8 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap eigenlijk helemaal geen zwangerschapsbroeken gedragen maar vooral flair broeken of jurken. Deze keer wil ik er wel een van de h&m proberen!

6 dagen geleden

Ik heb echt zulke leuke jurkjes gezien bij temu 😍 ik had in mijn vorige zwangerschappen broeken van de prenatal en jurkjes vond ze heerlijk zitten en ze hadden toen best wel leuke modellen

6 dagen geleden

Voordeel meiden, dat we hoogzwanger in t voorjaar zijn.. lekker aan de jurkjes ed. En ik had idd met mijn vorige zwangerschap een soort van flared broek. Toch wel heerlijk. Dus daar ga ik weer voor. Ik heb echt toen in deze broek geleefd. M'n vriend vond m verschrikkelijk. Maar ik heerlijkk🤣🤣 ik koop m weer.Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Anna Field MAMA-Broek - black/pink/green https://www.zalando.nl/anna-field-mama-broek-blackpinkgreen-ex429b01p-q11.html

6 dagen geleden

Maar goed, h&m, shein temu en veel meer. Er is echt veel leuks te vinden hoor wat ik ook heerlijk vind is om in m'n vrije tijd een sportlegging te dragen. Die wil ik ook im positie kopen. Heerlijk!!

6 dagen geleden

Shein heeft mega veel leuke dingen, einde van de maand ga ik daar ook wat dingen bestellen

6 dagen geleden

Pas wel op met zwangerschapskleding van winkels als Shein. Kleding van Shein is bevonden te hoge gehaltes van gevaarlijke stoffen als oa lood te zitten wat zeker tijdens zwangerschap gevaarlijk kan zijn voor de baby

6 dagen geleden

De app Zalando Lounge (soort outlet app) heeft vaak sale met zwangerschapskleding van leuke merken! Vorige zwangerschap erg van genoten 😁

6 dagen geleden

Reactie op Evi000

De app Zalando Lounge (soort outlet app) heeft vaak sale met zwangerschapsk ...
Gelijk even gekeken en inderdaad! Wat een top tip! Wel suf dat er geen filter is op positiekleding. Maar ik zag wel dat je bij merken filteren kan op de maternity merken. Dat helpt wel… iets meer werk ;)