30 Reacties
19 dagen geleden
Zelf sinds gisteren ook licht bruine afscheiding bij afvegen. Na ontlasting gisteren ook een wat helder rood bloed met afvegen. Vandaag alleen nog iets bruine afscheiding en meer niet. Heb geleden dat dat vaker kan zijn bij wat lastigere ontlasting en dat het niet erg schijnt te zijn.
19 dagen geleden
Reactie op Lynn1998
Maar hoe lang zou het dan “mogen” blijven bloeden?
Dat zou ik zo niet weten. Dit is zelf mijn eerste keer dat ik zwanger ben, nu 5/6weken. Ik hoorde vanuit het ziekenhuis dat bloed wel mag zo lang het maar niet zoveel is als bij een ongesteldheid.
19 dagen geleden
Ik had gisteren en vandaag precies het zelfde. Nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb met de verloskundige gebeld. Ze gaf aan dat dit in deze periode redelijk normaal is. Ze vertelde dat de baarmoeder wand niet glad is en het oude bloed en in fases uit komt. Dit kan een paar dagen duren. Wel gaf ze aan dat wanneer het helder rood zou worden en langer aan zou houden en snel hefiger zou worden, dat ik weer moest bellen.
Misschien toch goed om dat even te doen als je twijfelt.
Wens je het aller beste 🍀
19 dagen geleden
Reactie op Lotte1107
Ik had gisteren en vandaag precies het zelfde. Nu 4 weken en 4 dagen zwange ...
Dankjewel voor je reactie 🤍
Ik heb zojuist de huisarts gesproken en moet daar straks heen. Had ook een paar stolsels. Maar nu lijkt het bloeden opeens weer wat minder.
Ik ben nu zelf 4 weken volgens de verloskundige
19 dagen geleden
Reactie op Bo Maria
Spannend. Ik heb precies hetzelfde en verwacht 3 weken zwanger te zijn. Hoe ...
De huisarts was niet aardig en was er vrij stellig over dat het een miskraam is/was. Morgen een echo in t ziekenhuis.
Ze heeft me niet eens onderzocht ofzo. Alleen gevraagd over hoe m’n cyclus was en welke symptomen ik had. Maar die symptomen waren allemaal niet goed genoeg te koppelen aan een zwangerschap. Alleen strakke borsten zijn concreet te koppelen aan een zwangerschap
19 dagen geleden
Reactie op 22y/o
Hoi!
Ik ben ongeveer 6 weken en zag zojuist een paar drupjes helder bloed i ...
Ik denk als het een paar drupjes zijn dat het wel meevalt. Even aankijken of het meer wordt.
Door de zwangerschap is je baarmoederhals beter doorbloed waardoor er met bijvoorbeeld hoesten of kracht zetten een vaatje kan springen
19 dagen geleden
Lieve Lynn, ik wil je even een opsteker geven! Ik had namelijk precies hetzelfde vanaf het begin (ik wist het met 3+4 weken al), en steeds een beetje bloed, soms een paar dagen niet en dan ineens weer wel.
Ik ben nu 6 weken en het wordt minder maar is er nog steeds. Ik heb vorige week vrijdag (5+2) een echo gehad en het bleek niks met de baby te maken te hebben. Die was precies de goede grootte. Ze zagen wel wat bloed op een andere plek, dus dat was een goede verklaring maar dit is niet gevaarlijk. Natuurlijk geeft dit geen garanties voor jou, maar weet dat het ook niets kan zijn.
Houd je hoofd omhoog! Ik hoop voor jou dat het ook geen kwaad kan 😘 ik ga voor je duimen.
19 dagen geleden
Reactie op SfeervolleMeeuw377644
Lieve Lynn, ik wil je even een opsteker geven! Ik had namelijk precies hetz ...
Dankjewel! Super lief 🤍
We gaan morgen afwachten. Het bloeden is inmiddels weer naar een paar druppeltjes. En ook geen stolsels meer.
Naar mijn idee is nog geen 24 uur bloeden en 2 stolsels wel heel weinig voor een miskraam toch?
19 dagen geleden
Reactie op Lynn1998
Dankjewel! Super lief 🤍
We gaan morgen afwachten. Het bloeden is inmiddel ...
Ik heb zelf na een positieve test op mijn verwachte menstruatiedag licht bloedverlies gehad.. dacht dat het einde verhaal was maar dit stopte diezelfde dag gelukkig nog (had geen stolseltjes) ben nu bijna 31 weken zwanger. Bij de jongste had ik ook bloedverlies in het begin. Maar mag ik vragen waarom je eigenlijk naar je huisarts ging?? De huisarts kan daar eigenlijk niks in betekenen (althans die van mij niet) en de verloskundige zei mij zelf toen ook dat het nog van de innesteling kon zijn of dat het misschien toch mis is en ze er dus niks aan kunnen doen en dat het echt afwachten is. Ik hoop voor jou net als bij mij dat het helemaal goed zit en je een goede zwangerschap hebt 😊
18 dagen geleden
Reactie op Miley30
Ik heb zelf na een positieve test op mijn verwachte menstruatiedag licht bl ...
Ohh fijn dat het bij jou toch goed is gekomen!
Ik ben naar m’n huisarts gegaan omdat ik daar een goeie band mee heb en hij begrijpt hoe ik in elkaar steek. En hoopte dat ik mss bloed mocht laten prikken om te kijken of het zou stijgen. Maar ik kreeg z’n compagnon en die was echt zeer onsympathiek 😒
18 dagen geleden
Ik had bij mijn vorige zwangerschap bij 5,5 week ook wel aardig wat bloedverlies. Ik moest toen een weekje afwachten voordat er een echo werd genomen. De verloskundige zij dat het bloeden na 48 uur meestal wel afneemt als de zwangerschap doorzet en dat was ook zo. Maar wel een hele onzekere periode was dat. Gelukkig toen met 6,5 week een goede echo gezien. Hopen op het goede voor jou!
18 dagen geleden
Reactie op iirriizz
Ik had bij mijn vorige zwangerschap bij 5,5 week ook wel aardig wat bloedve ...
Bij mij heeft het bloeden denk ik ongeveer 6 uur maximaal geduurd. Daarna alleen nog n beetje rozig met afvegen. En nu vanochtend had ik ook dat niet meer. Maar met menstruatie is het bij mij altijd zo dat het ‘s ochtends weer op gang moet komen, dus weet niet of het straks weer komt.
Maargoed, vanmiddag een echo in het ziekenhuis. Dus we wachten af.
Ben wel nog steeds misselijk en een trekkend gevoel in m’n buik. En m’n temperatuur is nog niet gedaald.
18 dagen geleden
Ben heel benieuwd naar je echo vanmiddag. Maar ik denk niet dat ze al echt iets kunnen zien?? Bij de jongste dacht ik zelf rond de 7 weken te zijn maar zag ze alleen een lege vruchtzak.. pas paar weken later zagen ze een vruchtzakje met vruchtje erin,, ik was toen dus vroeger dan ik zelf dacht.
18 dagen geleden
Ze konden niks zien op de echo. Alleen wat vocht buiten m’n baarmoeder in m’n buik. Dat kan of van een miskraam zijn of van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. net bloed geprikt, nu 1,5 uur wachten op de uitslag. Als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, moet ik hoogstwaarschijnlijk vandaag nog onder het mes….