het. Moet een maandverband dragen voor het bloed. Sterkte iedereen die nu ook een miskraam doormaakt.

21 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ik heb op dit moment ook een miskraam. Vanmiddag begon het. Moet een maandv ...
Hè bah wat naar.. ook al 😞 (ik draag idd ook maandverband, maar meeste komt los tijdens het plassen) sterkte ❤️

21 dagen geleden

Heel veel sterkte voor de mama’s die een miskraam hebben 😢

20 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ik heb op dit moment ook een miskraam. Vanmiddag begon het. Moet een maandv ...
Sterkte

15 dagen geleden

Reactie op SfeervolleEls645781

Ik snap je onzekerheid, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, althans ik ...
En hoe is het nu met je? Ik ben nu 4+1 en heb hetzelfde. Ik maak me zorgen

15 dagen geleden

Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408

En hoe is het nu met je? Ik ben nu 4+1 en heb hetzelfde. Ik maak me zorgen
Gister getest, en die heeft een duidelijke positieve test , is wel opgelopen. Had nog een paar dagen verlies, maar dat is nu wel opgehouden. Het blijft sws spannend tot de eerste echo . Heb jij verder ergens last van ?

14 dagen geleden

Reactie op SfeervolleEls645781

Gister getest, en die heeft een duidelijke positieve test , is wel opgelope ...
Wat fijn! Mijn testen lopen nog niet zo op en heb nu al een week bruinige afscheiding/bloedverlies. Niet veel, vooral bij het afvegen.. Het is mijn eerste zwangerschap en merk dat ik heel onzeker ben of het wel goed gaat.

14 dagen geleden

Hier ook zo'n verhaal wat perfect past bij de titel. Wij mochten officieel vandaag testen (ICSI behandeling).. Helaas nog een hoop onzekerheid. Sensiset loopt terug. Clearblue zegt zwanger. Maar nog langer wachten om te kijken wat het gaat doen..

4 dagen geleden

Hier een verhaal wat ook past bij de titel, ik probeer positieve ervaringen te vinden. Dat ik een nog een beetje hoop heb Vorige werk donderdag postief getest, 1 a 2 weken stond op de beschrijving, toen ging zondag een clearblue halen deze gaf aan 2-3 daar tel je 1 a 2 weken boven op. deze week woensdag 20 nov.. de zelfde test gedaan als de eerste kreeg ik een ligt streepje.. dat betekend toch dat mijn hcg verminderd is. Ik heb vrijdag een echo maar de moed is in mijn schoenen gezakt

4 dagen geleden

Reactie op Jefavorietepanda

Hier een verhaal wat ook past bij de titel, ik probeer positieve ervaringe ...
Licht*