13 Reacties
Nieuwste boven Hier ook nieuwegein ! Maar ik zit bij geboortezaak nieuwegein
Bij welke praktijk sluiten jullie je aan en wanneer de eerste echo?
Reactie op
hoop2022🍀
Hier ook nieuwegein ! Maar ik zit bij geboortezaak nieuwegein
Ben je tevreden? Ik wil me daar ook aanmelden
Geen tips of dergelijke wel leuk om te lezen! Ik ben opgegroeid in Nieuwegein 🥰
Reactie op
Juli25
Ben je tevreden? Ik wil me daar ook aanmelden
Ik heb de 19e daar me afspraak weer. Maar met mijn dochter zat ik daar ook en was erg tevreden toen
Wij ook super tevreden over de geboortezaak bij vorige zwangerschap! En aankomende vrijdag eerste echo voor deze kleine druif :-)
Reactie op
hoop2022🍀
Ik heb de 19e daar me afspraak weer. Maar met mijn dochter zat ik daar ook ...
Dankje! Ik heb ze net gesproken en 2 dec eerste afspraak 😊
Hier ook Nieuwegein! Ik zit ook bij de Geboortezaak, de 21e de eerste echo. Fijn dat anderen hier in elk geval al goede ervaringen hebben daar!
Wat toevallig! Allemaal bij dezelfde. En gefeliciteerd allemaal!💕 jeetje wat spannend hè die weken voor de eerste echo.. vind het zo lang duren
Wat zijn jullie (of van kennissen )ervaringen over kraamverzorgers in de omgeving?
Reactie op
Juli25
Wat zijn jullie (of van kennissen )ervaringen over kraamverzorgers in de om ...
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Ik heb eigenlijk binnen mijn vriendengroep geen negatieve verhalen over een enkele kraamverzorging gehad, terwijl we allemaal iets anders hadden.
Zelf hadden we RST omdat we hoorden dat zij echt houden van doorpakken, zowel in de zorg als huishouden, en dat hebben wij ook zo positief ervaren! Hele lieve dames
Aanvulling: wel snel regelen! Ons vorige kindje is geboren in eind juni, en toen was er overal al onderbezetting ivm vakantieperiode