6 Reacties

9 dagen geleden

Ik zie inderdaad eigenbijdragen als je in ziekenhuis zonder medisch wilt bevallen ik heb die zelfde vezekering

9 dagen geleden

Zie bij united costumers betaal je 228 kan je wel in het ziekenhuis bevallen

9 dagen geleden

ik had ook asr en dan aanvullens basis en toen werd alles vergoed dus eigenbijdrage zkh bevalling + eigen bijdrage kraamzorg maar zie dat dat nu alleen nog zo is bij de meest aanvullende verzekering die er is dus dan even de vraag of je niet beter maandelijks eem bedrag opzij kan zetten ervoor. Morgen kan je als het goed is via independer vergelijken incl aanvullende verzekeringen.

9 dagen geleden

Ik ga hier binnenkort wel even goed naar kijken. Bij m’n vorige zwangerschap loonde het wel om een aanvullende te nemen. Daardoor kreeg ik o.a. €150 voor zwangerschapscursus, deels de eigen bijdrage van de kraamzorg, als ik toch niet medisch in het ziekenhuis wilde bevallen zat dat er ook in. Extra fysio behandelingen, zelfs als je niet echt last hebt na de bevalling kan het nuttig zijn om naar een bekkenbodem fysio te gaan. Kreeg ook nog iets van €200 voor lactatiekundige en ook nog iets van €100 voor een kolf. En aangezien ik ook nog lenzen heb kreeg ik daar ook nog €100 euro voor. De extra kosten van de aanvullende verzekering heb ik er dus toen ruim uitgehaald, koste me toen iets van 200 extra op jaarbasis namelijk.

5 dagen geleden

Reactie op ilse_t

Ik ga hier binnenkort wel even goed naar kijken. Bij m’n vorige zwangerscha ...
Ja bij m’n eerste kindje was dat bij mij ook het geval. Nu zijn de polis voorwaarden voor 2025 dus veranderd. Wij wonen best ver van een ziekenhuis dus ik zal het eens vragen aan de vk bij de eerste afspraak.

5 dagen geleden

Ik heb op de vergelijkingssites eens het een en ander ingevuld en dacht wel verzekeringen tegen te komen die het vergoeden.