7 Reacties
19 dagen geleden
Of wachten tot erna of het gelijk eerlijk aangeven, heb het als leidinggevende allemaal meegemaakt en waardeer de eerlijkheid en in deze tijd vind ik dat totaal geen reden iemand niet aan te nemen, dan kun je er gelijk rekening mee houden. Pas na een proeftijd ermee komen vind ik zelf echt niet netjes als mensen dit doen..
19 dagen geleden
Ik heb een vriend haar buik was groot en zij was zwanger in de 6 maand
En er was echt geen probleem en zij had haar 3 maanden zwangerschap vakantie en het was helemaal goed
Maar als jij voelt dat jij wil niet zeggen dan doe maar echt niet maar kijk uit voor jouwzelf doe rustig aan echt
15 dagen geleden
Als je na je zwangerschap nog comfortabel er wil werken zou ik het bij het aanbod aangeven. Dan kunnen ze op basis van vertrouwen het aanbod intrekken of niet.
En anders uitzitten bij je huidige werkgever. Als de reistijd te zwaar wordt dan contact opnemen met de bedrijfsarts voor een preventief gesprek.
12 dagen geleden
Reactie op BMK01
Of wachten tot erna of het gelijk eerlijk aangeven, heb het als leidinggeve ...
Dit lijkt mij ook het beste! Na het 2e gesprek en voorstel ga ik het aangeven en dan is de keuze aan het bedrijf. Mochten ze mij niet aannemen hierdoor blijf ik zitten en ga ik kijken hoe ik de reistijd met bedrijfsarts op papier kan uitwerken