32 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op womanesmee

Ah wat heftig ook😔 Is er iets ‘gevonden’ voor drie miskramen achter elkaar ...
Tot op heden niets gevonden door de fertiliteitsartsen in NL. Ik was bezig met een verwijzing naar UZ Gent in België alleen toen had ik een positieve test in handen. Ik heb alleen al wel de afgelopen 10 dagen bloed / roze bij afvegen na het plassen. De verloskundige zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het blijft bij afvegen en geen maandverbanden met bloed verwisselen maar blijft lastig met 3 miskramen. Gelukkig hebben we de 26e de eerste echo. 😵‍💫

2 dagen geleden

Ik heb half/eind oktober een miskraam gehad met bijna 6 weken. Nu 4 weken na de miskraam direct weer zwanger zonder dus ongesteld te zijn geweest. Dacht dat ik mijn ovulatie had, alleen bleef de test wel heel lang oplopen voor een ovulatie. Wel heel spannend of het dit keer goed mag gaan. 🥰

2 dagen geleden

Helaas moest ik de geboorteclubs sept ‘24 en mei ‘25 verlaten door twee miskramen dit jaar, allebei bij 7 weken. Heb gelukkig al een geweldige dochter van sept ‘22. Ik ben direct in de eerste cyclus weer zwanger nu bijna 6 weken. Ik voel me heel kalm gek genoeg, heb 0 symptomen en morgen mijn eerste echo. Ik wilde tot de termijnecho wachten dit keer om lekker delulu te blijven de eerste weken maar omdat ik geholpen word in het ErasmusMC voor Herhaalde Miskramen vonden ze een vroege echo toch verstandig. Ik heb progesteron op recept gekregen maar mag die pas innemen mocht ik beginnen met bloeden (voelt voor mij een beetje te laat maar ik zal het nog eens navragen) en ik ga meedoen met de PREMI studie als ze geen oorzaken kunnen vinden voor twee miskramen.

2 dagen geleden

Na 2 miskraam met 7 weken en 8 weken nu weer zwanger. Heel spannend, straks mijn eerste echo met 6+5

2 dagen geleden

Ik heb vorige maand een miskraam gehad bij 5+2. Tussentijds niet ongesteld geweest en meteen weer zwanger! Ik heb waarschijnlijk mijn eisprong + innesteling gevoeld. Nu +/- 7+1.

2 dagen geleden

Wij zijn in april met 22 weken bevallen van onze dochter 3e dochter Lyra, in juli een hele vroege miskraam (5 weken) en eind september met 7 weken een miskraam. Na beide dus weer meteen zwanger. Vorige twee keren had ik veel stress, nu ben ik juist heel kalm.

2 dagen geleden

Reactie op kimnnl

Wij zijn in april met 22 weken bevallen van onze dochter 3e dochter Lyra, i ...
Ik had bij deze zwangerschap ook veel stress en onrustig gevoel. Alsof mijn lichaam het aanvoelde.

8 uur geleden

Reactie op Mariebrown

Ik heb half/eind oktober een miskraam gehad met bijna 6 weken. Nu 4 weken n ...
Hi! Ik heb vorige week een miskraam gehad (met behulp van medicatie). Ben even benieuwd hoelang na je miskraam je een negatieve test had? Ik dacht ook dat je tot 2 weken na je miskraam geen seks mocht hebben maar heb jij wel gedaan dus? Wil zsm weer zwanger zijn vandaar mn vragen😅

7 uur geleden

Ik heb afgelopen kerst een miskraam gehad met 5 weken en ben nu op dit moment 8 weken zwanger.

7 uur geleden

Reactie op Marleen1809

Hi! Ik heb vorige week een miskraam gehad (met behulp van medicatie). Ben e ...
Ligt echt per persoon eraan. Ik testte 2 weken erna nog flink positief. Pas na 3,5wk was mijn test echt negatief

één uur geleden

Hi Snoepje123xxx ik heb eind augustus een miskraam gehad bij ongeveer 5 weken. Ik ben op 3 okt voor het eerst na de miskraam ongesteld geworden en nu alweer 7 weekjes zwanger bij mij was het direct weer raak maar de vorige ronde was het ook gelijk raak. Omdat ik al 2 jaar niet aan de pil was maar mijn vruchtbaarheid door middel van temperatuur metingen in de gaten hield wist ik precies wat mijn cylcus is en op welke dag(dagen) ik vruchtbaar was. Het was dus gericht schieten🤭 ik gebruikte daysy😜 na drie keer een cyclus temperaturen heeft die en goed beeld!

één uur geleden

Reactie op lizzerd88

Tot op heden niets gevonden door de fertiliteitsartsen in NL. Ik was bezig ...
Als je je onzeker voelt gewoon bellen met je verloskundige heb ik de vorige keer ook gedaan ik mocht een halfuur later komen voor een echo. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, bij mij was het toen niet goed maar dan weet je tenminste waar je je op voor moet bereiden... ik hoop mee voor jou dat het goed zal zijn!! Hou hoop!❤️🍀 Het geeft zo veel stress en dat is ook niet goed....