83 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op KKato

Vragen jullie om, of krijgen jullie een vroege echo? Om en nabij 6 weken of ...
Mijn missed abortion was 1 dag voor mijn 1e echo bij 8,5 wk. Het leek er toen op dat de groei bij 6,5 wk gestopt was. Nu heb ik de eerste echo bij 7+2. Weet je wat het is ... met een echo houd je een miskraam niet tegen. Je kunt een goede echo hebben en 5 min later gaat het mis. Wat dat betreft is het schijnveiligheid. Maar ik snap wel de behoefte om te willen weten of in ieder geval het hartje is gaan kloppen. Ik vind die eerste echo wat dat betreft ook spannend.

12 dagen geleden

Ik heb 2 weken geleden een positieve test gehad. Vorige week super heftige kramp en bloedverlies (met 4+1 weken)Moet morgen weer testen om te zien of het echt mis is gegaan of niet. Ben wel stukken minder misselijk, maar mijn borsten zijn nog wel giga. Denk morgen (nog?) wel een positieve test, maar vind het wel spannend of alles nog echt goed zit

12 dagen geleden

Reactie op DJSS

Ik ben zo benieuwd of jij meer rust gaat ervaren als je weer met sensitest ...
Ja haha, kan je jezelf echt gek mee maken. Mij heeft het wel gerustgesteld, had gelijk een knaltest met middag urine. Alleen CB zegt 2-3weken terwijl het 3+ zou moeten zijn. Dus dat is weer stress

12 dagen geleden

Ik heb nu ook een positieve test na een miskraam bij 12 weken. Heb lang moeten proberen om opnieuw zwanger te worden. Ben wel heel onrustig nu moet ik zeggen. Bij mn vorige miskraam had ik 0 symptomen dat t foute boel was..

12 dagen geleden

Hier ook een miskraam in begin september gehad. Had wel bloed verlies waardoor ik het misschien een beetje had verwacht. En had minder symptomen. 1 keer ongesteld geweest daarna en nu weer 5 weken zwanger vandaag. Ik begon een paar dagen geleden met gespannen borsten me tepels staan echt wel meer naar voren. Licht misselijk gevoel en weinig eetlust. In de avond wat krampen waar ik me toen weer zorgen om maakte. Nu naast wat gevoelige borsten verder geen klachten en kan ik daar weer ongerust om zijn. Heel fijn dat er meer mensen zijn hier die dit begrijpen. Ik heb pas over iets meer dan 3 weken een echo.. vind dit zo laat😩

11 dagen geleden

O vreselijk hea, ik heb mij weer laten verleiding om een wekenindicatie te doen van cb. Afgelopen donderdag 3+ nu net 2-3. Ik wordt gelijk nerveus en denk alweer aan het ergste…. Heb al 2 miskramen gehad dit jaar. Voor de rest haast geen symptomen behalve heel moe en veel hoofdpijn. Vandaag 5.5 weken zwanger

11 dagen geleden

Reactie op Anoniem0304

Hier ook een miskraam in begin september gehad. Had wel bloed verlies waard ...
Zelfde hier. Donderdag 5 weken maar ook pas over 3 weken een echo. Snap hoor dat een echo met 6 weken nog onzeker is ook maar jeetje dit is ook vreselijk onzeker wachten wachten wachten 😓

11 dagen geleden

Hier ook zwanger na 2 miskramen, afgelopen maand en in juni.. Vind het hierdoor ook erg spannend.. Bij buikpijn of iets gelijk weer stress.. Lastig om ervan te genieten he? De verloskundige zei probeer er van te genieten want je hebt meer % kans dat het wel goed gaat!

10 dagen geleden

Reactie op Nona91

Hier ook zwanger na 2 miskramen, afgelopen maand en in juni.. Vind het hier ...
Klopt, zo moeten we maar denken hè. 🤞🏼🤞🏼

