13 Reacties

12 dagen geleden

Hier ook nieuwegein ! Maar ik zit bij geboortezaak nieuwegein

12 dagen geleden

Bij welke praktijk sluiten jullie je aan en wanneer de eerste echo?

12 dagen geleden

Reactie op hoop2022🍀

Hier ook nieuwegein ! Maar ik zit bij geboortezaak nieuwegein
Ben je tevreden? Ik wil me daar ook aanmelden

12 dagen geleden

Geen tips of dergelijke wel leuk om te lezen! Ik ben opgegroeid in Nieuwegein 🥰

12 dagen geleden

Reactie op Juli25

Ben je tevreden? Ik wil me daar ook aanmelden
Ik heb de 19e daar me afspraak weer. Maar met mijn dochter zat ik daar ook en was erg tevreden toen

12 dagen geleden

Wij ook super tevreden over de geboortezaak bij vorige zwangerschap! En aankomende vrijdag eerste echo voor deze kleine druif :-)

12 dagen geleden

Reactie op hoop2022🍀

Ik heb de 19e daar me afspraak weer. Maar met mijn dochter zat ik daar ook ...
Dankje! Ik heb ze net gesproken en 2 dec eerste afspraak 😊

12 dagen geleden

Hier ook Nieuwegein! Ik zit ook bij de Geboortezaak, de 21e de eerste echo. Fijn dat anderen hier in elk geval al goede ervaringen hebben daar!

12 dagen geleden

Wat toevallig! Allemaal bij dezelfde. En gefeliciteerd allemaal!💕 jeetje wat spannend hè die weken voor de eerste echo.. vind het zo lang duren

9 dagen geleden

Wat zijn jullie (of van kennissen )ervaringen over kraamverzorgers in de omgeving?

9 dagen geleden

Reactie op Juli25

Wat zijn jullie (of van kennissen )ervaringen over kraamverzorgers in de om ...
Ik ben hier ook benieuwd naar.

9 dagen geleden

Ik heb eigenlijk binnen mijn vriendengroep geen negatieve verhalen over een enkele kraamverzorging gehad, terwijl we allemaal iets anders hadden. Zelf hadden we RST omdat we hoorden dat zij echt houden van doorpakken, zowel in de zorg als huishouden, en dat hebben wij ook zo positief ervaren! Hele lieve dames

9 dagen geleden

Aanvulling: wel snel regelen! Ons vorige kindje is geboren in eind juni, en toen was er overal al onderbezetting ivm vakantieperiode