30 Reacties

2 dagen geleden

Na mijn eerste miskraam was ik binnen 3 maanden weer zwanger. Dit werd ook een miskraam. En na die miskraam werd ik meteen zwanger, ben niet eens ongesteld geweest. Nu 7 +3.

2 dagen geleden

Ik heb in september een vroege miskraam gehad en ben nu weer zwanger! Brengt wel iets meer onzekerheid met zich mee merk ik, maar hoop heel erg dat dit frummeltje wel blijft zitten 😃

2 dagen geleden

Ik heb eind juli een miskraam gehad bij 11 weken.. Nu voorzichtig blij zijn met deze zwangerschap! Hopelijk gaat dit allemaal goed maar heb zelf ontzettend veel spanning en ook wel wat angst dat het misschien weer mis kan gaan. Daarom probeer ik wel positief te blijven!

2 dagen geleden

Ik ben gelijk na mijn miskraam weer zwanger geworden, zonder menstruatie ertussen. Ik heb ovulatietesten gedaan en eerste keer dus succes. Ben donderdag 7 weken, vrijdag eerste echo.

2 dagen geleden

Begin januari eerste miskraam gehad, begin maart weer zwanger. Helaas bijna 8 weken curretage moeten ondergaan. Daarna wat tegenslagen gehad, begin sept weer gepland begonnen. Bij de 3e ronde was het raak ☺️

2 dagen geleden

Februari een MK met 7 a 8 weken. September weer een MK met 8 weken. Nu ben ik ong. 8 weken zwanger dit keer wist ik niet dat ik zwanger was. Heb 1 x een menstruatie gehad van 3 dagen na m'n MK. Heel weinig. En de 2e 4 dagen ( was achteraf 4 dagen innestelingbloeding ) nu hopen dat de kleine blijft zitten 🤞 ben er wel rustig onder.

2 dagen geleden

Ik heb februari 2021 een miskraam gehad. Toen een beetje onverwacht zwanger. Wel de wens, maar er niet serieus mee bezig. Dat werd daarna wel anders, maar steeds weer ongesteld. Toen het in de zomervakantie een beetje losgelaten en omdat ik een coronavaccinatie had gehad, verwachtte ik ook niets. Maar toen was ik dus wel zwanger en daar is een heel gezond, bijdehand meisje van gekomen.

2 dagen geleden

Reactie op yvett89

Ik heb februari 2021 een miskraam gehad. Toen een beetje onverwacht zwanger ...
Dit was dus in augustus 2021. Wellicht niet duidelijk, bede k ik me na het nalezen

2 dagen geleden

Ik heb in augustus een miskraam gehad bij 5 weken. Nu ben ik 6 weken zwanger. Volgende week de eerste echo 🍀

2 dagen geleden

Ik heb eind maart 2022 een miskraam gehad. Begin maart 2023 een gezonde dochter mogen krijgen. De beginperiode vond ik heel spannend, ook nu weer. Het stukje onbezorgd/ onbevangen zwanger zijn is er niet meer.

2 dagen geleden

Ik heb eind maart 2021 een miskraam gehad, dit was bij ronde 2 raak, en pas 1 maart 2022 weer voor het eerst een positieve test! Dus heeft bij mij een jaar geduurd..Inmiddels dus nu een zoontje van 2 en nu zwanger van mijn 2e kindje, wat ook weer bij ronde 2 raak was. Dus het zegt helemaal niks hoe snel het kan gaan, kan per zwangerschap verschillen. Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten🌸🙏🏽

2 dagen geleden

Reactie op Kaatjekato

Ik heb eind maart 2022 een miskraam gehad. Begin maart 2023 een gezonde doc ...
Eens! Je bent nooit meer onbevangen en onbezorgd zwanger. Merk ik nu ook heel erg tijdens deze 3e zwangerschap (2e kindje)

2 dagen geleden

Ik heb december, mei en vorige maand een miskraam gehad en ben nu voor de 4e keer zwanger.

2 dagen geleden

Ik heb in januari en juni een miskraam gehad en nu voor de derde keer zwanger. De echo van 6w4d was niet zo positief, maar we hebben nog stille hoop...

2 dagen geleden

Reactie op JufHeidi

Ik heb in januari en juni een miskraam gehad en nu voor de derde keer zwang ...
Ah wat heftig😔 Waarom was de echo niet zo positief?

2 dagen geleden

Reactie op lizzerd88

Ik heb december, mei en vorige maand een miskraam gehad en ben nu voor de 4 ...
Ah wat heftig ook😔 Is er iets ‘gevonden’ voor drie miskramen achter elkaar? Of gewoon ‘pure pech’? Ik duim voor je voor deze zwangerschap!!!🙏🏽🙏🏽🙏🏽

2 dagen geleden

Reactie op womanesmee

Ah wat heftig😔 Waarom was de echo niet zo positief?
Ze vond het wat klein en er was geen hartactie. Ik heb ook nog bloedverlies gehad, maar dat is gelukkig wel gestopt.

2 dagen geleden

Reactie op JufHeidi

Ze vond het wat klein en er was geen hartactie. Ik heb ook nog bloedverlies ...
Oh wat spannend dan nog! Veel bloedverlies gehad? En wanneer moet je nu weer heen?

2 dagen geleden

Reactie op womanesmee

Oh wat spannend dan nog! Veel bloedverlies gehad? En wanneer moet je nu wee ...
Nee viel gelukkig mee en niet helderrood of met stolsels. Volgende week dinsdag mag ik terug...

2 dagen geleden

Reactie op JufHeidi

Nee viel gelukkig mee en niet helderrood of met stolsels. Volgende week di ...
Spannend, ik ga voor je duimen🙏🏽🙏🏽