9 Reacties

7 dagen geleden

Gister ook even gekeken. Maar die bedragen voor een aanvullende verzekering zijn bizar! Ik ben ook benieuwd naar de beste optie

7 dagen geleden

Ik heb gehoord dat cz en OHRA een goede aanvullende verzekering heeft.

7 dagen geleden

Reactie op Eennieuwhoofdstuk

Gister ook even gekeken. Maar die bedragen voor een aanvullende verzekering ...
Nou precies ik schrok ervan 😅

7 dagen geleden

Ik ga me er vandeweek even in verdiepen, maar zag dat je flink moet bijbetalen elke maand. Wij gaan volgende week de bedragen naast elkaar zetten en dan beslissen wat het beste is. Vaak is het goedkoper om het zelf te betalen ipv elke maand dat extra bedrag.

7 dagen geleden

Ook benieuwd

7 dagen geleden

Reactie op Daisy.1994

Ik ga me er vandeweek even in verdiepen, maar zag dat je flink moet bijbeta ...
Zou je ons op de hoogte willen houden🥰

7 dagen geleden

Reactie op Happiness91

Zou je ons op de hoogte willen houden🥰
Ga ik doen, als ik eraan denk. M’n brein lijkt wel een zeef😅

7 dagen geleden

Reactie op Daisy.1994

Ik ga me er vandeweek even in verdiepen, maar zag dat je flink moet bijbeta ...
Dan nog een tip om mee te nemen; of je denkt naar een (bekken)fysio te moeten gaan, een kolf wilt kopen, misschien zwangerschapsyoga of cursus wilt doen, lactatie deskundige of cursus wilt doen. Ik heb van dit alles gebruik gemaakt tijdens de eerste en dan vond ik zeker de moeite waard, ik kwam met aanvullende verzekering dan goedkoper uit. Wat dat betreft 'gunstig' dat we het grootste gedeelte zwanger zijn in 2025, dan hoef je alleen voor dat jaar even je verzekering omhoog te zetten. Maar altijd goed om je erin te verdiepen want het is natuurlijk heel persoonlijk!

7 dagen geleden

Er is een verloskundige die dit heeft uitgezocht en het op Instagram deelde. Zij gaf aan dat ASR met aanvullend pakket uitgebreid het beste is. Via deze link legde ze alles uit: https://www.oerkrachtverloskundige.nl/zorgverzekering Bij de intake bij mijn verloskundige gaven ze ook bepaalde verzekeringen aan. Ben alleen even vergeten welke dat waren😅. Misschien dat je eigen verloskundige dit ook heeft uitgezocht. Toen ik mij voor mijn 1e zwangerschap uitgebreid ging verzekeren was het goedkoper om een uitgebreide verzekering te nemen die alles dekte dan alles zelf betalen als ik in het ziekenhuis zou bevallen enzo. Want ben je hier niet voor verzekerd, dan betaal je eigen risico + de kosten van het bevallen in het ziekenhuis etc. Behalve als je medisch wordt, dan wordt het wel gedekt volgens mij.