10 Reacties

vorig jaar

Ik heb nog geen ervaring hiermee maar dit al wel geregeld voor mijn bevalling.. hoorde ook veel slechte verhalen over grote bureaus…

vorig jaar

Hoi! Ik had bij mijn eerste kind ook een groot Kraamzorg bureau en is mij niet zo goed bevallen ook... Dus dit keer wilde ik eigenlijk ook een ZZP Kraamzorg. Maar heel veel hadden al geen plek meer in mijn regio.... Ben ook in juli uitgerekend . Dus zal dan snel iemand proberen te vinden...Kraamzorg 1 op 1 had ik ook. En met iemand kennis gemaakt. Maar klikte toch niet zo helaas.. dus zou wel eerst kennis maken als je kiest voor kraamzorg 1op1. Ik heb nu toch maar gekozen voor een kleinschalig kraamzorgbureau met maar een paar woonplaatsen in de buurt, en hier had ik wel een goed gevoel over. Had ze dan ook eerst even gebeld omdat ik wat vragen had en toen had ik er wel een goed gevoel over. Maar altijd nog echt afwachten straks.

vorig jaar

Ik heb geen eerdere ervaring, maar nu wel gekozen voor ZZP. Dit al met 5,5 week geregeld, toen zat de helft in mijn regio al vol. Als je dit wilt, zou ik dus snel contact opnemen met een aantal zzp’ers!

vorig jaar

Vorige keer relatief klein bureau en toen al alle medewerkers gezien en halve dagen door piek in september. Nu gelijk bij positieve test aangemeld bij zzp!

vorig jaar

Vorige keer ook voor grote organisatie gekozen. In omgeving veel zzp’ers via 1op1 zorg. Die waren allemaal heel enthousiast en ik niet per se over mijn kraamzorg (2 verschillende vrouwen waarvan de eerste meer op kunstvoeding was gericht). Nu wel voor een zzp’er gekozen en die keuze voelt goed!

vorig jaar