Hele stomme vraag maar zijn er dames in de buurt van Hilversum/huizen die zomer zwangerschaps kleding hebben en bv zijn bevallen en het weg doen?
Ik heb geen zin om voor 4/6 weken veel geld uit te geven wat ik liever aan de baby geef.
Het liefst wat losse jurkjes misschien en korte broekjes aangezien ik het zo heet heb al van mezelf en nu nog meer 😪
Ik heb de T-shirt jurkjes van de h&m gekocht, gewoon in mijn eigen maat en de “normale” collectie. Ik doe er een biker short onder, omdat ze nu wat korter worden door de groeiende buik, haha. Verder hebben ze bij de H&M bij de mama collectie altijd een rek staan met hoge kortingen. Daar heb ik 2 korte spijkerbroekjes gescoord voor een tientje!
Ik heb een normale jurk die ook nu nog heeeerlijk zit, maar was van een duur merk. Heb op Vinted hetzelfde merk en stof gezocht, en 2 jurken gescoord waar het prijskaartje nog aanzit voor 20€! Kan ik dus daarna ook nog aan, heel blij mee (nieuw kosten die jurken rond de 120€)
Vinted koop lekker tshirt jurkjes kun je na die tijd ook gewoon aan🤣 is ook lekker mode bewust . Of korte broek met zo stieke band (pyjama broek iets) die kun je ook heerlijk aan in je kraam week als je niet in je ondergoed wil liggen met misschien wel een hitte golf😝