10 Reacties
3 dagen geleden
Ja ik heb het ook gehad. Ik heb zelfs 2 keer een hele plas laten lopen in rust. Ben daar ook voor bij de bekkenfysio geweest zij heeft mij toen doorverwezen naar de huisarts (omdat dat eigenlijk alleen voorkomt bij hele oude vrouwen. Oh oh wat staat ons nog te wacht....) de huisarts heeft toen mijn urine afgenomen en onderzocht en ik bleek een blaasontsteking te hebben na de zwangerschap en tijdens bv geven merk je daar net zoals tijdens de zwangerschap niks van. Na een antibiotica kuur is het bij mij goed over gegaan ook het kleine verlies is nu nog maar minimaal. Mijn lijf had dus ook echt even wat echt aandacht en hulp nodig... wellicht is zoiets bij jou ook aan de orde?
3 dagen geleden
Reactie op Fjt2025
Ja ik heb het ook gehad. Ik heb zelfs 2 keer een hele plas laten lopen in r ...
Interesting!! Dit ga ik ook zeker checken. Wat fijn dat het daarna bij jou over was. Echt zoo irritant toch!? Dank in ieder geval, had ik zelf nog niet aan gedacht!
gisteren
Heb je geen lichte verzakking van de blaas ? Hoevaak doe je bekkenbodemoefeningen ?
gisteren
Hier hetzelfde, "stress-incontinentie" volgens de gynaecoloog, oftewel bij druk verhoging urineverlies. Niet continu, niet altijd, maar wel ontzettend vervelend. Het gaat wel steeds beter, ik doe mijn oefeningen trouw en iedere twee week naar de fysio... Door complicaties tijdens de bevalling heb ik regelmatig last van urineweginfectie/blaasontsteking, merk dat het dan ook erger is! Goed om even te checken bij de huisarts
18 uur geleden
Reactie op Preggo_123
Heb je geen lichte verzakking van de blaas ? Hoevaak doe je bekkenbodemoefe ...
Nee denk geen verzakking, voel iig niks maar zal even vragen of ze dit kunnen beoordelen. Bekkenoefeningen doe ik elke dag
18 uur geleden
Jaaa heb ik ook. Super vervelend… maandverbandje in en niet op de trampoline 🤷♀️
16 uur geleden
Reactie op DiscreteGolfbreker363669
Nee denk geen verzakking, voel iig niks maar zal even vragen of ze dit kunn ...
Een verzakking hoef je niet altijd te voelen daar kan alleen een gynaecoloog over beoordelen... de huisarts moet je dan doorverwijzen... daarbij duurt het volledige herstel na een bevalling echt heel erg lang.. tot 2 jaar... dus het is echt niet gek als je een beetje klachten hebt maar het moet wel beter worden... hopelijk is het een 'simpele' blaasontsteking dan ben je er als het goed is zo vanaf! 🍀❤️ik duim in ieder geval voor een heel snel en goed herstel!
16 uur geleden
Reactie op Fjt2025
Een verzakking hoef je niet altijd te voelen daar kan alleen een gynaecoloo ...
Lief!!
16 uur geleden
Ik wil wel zeggen... neem alsjeblieft geen genoegen met urineverlies.... het is NIET normaal ook niet na een zwangerschap en kan door de juiste zorg echt verholpen worden! Dat dit er nu eenmaal bij hoort klopt namelijk echt niet... en is verouderd onze ouders en oma's hebben het vaak wel en komen er door te weinig zorg ook vaak niet meer vanaf maar wij kunnen er echt nog wat aan doen! 💪🏼💪🏼🥰
16 uur geleden
Yess hier ook en heb ook elk moment van de dag dat ik sta het gevoel dat ik moet plassen, zo vervelend! Al helemaal als je je baby staand/lopend wilt troosten. Heb ook nog niet het idee dat mijn oefeningen van de bekkenfysio helpen. Heb wel dit account dat ik volg waar goede oefeningen voorbij komen! https://www.instagram.com/femalephysiosarah?igsh=NDRmZ2NzOGFscm5s