15 Reacties

13 dagen geleden

Heel erg gefeliciteerd meid… ik hoop dat je heel lang mag genieten van het zwanger zijn en uiteindelijk je kindje gezond en wel mag gaan ontmoeten 💕💕

13 dagen geleden

Reactie op babylove23

Heel erg gefeliciteerd meid… ik hoop dat je heel lang mag genieten van het ...
Dankjewel super lief, jij ook🩷

12 dagen geleden

Dag dames officieel morgen mijn testdag. Ik dacht laat ik het vandaag maar even doen.

10 dagen geleden

Yeah !

9 dagen geleden

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en gehoopt) aan bij de geboorteclub! 🩶

9 dagen geleden

Reactie op emsholvoet

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en geh ...
Joehoeeee! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club❤️ ik wens je een mooie zwangerschap toe, geniet ervan

9 dagen geleden

Reactie op babylove23

Joehoeeee! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club❤️ ik wens je een m ...
Dankjewel! Ook voor jou x

9 dagen geleden

Onverwachts super snel, maar zo gewenst. ❤️ Heel erg onwerkelijk, maar vandaag toch echt meerdere positieve testen. Ik voel me super onzeker of het wel allemaal goed gaat, maar moest dit ergens delen. ❤️

9 dagen geleden

Reactie op emsholvoet

Baby 2 on the way 🤗 ik sluit (iets sneller dan ik zelf had verwacht en geh ...
Gefeliciteeerd!! 🤗

9 dagen geleden

Reactie op CharlieL

Onverwachts super snel, maar zo gewenst. ❤️ Heel erg onwerkelijk, maar vand ...
Ook jij welkom bij de club❤️ wat spannend hè… gefeliciteerd en geniet ervan

9 dagen geleden

Reactie op babylove23

Ook jij welkom bij de club❤️ wat spannend hè… gefeliciteerd en geniet ervan ...
Zooo spannend! Dankjewel! ❤️

8 dagen geleden

Ik dacht dat K amper 4 weken zwanger zou zijn; hij geeft deze al aan 🙂

6 dagen geleden

Dames, allemaal van harte! Hier vanaf vorige week dinsdag zeker vier vals positieve testen en een hele hoop negatieve. Toen ik zaterdag uit het niets niet meer misselijk was, dacht ik dat het voorbij was. Nu vandaag tot echt een positieve test binnen de afleestijd. Dus toch! 🥳 voelt nog te vroeg om echt helemaal blij te kunnen zijn, want kan het nog niet geloven. Maar denk toch dat wij komend jaar onze vierde gaan krijgen! 🥰

5 dagen geleden

Gefeliciteerd! De verloskundige zei tegen mij op de dag dat je een miskraam krijgt. Dat is de eerste dag van je laatste menstruatie. Voor mij was dit vorige week maandag dus ik zit nu weer in mijn vruchtbare periode. Heel spannend!