14 Reacties
7 dagen geleden
Ik had zo'n u-vorming kussen maar dan volledige lichaamslengte. Heerlijk mee geslapen. Alleen na zwangerschap nutteloos. Echt niet handig als voedingskussen ofzo. Deze zwangerschap ga ik zonder proberen. Onze dochter van bijna 4 komt als ze wakker wordt ook vaak bij ons in bed. Blijft er geen ruimte over 😅.
7 dagen geleden
Hier nooit echt effectief een zwangerschaps kussen gebruikt. Zo'n enorm ding terwijl ik me zelf al enorm voelde in bed. Ook geeft het niet veel stevigheid die ik voor me bekken juist wel nodig heb.
Gebruik wel een stevig beenkussen. Ideaal, om bekkenpijn wat tegen te gaan.
7 dagen geleden
Reactie op GrandiozeLavendel714552
Hier nooit echt effectief een zwangerschaps kussen gebruikt. Zo'n enorm din ...
Eens! Dat been/kniekussen is idd een must bij bekken en rugklachten. Heb zelf ook nog een J vormige zwangerschapskussen gehad. Maar vond dat ook te vol en warm in bed.
7 dagen geleden
Reactie op Joleintje
Ik heb gewoon die van de Hema en vind die prima! :)
Ja die heb ik ook gezien maar die is dus goed goed om te weten 👍
7 dagen geleden
Ik heb ook een snooz kussen, ligt heel fijn maar de zak met korrels is heel strak, ik lig er altijd met m’n hele lichaam ingewikkeld en schijnbaar heb ik op een nacht zo hard met m’n voet aan die zak getrokken dat al die balletjes nu los in de om zak zitten. De zak is daardoor mega flexibel en fijn, maar dus absoluut niet geschikt om te gebruiken bij een new Born. Ik las dat dit bij iemand ook was gebeurd en alsnog heb ik dat kussen gehaald 😂. Anyway, ik slaap er elke nacht mee maar als de baby er straks is ga ik ook op zoek naar ene veilig kussen