1 Reacties

2 dagen geleden

Allereerst gefeliciteerd en ook nog gecondoleerd ✨ Hoewel ik niet in deze groep hoor, zag ik je bericht en wilde toch even reageren. Je verhaal is heel herkenbaar. In juli hebben wij afscheid moeten nemen van onze dochter ivm syndroom van Turner. Hoewel nog geen 20 weken zwanger, voel ik volledig met je mee. Eind vorige maand had ik een positieve test in mijn handen. Natuurlijk ben ik enorm dankbaar en blij, was ik het eerste uur volledig in paniek. Ik had echt niet verwacht zwanger te zijn, ook ivm onregelmatige bloedingen sinds de laatste zwangerschap. Sindsdien ben ik nog steeds niet helemaal mezelf (angst, schuldgevoelens etc). Komende dinsdag hebben wij een echo, we hopen oprecht dat er een kloppend hartje op de juiste plaats mogen zien. Voor nu durf ik, ondanks dat ik na het overlijden van onze dochter heb gezegd “ik wel wil proberen te genieten van het feit dat er in wonder in je groeit”, nog niet blij te zijn. Ik denk dat dat ook een stuk zelfbescherming is. Ik heb altijd al gezegd: zwanger worden is een wonder, zwanger zijn is een wonder en een gezond kind in je armen sluiten is een wonder. Daar probeer ik mij altijd aan vast te houden. Heel veel succes en ook nog sterkte uiteraard! Hopelijk mag alles goed gaan voor jullie. 🍀 Mocht je er behoefte aan hebben om privé een berichtje te sturen, mag dat uiteraard.