9 dagen geleden

Hallo dames❤️ Met pijn in mijn hart moest ik de september 2024 club en mei 2025 club verlaten door miskramen met 7 weken. De laatste was op 9 oktober en wonder boven wonder ben ik weer gelijk zwanger geraakt terwijl ik geen positieve LH test heb gehad (denk zeer korte piek die ik gemist heb). Ik was 24 mei uitgerekend en deze keer wordt dit waarschijnlijk ergens 18-24 juli. Ik lees al een paar dagen mee maar durfde me nog niet te committeren aan een deze groep😂 Ik moet zeggen ik ben nog niet blij maar voel me wel erg kalm. Alleen toen ik de positieve test zag moest ik hard huilen uit ongeloof en angst. De vorige keer voelde het goed en toch ging het mis. Ik ben deze keer wel een stuk kalmer, stuk minder moe en heb wat meer energie. Wat ik deze keer anders doe: - Accupunctuur met kruiden ter ondersteuning - Meer ayurvedisch leven - Direct gestopt met krachttraining - Mijn eerste echo wordt de termijnecho. De laatste keer twee keer een kloppend hartje gezien en dat was zooooo een mindfuck Ik heb heel veel zin om samen met jullie dit avontuur aan te gaan. Hopelijk blijven al deze zieltjes plakken bij ons❤️❤️❤️

9 dagen geleden

Ik heb vandaag trouwens ook een afspraak bij het spreekuur Herhaalde Miskramen in het ErasmusMC. Ben heel benieuwd wat me te wachten staat. Ik zal jullie updaten

9 dagen geleden

Nu 5,5 week zwanger en net wat bruin bloedverlies. Stress schiet er meteen weer in na een eerdere miskraam..

8 dagen geleden

Mijn eerste zwangerschap eindigheide in een miskraam. Toen II zwanger was van onze dochter had ik wel heel andere symptomen dan de eerste keer, dat gaf mij rust dat het wel goed zou zitten en Ik mocht vrij snel voor een echo komen. Nu weer afwachten hoe het verloopt

7 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben vandaag 5 weken zwanger (door een traject) na 2 miskramen. Een vroege bij 4+4 en de laatste keer ging het de dag na het zien van een kloppend hartje mis. Heb nu de eerste echo op 8 weken gepland. Ik vind de tijd ook zoo langzaam gaan maar eerder een echo hoeft ook niet.. het enige wat we kunnen doen is toch hoop houden dat het echt goed komt deze keer ❤️ ik duim voor jullie allemaal! 💕

2 dagen geleden

Hoe is het met alle dames hier? Ik ben de eerste zenuwslopende weken doorgekomen. Gisteren de eerste echo (vorige keer zagen we bij de eerste echo een lege vruchtzak en dus een missed abortion). De echo was nu goed! Termijn kloppend en ook een kloppend hartje!! Zo opgelucht! Er is dus hoop na een miskraam❤️ Hopelijk voor jullie allemaal ook binnenkort een goede echo🤞🏼

2 dagen geleden

Zojuist een echo gehad en hier helaas opnieuw geen goed nieuws 😔 Op de echo is een embryo te zien, maar er klopt geen hartje en hij is te klein voor de aantal weken dat ik zwanger ben. De embryo is waarschijnlijk gestopt met groeien met 6 weken en 3 dagen, terwijl ik 8 weken zwanger ben. Waarschijnlijk wordt dit opnieuw een miskraam 💔 Er is nog een hele kleine kans dat de innesteling heel laat was waardoor ik minder ver ben dan verwacht, maar merk dat ik daar niet helemaal in geloof.. Hopelijk de volgende keer wel geluk 🍀

2 dagen geleden

Reactie op Ande34

Zojuist een echo gehad en hier helaas opnieuw geen goed nieuws 😔 Op de ech ...
Oh nee wat verdrietig! Hopelijk loopt het deze keer of een volgende keer goed af. Sterkte!!

2 dagen geleden

Hallo dames, ik ben morgen 7 weken zwanger. Vorige zwangerschap bij 7+1 kloppend hartje maar wat onduidelijke meting, dus bij 9+1 opnieuw en toen was het hartje en groei gestopt. Nu bewust de echo wat later gepland bij 8+4. Deze keer voel ik me vanaf het begin veel rustiger (de vorige keer voelde ik veel angst) en meer kwaaltjes. Maar nu ik op dezelfde termijn als de vorige keer zit voel ik wel weer meer bezorgdheid. Over 1,5 week weet ik gelukkig meer 🙏🏻

2 dagen geleden

Reactie op Ande34

Sterkte💔🥹

2 dagen geleden

Reactie op Ande34

Heel veel sterkte! 🙏🏻