83 Reacties
19 dagen geleden
Miskraam gehad in maart. Ik sta eigenlijk er niet stil bij dat ik zwanger ben. Ik durf pas echt te genieten als ik een goede echo heb gehad. Ik denk dat ik geen stress ervaar doordat ik nog geen echte bevestiging heb gehad dat het echt om een zwangerschap gaat
19 dagen geleden
Reactie op Sofietje789
Na een miskraam in april en een missed abortion in juni/juli, hadden we in ...
Ik herken dit.. 2 miskramen gehad dit jaar. Volgende week donderdag echo. Maak me soms ook helemaal gek. Pfff
19 dagen geleden
Reactie op Sofietje789
Na een miskraam in april en een missed abortion in juni/juli, hadden we in ...
Succes morgen! Hopelijk snel goed nieuws.
19 dagen geleden
Ik had een miskraam in september en nu weer zwanger. Ik stond er echt positief in en had er een heel goed gevoel over… totdat ik besloot met een ander merk nog eens een testje te wagen. Nu ben ik weer helemaal onzeker, terwijl ik weet dat je niet twee verschillende testen kunt vergelijken. Heb zo’n spijt dat ik weer getest heb. Voor mijn gevoel moet ik dus nu met die nieuwe testen doortesten tot ik oploop zie. Elke keer weer een stressmoment. Zo jammer
19 dagen geleden
Reactie op DJSS
Ik had een miskraam in september en nu weer zwanger. Ik stond er echt posit ...
Yep same here. Ik had sensistest en toen die op waren kruidvat gekocht. Niet opgelet en dus op zaterdagochtend en zondagmiddag kruidvattest gedaan, amper zichtbare oploop en niet te vergelijken met eerder in de week. Nu is er een lading sensitesten onderweg 😂. Vorige keer bleven testen maar licht en liepen af op een gegeven moment en ik wil ze zo graag zien oplopen. En anders ook weten dat ze aflopen dat ik er niet door overvallen wordt
19 dagen geleden
Hallo allemaal. Ook voor mij herkenbaar. Half februari een positieve zwangerschapstest na uitblijven menstruatie en half maart plots bloedverlies een dag voor de 1e echo bij 8,5 wk. Missed abortion...., waarschijnlijk was de groei al rond 6,5-7 wkn gestopt. Gelukkig heeft mijn lijf alles zelf opgeruimd en waar geen medicatie of curettage nodig. Daarna wilde het niet opnieuw lukken. Maar we hebben ons denk ik ook laten misleiden door ovulatietesten ipv af te gaan op de signalen die mijn lichaam gaf. 1 okt sprak gehad op het kinderwens spreekuur. En nu een maand later een positieve zwangerschapstest.
Ik sta er met veel meer vertrouwen in dan de vorige keer. Ik heb al een dochtertje van 3 en de kwalen van nu komen overeen met de zwangerschap van toen (misselijk/brok in keel gevoel, vaak plassen, en sinds gisteren gevoelige borsten), terwijl die begin dit jaar ontbraken. Begin dit jaar was ik mentaal ook heel voorzichtig en zei ik ook steeds: eerst naar eens even afwachten of het goed gaat. Dit terughoudende heb ik nu veel minder ondanks de negatieve vorige ervaring.
18 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Yep same here. Ik had sensistest en toen die op waren kruidvat gekocht. Nie ...
Ik ben zo benieuwd of jij meer rust gaat ervaren als je weer met sensitest test. Ik heb besloten om helemaal niet meer te testen en het los te laten. Ik maak mezelf alleen maar gek en ik zie dingen die er niet zijn. Gisterenavond getest en vanochtend. Streepje was even donker en ik ben meteen helemaal in de stress. Terwijl wat verwacht je in nog geen 24u…
18 dagen geleden
Reactie op MelHS
Hoe is het gegaan vandaag?
Lief dat je het vraagt! Wij kregen voor nu het beste scenario: ongeveer 6wk zwanger mét kloppend hartje! Het blijft natuurlijk nog heel vroeg, maar bij de vorige twee miskramen nooit een kloppend hartje gezien, dus dit voelt wel echt als een grote stap verder🙏🏽
17 dagen geleden
Reactie op Sofietje789
Lief dat je het vraagt! Wij kregen voor nu het beste scenario: ongeveer 6wk ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd! In ieder geval een goed begin inderdaad. En als het hartje klopt neemt de kans op een miskraam alweer enorm af! Hopelijk iets meer vertrouwen nu! 🥰
17 dagen geleden
Reactie op KKato
Hier heel pril zwanger, morgen 4 weken en net getest. Heb 2 miskramen gehad ...
Ah wat super spannend. Ik loop precies een week op je voor en ook vorige keer met 7 weken geen kloppend hartje. Nu weer met precies 7 weken een echo… Morgen nog 2 weken afwachten. Zo lastig om m’n gedachten te verzetten
17 dagen geleden
Vanmiddag bij het afvegen wat rozige afscheiding, de schrik zit er gelijk weer in. Maar ik stel mezelf gerust dat roze oké is. En dat ik meer zwangerschapsymptomen heb dan bij mijn twee vroege miskramen en dat m’n test nu knalde in tegenstelling tot bij die miskramen. Maar wat zou ik graag in de toekomst kunnen kijken of er straks eindelijk een kloppend hartje is en we nu dan echt ouders gaan worden
13 dagen geleden
Vragen jullie om, of krijgen jullie een vroege echo? Om en nabij 6 weken ofzo?
Ik heb 2x een mk gehad rond 7 weken en wil nu wel heel graag een echo rond de 6 weken en daarna 7 en 8, om te zien of het hartje wel of helemaal niet gaat kloppen. Proberen te kijken wat er gebeurd of waarom.
13 dagen geleden
Ik ben ook weer zwanger na een miskraam begin september en 1 keer ongesteld geworden in tussen tijd. Ik dacht dat ik heel onzeker zou zijn, maar ik sta er juist positief in want de kans dat het weer fout gaat is even groot of minder. Ik heb nu het gevoel dat het goed zit 🍀